23 października 2020

UNISEX DLA NIEJ I DLA NIEGO - CALVIN KLEIN ONE

Witam

CK One pojawił się na rynku w roku 1994, rozpoczynając rewolucję w świecie zapachów – od tego czasu nie muszą one już być delikatnie kobiece lub mocno męskie. Perfumy unisex są przeznaczone dla wszystkich, którzy sami definiują własną tożsamość. Kultowy flakon pozwala skropić skórę zapachem lub korzystać z niego jak z wody po goleniu.

Na ten zapach miałam wraz z mężem od dawna ochotę. Chodził za nami i kusił do tego stopnia, że w końcu go zakupiłam i mogliśmy poznać jak ten bukiet utożsamia się z naszymi osobami. Rozwija się zupełnie inaczej na mojej skórze suchej, a inaczej na mieszanej u męża. Niewiarygodne jest to, że ta woda toaletowa może mieć wiele obliczy.

🎀Woda toaletowa unisex Calvin Klein CK One to uosobienie młodzieńczej wolności, pomysłowości i wyjątkowości. Z tym zapachem możesz być naprawdę sobą!




Kluczowe są w nim poszczególne nuty zapachowe. A przedstawiają się one tak:

Głowa: 
cytryna, bergamotka, ananas, kardamon, mandarynka, papaja, zielona nuta

Serce: 
gałka muszkatołowa, róża, konwalia, jaśmin, korzeń kosaćca, fiołek

Podstawa: 
piżmo, mech dębowy, bursztyn, cedr, drzewo sandałowe
Grupy zapachów: cytrusowe, aromatyczne

Woda toaletowa otwiera się oryginalnymi nutami soczystej mandarynki, papai, bergamotki i cytryny. Kwiatowe serce ożywia aromatyczna harmonia fiołka, jaśminu, konwalii i róży, wraz z gałką muszkatołową, nadającą delikatnie korzenny charakter. Bazę kompozycji zapachowej tworzy zmysłowa kompozycja zwierzęcego piżma, cedru i ambry.




Kartonik oraz sam flakon to minimalistyka i jeszcze raz minimalistyka. 

Przypuszczam, że zaprojektowano tą kompozycję z uwagi na mężczyzn, którzy wolą zdecydowanie otrzymywać zapachy w opakowaniach prostych. Buteleczkę w tym przypadku wyróżnia jedynie faktura imitująca mrożone szkło. 

Zapach można aplikować na dwa sposoby o czym się dowiedziałam dopiero jak zerknęłam do kartonika, gdzie atomizer dokładany jest osobno, a buteleczka na początku zamknięta jest na zakrętkę. W ten sposób bez atomizera panowie mogą użyć tej propozycji jako wody toaletowej wlewając odrobinę na dłoń, a po uruchomieniu atomizera można nią rozpylać mgiełkę.




Unisex CK one to zapach uniwersalny. Spełni oczekiwania nie jednej kobiety i mężczyzny. 

Z początku jest on dominujący i lubi trzymać się blisko skóry po czym w najbliższym otoczeniu rozchodzi się do kilku metrów. Ja go bez wątpienia polubiłam, ale przyznam, że na mężczyźnie robi on większe wrażenie i uwielbiam jak mąż go używa po goleniu. 

Niesamowicie podkreśla on jego osobę oraz uwalnia poszczególne nuty w miarę upływu czasu. To połączenie nut jest wytrzymałe. Praktycznie przez cały dzień snuje się i nie pozwala o sobie zapominać. Na ubraniach jest bardzo trwały, płowieje dopiero po paru dniach. 

Dostaniecie go na Notino.pl

pozdrawiam - Magda

19 komentarzy:

  1. Znam ten zapach, mój syn uzywa od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CK ONE to jeden z moich ulubionych zapachów na lato. Co jakiś czas kupuję g mężowi, tak niby mężowi, a później sama podbieram.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten zapach. Dawno dawno temu kupiłam sobie ogromną butelkę (jak dla mnie na tamte czasy) całe 100 ml i potem tak oszczędzałam, ze mi połowa została,

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy okazji wąchne, musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten zapach i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przyznam, że zapachy CK niezbyt mi "leżą" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie umiem go sobie wyobrazić. Chętnie, pry okazji, sprawdzę tester :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest kultowy, ale zupelnie nie w moim guście jak ostatnio wąchałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa zapachu. Taki znany, a ja jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię perfumy CK, nigdy jednak nie miałam tych uniwersalnych, zawsze stawiam na typowo damskie , chętnie powącham te w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie perfumy często podobają mi się z tej męskiej półki, bo lubię raczej mocne, ostre zapachy. Więc z chęcią sprezentuję mężowi/sobie taki flakonik.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta woda króluje w moim domu od lat. Zawsze zamawiałam ją sobie ale mój mąż mi kradł i teraz on używa, a mi się zdarzy psiknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wędrówki po kuchni31 października, 2020

    Zapach jest bardzo przyjemny i mnie osobiscie bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli mamy mało miejsca na półce z perfumami to widzę że to świetne rozwiązanie dla dwojga

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapachy unisex, to totalnie nie moja bajka. Ale jeśli komuś przypadają do gustu, to tylko się cieszyć, że para może korzystać z jednego flakonika :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Od ponad 30 lat jestem wierna Euforii

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele lat temu bardzo lubiłam ten zapach, teraz zdecydowanie wolę trochę inne zapachy 😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię zapachy tej firmy. Miałam już kilka, długo się trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałem kilka zapachów od CK, ale z tym spotykam się pierwszy raz, może warto się nim zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń