11 maja 2021

LINIA DO WŁOSÓW FARBOWANYCH - COLOR CARE JOANNA

Witam

Nie ma sposobu na włosy farbowane po pewnym czasie. Kolor zawsze z czasem blaknie. To nieuniknione, ale dzięki właściwej pielęgnacji można znacznie spowolnić wypłukiwanie się pigmentów. Jak zadbać o włosy farbowane, by kolor długo zachował świeżość i blask? Specjaliści z marki Joanna znaleźli na to profesjonalny sposób, który bez problemu można stosować w domu! Ja z tego powodu bardzo się cieszę, ponieważ farbuję włosy od wielu lat i zawsze ubolewam nad zmywaniem się koloru zdecydowanie za szybko.



Kosmetyki do włosów farbowanych to nie fanaberia. Specjaliści są zgodni: po koloryzacji potrzebna jest odpowiednia, domowa pielęgnacja, która zadba o barwę i kondycję włosów. 

Dlaczego to takie ważne? Bo podczas każdego mycia łuski włosów rozchylają się, a woda i szampon wypłukują z nich dostarczone podczas koloryzacji pigmenty. Klasyczne szampony nawet w 15% składają się z detergentów, które doskonale usuwają z włosów tłuszcz i zabrudzenia, a przy okazji także sztuczny barwnik. Tymczasem w kosmetykach do włosów farbowanych proporcje są odwrócone. Mniej w nich siarczanów, za to więcej składników nawilżających, zmiękczających i wygładzających łuski włosów. 

Na co jeszcze zwrócić uwagę? W składzie dobrych szamponów do włosów farbowanych nie powinno być alkoholu. Za to w odżywkach musi znajdować się filtr UV, który chroni przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych i blaknięciem koloru. Warto czytać etykiety. Po przeanalizowaniu tych z produktów Color Care Joanna nie mamy wątpliwości: to działa! W dodatku profesjonalnie.



Szampon Color Care Joanna nie zawiera alkoholu i ma zredukowaną ilość siarczanów, a we wszystkich kosmetykach z tej gamy zastosowano filtry UV, które chronią odcień włosów. To nie wszystko. Kolor zabezpiecza także innowacyjny polimer Silsoft Q, który przyczepia się do łusek włosów, domyka je i tworzy barierę chroniąca barwnik przed działaniem czynników zewnętrznych.

Szampon jest perłowy, pięknie pachnie podczas mycia kosmyków. Zapienia się na tyle, że wszystkie włosy są pokryte pianą jaka myje je dokładnie, usuwa wszelki brud, środki do stylizacji.



W gamie Color Care Joanny do wyboru są aż dwie odżywki. Do spłukiwania i w sprayu. Ja poznałam tą pierwszą i ją dziś przedstawię.

Odżywka jest kremowa, zwarta, pachnie podobnie jak szampon. Posiada skoncentrowaną formułą na bazie masła shea, a także z zatrzymującym kolor polimerem i filtrem UV. Podczas codziennej pielęgnacji wystarczy nałożyć ją na 2-3 minuty i spłukać letnią wodą. Jeśli jednak włosy potrzebują silniejszego wsparcia, odżywkę można zostawić na 5 do 10 minut. U mnie w każdym przypadku nie obciążała włosów.



Ten zestaw czekał u mnie na odpowiednią chwilę. Po farbowaniu kiedy zaczęłam go używać zauważyłam, że kolor po paru tygodniach trzyma się całkiem dobrze, nie blaknie tak szybko, a włosy są miękkie, odżywione.

Drogeryjna marka Joanna po raz kolejny raz mnie pozytywnie zaskoczyła. Moje cienkie włosy i farbowane są obecnie w dobrej kondycji.

pozdrawiam - Magda

12 komentarzy:

  1. Dobrze, że piszesz na co warto zwrócić uwagę przy szamponie do włosów farbowanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lata nie kupowałam ich produktów, jakoś są zupełnie poza moimi obiektami zainteresowania :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej serii z Joanny jeszcze nie znałam

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale intensywny kolor, wydaje mi się, że wcale nie masz aż tak cienkich włosów, jest ich też sporo.lubię kosmetyki Jonanny ale tych szamponów jeszcze nie testowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam farbowanych włosów, ponieważ mój naturalny kolor mi się podoba,wiec akurat te szampony mi się nie przydadzą, ale markę znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dawno nie miałam nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie farbuję włosów, ale znam niejedną osobę, której takie produkty mogą się przydać :) Nie wiedziałam, że z tej marki są takie produkty

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpis polecę także mamie, która od lat farbuje włosy. Dziękuję za wyczerpujący post.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor wygląda oblednie sama dawno nie miałam kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie na bank nie podziała, bo nie farbuję włosów, ale też śmiechem żartem za wiele na głowie tego już nie zostało, dlatego tradycyjnie od wielu już lat na głowie mam bardzo minimalistyczną fryzurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie najważniejszy jest chyba zapach, a to że dobrze działa to druga sprawa ;-)

    OdpowiedzUsuń