10 lipca 2014

POMARAŃCZOWA ENERGIA OD ZIAJI


                                                          Witam


Kto lubi cytrusowe i orzeźwiające zapachy? tak, ten jest dla miłośników właśnie takich zapachów. Używany ostatnio produkt do mycia pod prysznic przeze mnie to Ziaja - pomarańczowe, kremowe mydło pod prysznic.


Kupiłam go w Rossmanie za około 6-7 zł/pojemność 500 ml. Na ciepłe dni jest idealne, rano pobudza kiedy się spieszymy i bierzemy poranny prysznic, wieczorem również nam dogadza po ciężkim dniu.

 POMARAŃCZOWA RECEPTURA


zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego

działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień

przyjazna dla skóry

nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka

SUBSTANCJE AKTYWNE

• masło pomarańczowe

- otrzymywane ze skórki pomarańczy, ma naturalny pomarańczowy kolor i zapach

- charakteryzuje się wysoką zawartością bioflawonoidów

- wykazuje działanie antycellulitowe i ujędrniające

- łagodzi podrażnienia, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka.

• coco-glucozydy

- substancja kondycjonująca skórę pochodzenia naturalnego

- zapewnia optymalne efekty aplikacyjne

- obniża odtłuszczający wpływ środków myjących

- skutecznie nawilża i zapobiega wysuszaniu naskórka. Wyjątkowo łagodna

• D-panthenol

- trwale nawilża skórę oraz skutecznie łagodzi podrażnienia

DZIAŁANIE

• delikatnie natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę

• wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek

• intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody


- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1813,kremowe-mydlo-pod-prysznic#sthash.4jL4DBlI.dpuf


zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego

działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień

przyjazna dla skóry

nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka

SUBSTANCJE AKTYWNE

• masło pomarańczowe

- otrzymywane ze skórki pomarańczy, ma naturalny pomarańczowy kolor i zapach

- charakteryzuje się wysoką zawartością bioflawonoidów

- wykazuje działanie antycellulitowe i ujędrniające

- łagodzi podrażnienia, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka.

• coco-glucozydy

- substancja kondycjonująca skórę pochodzenia naturalnego

- zapewnia optymalne efekty aplikacyjne

- obniża odtłuszczający wpływ środków myjących

- skutecznie nawilża i zapobiega wysuszaniu naskórka. Wyjątkowo łagodna

• D-panthenol

- trwale nawilża skórę oraz skutecznie łagodzi podrażnienia

DZIAŁANIE

• delikatnie natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę

• wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek

• intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody


- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1813,kremowe-mydlo-pod-prysznic#sthash.4jL4DBlI.dpuf


- zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego

- działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień

- przyjazna dla skóry

- nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka 
 
POMARAŃCZOWA PIELĘGNACJA


- delikatnie natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę

- wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek

- intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody

SKŁAD 
zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego
działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień
przyjazna dla skóry
nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka
SUBSTANCJE AKTYWNE
• masło pomarańczowe
  - otrzymywane ze skórki pomarańczy, ma naturalny pomarańczowy kolor i zapach
  - charakteryzuje się wysoką zawartością bioflawonoidów
  - wykazuje działanie antycellulitowe i ujędrniające
  - łagodzi podrażnienia, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka.
• coco-glucozydy
  - substancja kondycjonująca skórę pochodzenia naturalnego
  - zapewnia optymalne efekty aplikacyjne
  - obniża odtłuszczający wpływ środków myjących
  - skutecznie nawilża i zapobiega wysuszaniu naskórka. Wyjątkowo łagodna
• D-panthenol
  - trwale nawilża skórę oraz skutecznie łagodzi podrażnienia
DZIAŁANIE
• delikatnie natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę
• wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek
• intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody

- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1813,kremowe-mydlo-pod-prysznic#sthash.4jL4DBlI.dpuf
zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego
działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień
przyjazna dla skóry
nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka
SUBSTANCJE AKTYWNE
• masło pomarańczowe
  - otrzymywane ze skórki pomarańczy, ma naturalny pomarańczowy kolor i zapach
  - charakteryzuje się wysoką zawartością bioflawonoidów
  - wykazuje działanie antycellulitowe i ujędrniające
  - łagodzi podrażnienia, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka.
• coco-glucozydy
  - substancja kondycjonująca skórę pochodzenia naturalnego
  - zapewnia optymalne efekty aplikacyjne
  - obniża odtłuszczający wpływ środków myjących
  - skutecznie nawilża i zapobiega wysuszaniu naskórka. Wyjątkowo łagodna
• D-panthenol
  - trwale nawilża skórę oraz skutecznie łagodzi podrażnienia
DZIAŁANIE
• delikatnie natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę
• wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek
• intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody

- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1813,kremowe-mydlo-pod-prysznic#sthash.4jL4DBlI.dpuf
ENERGIA POMARAŃCZY
• masło pomarańczowe
• coco-glucozydy 
• D-panthenol
zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego
działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień
przyjazna dla skóry
nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka
SUBSTANCJE AKTYWNE
• masło pomarańczowe
  - otrzymywane ze skórki pomarańczy, ma naturalny pomarańczowy kolor i zapach
  - charakteryzuje się wysoką zawartością bioflawonoidów
  - wykazuje działanie antycellulitowe i ujędrniające
  - łagodzi podrażnienia, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka.
• coco-glucozydy
  - substancja kondycjonująca skórę pochodzenia naturalnego
  - zapewnia optymalne efekty aplikacyjne
  - obniża odtłuszczający wpływ środków myjących
  - skutecznie nawilża i zapobiega wysuszaniu naskórka. Wyjątkowo łagodna
• D-panthenol
  - trwale nawilża skórę oraz skutecznie łagodzi podrażnienia
DZIAŁANIE
• delikatnie natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę
• wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek
• intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1813,kremowe-mydlo-pod-prysznic#sthash.4jL4DBlI.dpuf

Mydło mamy umieszczone w plastikowej pomarańczowej butelce z wygodnym zamykaniem na klik. Jedyne zastrzeżenie z mojej strony co do opakowania to takie, że plastik jest cienki, i buteleczkę można łatwo "miażdżyć". Pęknięcie jej nie miało miejsca, ale chwilami sądziłam, że nastąpi. Etykiety mogłam moczyć i żadna nie dawała oznak odklejenia.

Konsystencję mamy w tym mydełku dosyć rzadką i kremową - jednak nie mogę napisać, że było nie wydajne:)
Zapach - jest odzwierciedleniem wyciskanych świeżych pomarańczy. Jest soczysty. Nie zanotujemy żadnej w nim chemii.
Barwa - pomarańczowa, początkowo kiedy mydełko umieszczałam na gąbce i zanim dobrze go rozprowadziłam skóra, zabarwiała się na lekki pomarańczowy odcień (efekt ciekawy, lecz krótkotrwały).
Działanie - mydełko oprócz pięknego zapachu spisuje się pod względem pielęgnacyjnym bardzo dobrze. Oczyszcza naszą skórę, pozostawia ją pachnącą (nie na długo, a szkoda), zapienia się normalnie i szybko daje się spłukać. Nie wysusza skóry, lekko pozostawia ją nawilżoną. Podczas użytkowania nie zaobserwowałam by wywołało u mnie jakieś skutki uboczne. 

Jednym zdaniem: potrafi odpowiednio zadbać o naszą skórę, więcej od takiego produktu nie wymagam.
Na upalne dni jest odpowiednie, odświeża i pobudza nasze zmysły swym pomarańczowym zapachem. 
 
pozdrawiam - Magda
zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego
działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień
przyjazna dla skóry
nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka
SUBSTANCJE AKTYWNE
• masło pomarańczowe
  - otrzymywane ze skórki pomarańczy, ma naturalny pomarańczowy kolor i zapach
  - charakteryzuje się wysoką zawartością bioflawonoidów
  - wykazuje działanie antycellulitowe i ujędrniające
  - łagodzi podrażnienia, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka.
• coco-glucozydy
  - substancja kondycjonująca skórę pochodzenia naturalnego
  - zapewnia optymalne efekty aplikacyjne
  - obniża odtłuszczający wpływ środków myjących
  - skutecznie nawilża i zapobiega wysuszaniu naskórka. Wyjątkowo łagodna
• D-panthenol
  - trwale nawilża skórę oraz skutecznie łagodzi podrażnienia
DZIAŁANIE
• delikatnie natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę
• wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek
• intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1813,kremowe-mydlo-pod-prysznic#sthash.4jL4DBlI.dpuf
zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego
działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień
przyjazna dla skóry
nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka
SUBSTANCJE AKTYWNE
• masło pomarańczowe
  - otrzymywane ze skórki pomarańczy, ma naturalny pomarańczowy kolor i zapach
  - charakteryzuje się wysoką zawartością bioflawonoidów
  - wykazuje działanie antycellulitowe i ujędrniające
  - łagodzi podrażnienia, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszaniu naskórka.
• coco-glucozydy
  - substancja kondycjonująca skórę pochodzenia naturalnego
  - zapewnia optymalne efekty aplikacyjne
  - obniża odtłuszczający wpływ środków myjących
  - skutecznie nawilża i zapobiega wysuszaniu naskórka. Wyjątkowo łagodna
• D-panthenol
  - trwale nawilża skórę oraz skutecznie łagodzi podrażnienia
DZIAŁANIE
• delikatnie natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę
• wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek
• intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1813,kremowe-mydlo-pod-prysznic#sthash.4jL4DBlI.dpuf

27 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam kokosowe i bardzo lubiłam:) Tego nie miałam okazji wąchać a brzmi zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze o nim nie słyszłam, ale chętnie się na nigo skuszę, lubię cytrusowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam, miałam i polecam - podobało mi się to mydełko i jeszcze zielone też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszystkie żele/ mydła z ziaji. to moje ulubione przez zapach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubiłam też żele dopóki nie zaczęły mnie uczulać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zapachy <3 tego produktu jeszcze nie miałam ale chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten zapach, chyba najlepiej mi pasuje ze wszystkich Ziajkowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jaka fajna konsystencja :)
    Warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te produkty. To mydło ma świetny zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie mam zamiar go kupić przy najbliższej okazji, dużo dobrego słyszałam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi być świetny :) idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś namiętnie używałam, aż do znudzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam kiedyś i bardzo lubiłam, ale już dawno nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niedawno kupiłam to mydełko w promocji w Rossmannie za jakieś 4-5 zł. Uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie czekoladowe i tak było najlepsze :)
    http://silkybomb.blogspot.com/ Zapraszam dopiero zaczyna i będzie mi miło jak zostawisz u mnie po sobie ślad :)
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. znam bardzo dobrze to mydełko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym spróbowała, kusi mnie ten zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam kolorowe mydełka i żele!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj a ja tylko mialam krem do rąk z Ziaji, musze wybrać sie chyba na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja uwielbiam wszystko co ziajkowskie:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam go dawno temu i nie mogłam wymęczyć... Niby zapach ma ładny ale szybko mnie znudził.

    OdpowiedzUsuń
  22. dobra poczciwa Ziaja, tak tania i taka niezawodna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Staramy się kupować produkty bez SLS, SLES.

    OdpowiedzUsuń
  24. Te zapachy płynów Ziaji mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam zamiar na dniach odwiedzić sklep firmowy Ziaji, więc chyba i to mydełko przy okazji zakupię, przede wszystkim kusi mnie zapach :)

    OdpowiedzUsuń