14 października 2014

BEBEAUTY, SÓL TRWA CYTRYNOWA I BAMBUS

 Witam

Sól kuchenna ma swoje miejsce przeważnie w kuchni. To dzięki niej doprawiamy potrawy.
A co powiecie na wykorzystanie soli kuchennej w pielęgnacji urody? 

Można ją wykorzystać w kilku zabiegach:
- włosom przetłuszczającym się pomoże następująca słona kuracja: niewielką ilość soli lekko podgrzej i wcieraj we włosy przez 5 minut. Po upływie tego czasu, owiń głowę ręcznikiem na 10 minut, następnie musisz dokładnie wyszczotkować czuprynę,
- szorstkim łokciom pomoże nacieranie zwilżoną szmatką i posypaną solą kuchenną. Ta sama kuracja doskonale sprawdza się w usuwaniu gęsiej skórki na ramionach,
kąpiel z dodatkiem grubej soli kuchennej świetnie zmiękcza popękane pięty,
- dłoniom pomarszczonym pomoże, gdy będziesz moczyć je przez około 5 minut w ciepłej wodzie z dodatkiem pełnej łyżki grubej soli.

Jak widać sól kuchenna dobra jest nie tylko w kuchni, ale doskonale sprawdza się również w pielęgnacji urody.


Sól to kosmetyk, którego używam jako dodatek do kąpieli. Miałam przyjemność poznać już kilka soli marki BeBeauty. Producent oferuje kilka wersji zapachowych.   
Trawa cytrynowa i bambus to jedna z propozycji którą skończyłam.
 Sól ta ujęła mnie przede wszystkim odświeżającym zapachem - cytrusowym.
 W przeźroczystym opakowaniu kryształki doskonale są widoczne i mienią się swoim jasno zielonym kolorem.
 Pojemnik mieści 600 g soli starcza średnio na 5-6 kąpieli.



 Zamykanie stanowi aluminiowa zakrętka. Szata graficzna bardzo urokliwa, stonowana i nawiązuje do barwy soli.


 Na etykiecie krótka notka o soli wraz ze składem.


 Kryształki są średniej wielkości i przyjemnie pachną. Jednak szybko zapach ulatnia się w wodzie. 

Po wsypaniu do wody nie rozpuszczają się od razu, a pod wpływem mocniejszego strumienia zapieniają delikatnie wodę, która nabiera jasno zielonego koloru.


Sól przyjemnie działa na moje ciało. Nie wysusza go, kąpiel staje się oazą odprężenia. Oprócz kąpieli dosypuję ją do miski kiedy moczę stopy. Sól zakupimy za niską cenę nie całych 4 zł. Uważam, że są to przyzwoite sole i warto z nich korzystać. 




33 komentarze:

  1. Miałam tą sól, ale używał jej mój facet :) Ja wolę olejki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jescze tej wersji nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wole kulki kawiorowe do kąpieli, duże kryształki soli nie sprawdzają się u mnie i przeszkadzają mi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i lybie moczyc sobie w niej stopy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie te sole biedronowskie, ale żeś ramki walneła hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te sole :) jakoś często nie używam, ale lubię ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam ja ostatnio i u nasz Biedronce, ale mam jeszcze sól z Intermarche tą moją różaną...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdarza mi się czasem kupować te sole, lubię jeszcze niebieską :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie ma fajny zapach!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio przekonałam się do soli i mam zamiar wypróbować właśnie te :D

    OdpowiedzUsuń
  11. używałam i bylam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To moj ulubiony wariant zapachowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. używam do moczenia stóp, lubię biedronkowe sole

    OdpowiedzUsuń
  14. oj ile ja bym dała by mieć wannę i korzystać z takich dobroci., jednak czesto używam takich cudów do moczenia zmęczonych stóp. jestem ciekawa tylko czy te by mnie nie podrażiły

    OdpowiedzUsuń
  15. tej nie znam, ale ogólnie uwielbiam sole;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już wiem jaki będzie mój kolejny zakup ! :)

    Drugie życie mojego bloga, nowy wygląd oraz recenzje ! Zapraszam w wolnej chwili ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Takiej nie stosowałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tej soli nie miałam, ale takie połączenie zapachowe i ogólnie sole do kąpieli uwielbiam i bardzo wierzę w ich działanie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzadko korzystam z kąpieli w wannie,ale uwielbiam zapach trawy cytrynowej,jest rześki i przy najbliższych zakupach wrzucę ją do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. te biedronkowe sole są naprawdę zacnymi umilaczami kąpieli:D

    OdpowiedzUsuń
  21. rzadko bywam w biedronce i jeszcze nie miałam tych soli, muszę wypróbować różne warianty

    OdpowiedzUsuń
  22. nie sądziłam, że mogę taką sól wykorzystać na włosy, ciekawe zastosowanie

    OdpowiedzUsuń
  23. odkąd jestem w ciąży nie mogę brać kąpieli,zatem sole odstawiłam!

    OdpowiedzUsuń
  24. kilka razy miałam sól z biedronki, ale tej z trawą cytrynową jeszcze nie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. to moj ulubiony zapach soli z biedry:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja stawiam na prysznic, dlatego soli nie używam ;)
    Ale w swoim nowym domu będę miała mega dużą wannę i wtedy będę się relaksować za wszystkie czasy ;)

    OdpowiedzUsuń