27 października 2020

DERMACOL 16H LIP COLOUR CZYLI KOLORÓWKA DO UST Z DOSKONAŁĄ TRWAŁOŚCIĄ

Witam

❤Od pierwszej porannej kawy aż do wieczornego spotkania z przyjaciółmi w tętniącym życiem mieście. Długotrwała dwufazowa szminka i błyszczyk do ust Dermacol 16H Lip Colour utrzymuje się w idealnym stanie nawet do 16 godzin. Nadaje ustom intensywny odcień, nawilża je i szybko schnie. Niezależnie od tego, co czeka Cię w ciągu dnia, Twoje usta będą wciąż perfekcyjnie piękne.❤

Od lat sięgam po różne marki pomadek lub błyszczków. W żadnej z opcji nie znalazłam sprzymierzeńca z którym bym była dłużej niż kilka tygodni. Zmieniam jedynie kolory, ale nie mam zaufania do żadnej marki jaka mogłaby mi zaoferować kolorówkę do ust o doskonałej wytrzymałości. 

Dopiero po poznaniu Dermacol 16H Lip Colour szminki spełniającej się także w roli błyszczyka uznałam, że ta firma postawiła wysoko poprzeczkę dla innych odnośnie trwałości. Przed wakacjami poznałam odcień 03 i będąc pod wrażeniem nie tylko koloru, ale innych atutów niedawno do swojej kolekcji kolorówki do ust dołączyłam kolejne odcienie tj. 04 i 16.




Sposób aplikacji powinien się odbyć w dwóch etapach:

👄Pierwszy z nich to kolor - czyli szybkoschnący błyszczyk, który należy zaaplikować na wargi, a następnie pozostawić na minutę do wyschnięcia.

👄Drugim etapem jest bezbarwny błyszczyk, który dodaje blasku i pielęgnuje usta.





Właściwości:
  • nadaje ustom intensywny odcień, który utrzymuje się przez cały dzień
  • szybkoschnący skład, perfekcyjne właściwości kryjące
  • zapobiega wysuszeniu ust i zapewnia im niezbędne nawilżenie
  • odżywia i wygładza skórę ust
  • zapewnia olśniewający blask i efekt pełnych ust



Dermacol 16H Lip Colour mieści się w opakowaniu jakie możemy najczęściej spotkać w błyszczykach. Składa się ono z dwóch końcówek z których za pomocą pacynki aplikujemy poszczególne konsystencje. 

Oba kolory jakie poznałam tym razem są niesamowicie napigmentowane, wyraźne. 04 oraz 16 potrafią utrzymać się przez cały dzień? Tak, dobrze czytacie, nawet kiedy jem lub piję te kolory nie schodzą. Dopiero wieczorem podczas zmywania makijażu jestem w stanie za mocą micela usunąć je całkowicie z ust. 

Podczas częstego aplikowania nie nabawiłam się przesuszenia ust ponieważ w składzie znajduje się wosk pszczeli, który pielęgnuje usta, odżywia je, zapobiega ich wysuszaniu i pierzchnięciu oraz witamina E będąca antyoksydantem.





Do wyboru Dermacol poleca całą gamę odcieni około 20 więc jest z czego wybierać. Wśród nich znajdują się róże stopniowane róże i czerwienie. 
Te olśniewające kolory spotkacie na Notino.pl


Lubicie dobrze napigmentowane pomadki do ust? Czy zachęciłam Was do poznania kolorku od Dermacol?

  pozdrawiam - Magda

15 komentarzy:

  1. Nie wiem jak byloby z konturowka,qle teatowalqm podklad ipuder z dermacol i to byl zly pomysl. Strasznie ciezkq formula. Dermacol to zqwsze byla dobra marka dla charakteryzacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takiej jeszcze nie korzystałam, ale wygląda ciekawie i daje dobre efekty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjęciach prezentują się nieźle, ale nie używałam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze niż tej marki. Skoro trzymają się cały dzień i nie wysuszają ust to koniecznie muszę je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. używam tylko dobrze napigmentowanych pomadek. Muszę koniecznie te Twoje wypróbować, tylko inne kolorki, źle mi w takich niestety ;/
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również te pomadki okazały się być mega trwałe, aż byłam w szoku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dla mnie, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam marki. Kolory super. Zaciekawiają

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne kolory, nie miałam chyba jeszcze niczego z dermacol, marka słynie z trwałych kosmetyków szczególnie podkładów

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji używać żadnych kosmetyków od tej firmy, ale bardzo mnie zachęciłaś do sprawdzenia tych pomadek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Markę znam jedynie ze słyszenia, nie miała okazji jeszcze wypróbować żadnego ich produktu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam te pomadki i to jest sztos! Ich trwałość przechodzi najśmielsze oczekiwania. Jak robiłam swatche to przez 2 dni nie mogłam ich zmyć z ręki :P

    OdpowiedzUsuń