11 kwietnia 2021

KRAINA SŁODKOŚCI MARZENIEM KAŻDEGO DZIECKA I DOROSŁEGO? TAK:)

Witam

Nasze kubki smakowe odpowiedzialne są za odbieranie bodźców smakowych. To dzięki nim możemy zachwycać się pożywieniem jakie jest nieuniknione każdego dnia. Udowodniono, że kubki smakowe odpowiadające za słodkie składniki są najbardziej wyczulone i to one sprawiają nam największą radość podczas smakowania czy to słodkich posiłków, słodyczy, ciast, lodów itd.

Ja sama nie ukrywam, ze jestem łasuchem i pomimo prowadzenia zdrowego trybu życia nie stronię od słodyczy oczywiście w umiarkowanym stopniu. Teraz, kiedy na rynku spożywczym coraz częściej można zakupić słodycze bez cukru moja radość jest jeszcze większa:) Osobom, które także nie jest wskazane spożywanie cukrów przez choroby jak np: cukrzyca czy otyłość takie produkty ułatwią na pewno codzienność.

Rezygnując z zakupów stacjonarnych w ostatnim czasie przerzuciłam się do sieci jak większość z nas. Chcąc umilić sobie chwile jakie spędzam w większości w domu przez pandemię dokonałam zakupów kolorowych słodyczy w Krainie Słodkości.



Tak piszą o sobie
W Krainie Słodkości robimy słodycze RĘCZNIE, z sercem i pasją. Nasz sklep jest miejscem, gdzie każdy, kto kocha słodycze znajdzie coś dla siebie. Słodycze z Krainy Słodkości pozwolą dorosłym klientom wrócić pamięcią do czasów dzieciństwa, a najmłodszym degustatorom pokazać jakimi słodyczami delektowali się ich dziadkowie.

Jak widzicie można zaspokoić swoje potrzeby w kwestii słodyczy - zdrowo. Przyznam Wam się, że od wielu lat podczas zakupów w moim koszyku nie lądowały lizaki na patyku bo swoimi składami strasznie mnie odstraszały. Co innego jeżeli chodzi o wyroby naturalne wyrabiane w Krainie Słodkości. Specjalne receptury zostały stworzone na naturalnych surowcach, koncentratów z owoców i warzyw oraz na bazie stewii, która jest zalecana diabetykom zamiast klasycznego cukru.

Co to jest stewia: Stewia to roślina pochodząca z Paragwaju, której liście zawierają słodkie w smaku substancje - glikozydy stewiolowe, będące doskonałą alternatywą dla cukru. Substancje te są ok. 300 razy słodsze od cukru, ale nie są przyswajane przez organizm człowieka i z tego względu mają zero kalorii. Unia Europejska przyjęła rozporządzenie dopuszczające stosowanie glikozydów stewiolowych w żywności w 2011 roku.

Czekolada mleczna bez cukru z truskawkami i malinami

Tabliczka waży 90 g. W wyrobie wykorzystano pyszne liofilizowane truskawki oraz maliny. Czekoladę tę można jeść wzrokiem przez przeźroczyste opakowanie. Czekolada jest mleczna, smaczna, wyczuwalna jest w niej subtelna słodycz. Rozpuszcza się w ustach - uwielbiam ją jako dodatek do popołudniowej kawy:)


Mix cukierki na stewii

W szklany słoiczku mamy 100 g kolorowych cukierków mix wieloowocowych. Wyśmienicie się je ssie, są słodko-kwaśne. Bardzo dobrze te dwa smaki się przewijają dając orzeźwienie w ustach.




Cukierki mix stewia

Tym razem w woreczku mamy podobne drobne, kolorowe cukierki jakie możemy zabrać spokojnie ze sobą do torebki, na spacer, rower czy do pracy.



Lizak duże serce ze stewią

Waży około 80 g. Barwiony jest koncentratami owocowo-warzywnymi, nie zawiera barwników. Taki lizak ucieszy każdego. Jest doskonałą formą na prezent dla babci dziadka czy rodziców. 

Kiedy dawałam go tacie czekałam na jego uśmiech...i od razu go zobaczyłam. Bo czy taka drobnostka dla osoby która boryka się z cukrzycą nie będzie miłym dodatkiem?




Lizaki jakie produkuje manufaktura to chyba najpopularniejsze produkty jakie polecają. Kolorowe, małe, duże w różnych smakach i w niepowtarzalnych kształtach. Bez grama cukru i oczywiście na stewii będącej zamiennikiem cukru. Każdy smak jest pyszny, nie przesłodzony, przyjemnie się go liże.




Te słodycze to nie tylko dawka słodkości na zdrowo. Kiedy po raz pierwszy je zobaczyłam na żywo poczułam się jak małe dziecko, brakowało dosłownie piaskownicy, aby totalnie przenieść się w czasy beztroskiego życia:)

Manufaktura Kraina Słodkości to miejsce dla każdego łasucha, który znajdzie dla siebie słodycze na stewii. Polecane produkty przyciągają swoim wyglądem, przenoszą w świat dzieciństwa i potrafią nam poprawić nastrój. Czy w słoiczku czy na patyku wszystkie te słodycze mogą być spożywane przez osoby z cukrzycą lub dbających o sylwetkę
Składniki zawarte w tych słodyczach nie powodują próchnicy.

Skusicie się na taką wersję słodyczy?

pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. Kurcze teraz słodycze robią takie ładne , że szkoda ich jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pyszności i łakoci. Dobre dla oka o organizmu. Ja na razie mam swoje zapasy 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym spróbowała takich słodkości

    OdpowiedzUsuń
  4. sme dobrocie, na które chętnie bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wygląda przepysznie, a ja jestem wielką miłośniczką słodyczy, więc się nie oprę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym to wszystko wchłonęła jedną dziurką od nosa :D Wyglądają przecudownie te słodycze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kraina słodkości rzeczywiście jest moim marzeniem, chociaż skończyłam już 32 lata...:D Im więcej słodyczy, tym lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile słodkości !!! aż chce się zajrzeć do szafki ze słodyczami : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  9. jak nie do końca przepadam za słodkościami to tutaj robisz mi ochotę, wyglądają mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne są te pozawijane lizaki, wszystko wygląda bardzo kusząco. mam ogromną słabość do słodyczy, są moim totalnym uzależnieniem

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na ogół bardzo lubię słodkości, dlatego jak najbardziej bym spróbowała te słodkości!:)

    OdpowiedzUsuń