9 września 2019

#DoveMojePięknoMojaHistoria

Witam 

Marka Dove to nie tylko wciąż pojawiające się nowości ze świata kosmetycznego głównie do pielęgnacji ciała czy włosów. Dove słynie przede wszystkim z głośnej kampanii "Moje piękno, moja historia", stworzonej przez kobiety dla kobiet pokazywanej w mediach. 






Jako pierwsza to właśnie ta marka zdecydowała się pokazać w reklamie prawdziwe kobiety, które potrafiły zainteresować swoim wglądem czyli np: pełnymi kształtami lub drobną filigranową figurą rzeszę osób. 

Łatwo jest się domyślić, do kolejnych odsłon tej kampanii nie były zatrudniane profesjonalne modelki o nie nagannym wyglądzie, a zwyczajne kobiety, jakie zrobiły kolosalne wrażenie na odbiorcach. Swoją postawą zaczęły przekonywać inne kobiety do "własnego piękna".






W tym roku ruszyła ponownie nowa odsłona kampanii „Moje piękno, moja historia”. Celem tej akcji jest głośne mówienie NIE wyidealizowanemu i nierzeczywistemu wizerunkowi kobiety jaki jest pokazywany w mediach. Bez rąbka skazy czyli kobiety pokazanej w najpiękniejszej postaci na którą zwrócone są oczy innych kobiet chcących wyglądać jak ona, czyli perfekcyjnej w każdym calu. 







Czym tak naprawdę jest definicja piękna? 




Każda z nas kobiet ma w sobie pewną siłę, mądrość i uosobienie i jeżeli tylko w to uwierzmy to nic nie stanie nam na przeszkodzie w osiąganiu celów życiowych. Wygląd nie będzie priorytetem bo liczy się to jak spostrzegamy same siebie. 

Kampania głosi, że nie należy trzymać się ściśle kanonów jakie dyktowane są przez w świat mediów czy modelingu, każda kobieta ma akceptować w pełni swój wygląd: nieistotne są szerokie uda, lekka nadwaga lub na odwrót szczupła figura, krzywe uzębienie czy brak pełnego jędrnego biustu. Mamy akceptować w pełni siebie takie jakie jesteśmy w normalnym życiu. 







Dove w kolejnych odsłonach kampanii pojawiających się już kolejny raz sprawiło, że kobiety zaczęły postrzegać siebie z lepszej strony. 

8 na 10 Polek chce wyglądać jak najlepiej, a nie podążać za lansowanymi w mediach kanonami piękna. I ja do tej grupy na pewno należę. Z kolei 2 na 10 uważa się za piękne. 

Jednak nadal istnieje spora części kobiet, która nie może dostrzec w sobie tej wyjątkowości, dlatego Dove nie daje za wygraną, nadal będzie promować akcję mającą na celu przekonywać kolejne kobiety do definicji własnego piękna. 

Wystarczy do tego wiara, która zaprowadzi błądzące kobiety do odnalezienia prawdziwej doskonałości jaka jest w nich i poprowadzi je przez kolejne ścieżki życia. Dlatego warto zastanowić się nad sobą i docenić siebie, a przede wszystkim zaakceptować się bo tym właśnie jest definicja piękna. To ona drzemie w każdej kobiecie trzeba ją w końcu ujrzeć. 

#dovemojepieknomojahistoria #ambasadorkadove

pozdrawiam - Magda

22 komentarze:

  1. Podoba mi się, że coraz częściej prowadzone są tego typu akcje. Wydaje mi się, że przez rozwój social mediów jeszcze bardziej niż kiedyś promuje się określony rodzaj sylwetki, wyidealizowane zdjęcia na potrzeby internetu, co część kobiet może prowadzić do kompleksów. Często nie jesteśmy w stanie powiedzieć sobie, że te wszystkie zdjęcia, proporcje niejednokrotnie są ustawiane lub poprawiane w różnego typu programach do obróbki zdjęć, tylko bierzemy je za pewnik, i powstaje dla nas kanion piękna, uważany za jedyny słuszny. Mam nadzieję, że rozpowszechnianie tego typu akcji przyczyni się do tego, że każda kobieta będzie potrafiła dostrzec, że jest wyjątkowa i piękna. Każda z nas jest wyjątkowa, bo nie ma drugiej takiej samej osoby na świecie, musimy tylko to dostrzec i zaakceptować.

    OdpowiedzUsuń
  2. I za to lubię markę Dove, potrafi znaleźć i docenić piękno każdej z nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szanuję Dove za takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię produkty od marki Dove. Zawsze kojarzy się mi ona z subtelnością i delikatnością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem jak najbardziej za ideą kampanii! Internet wykreował idealną postać kobiety, a jesteśmy tylko ludźmi i posiadamy wady i kompleksy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo popieram tą kampanię. Mimo, że kosmetyki nie mają idealnego składu to czasem je kupuje. Właśnie za te podejście do każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka kampania jest potrzebna i jestem jak najbardziej na tak.
    Nie ma idealnych ludzi, nie ma idealnych ciał.
    Dobrze, że ktoś wreszcie działa w tym kierunku, by to światu uzmysłowić.

    OdpowiedzUsuń
  8. kosmetyki Dove bardzo lubię, a akcja prowadzona przez markę warto promować. Piękno jest w ka zdej z nas, wystarczy tylko to dostrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta akcja, wreszcie coś dla normalnych kobiet :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Propsuje kampanie Dove! Bardzo podoba mi się sam ich zamysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki z Dove ( szczególnie żele pod prysznic ) są obowiązkowe w mojej łaziance ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze to pierwszy raz słyszę o tej kampanii. Ale to fajnie, że są organizowane. Wyidealizowany wzorzec kobiety może być bardzo szkodliwy dla niektórych

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekna sprawa, wciąż jednak mamy wiele do bnadrobienia względem zachodu w kwestii samooceny.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam dove za te fantastyczne kosmetyki i ich wyjątkowe kampanie

    OdpowiedzUsuń
  15. Część kosmetyków bardzo lubimy, co najważniejsze lubi je nasza skóra

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie kosmetyki Dove, mam swoje ulubione i bardzo podoba mi się pomysł takiej kampanii

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnia linia kosmetyków. Znam ale nie wiem czy męskie też są?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię podejście Dove do kobiecości. Dla nich każda figura, kolor skóry czy kształt ciała jest piękny i potrafią to pokazać. Wiele firm powinno brać sobie takie spojrzenie na kobiecość może nie tyle do serca - co do kampanii reklamowych.

    OdpowiedzUsuń