1 września 2020

ZWIĘKSZENIE ZYSKÓW FIRMY POPRZEZ KAMPANIĘ GOOGLE ADS

Witam

Prowadzenie własnego biznesu niesie za sobą wiele dobrze podjętych decyzji. Priorytetem są zawsze klienci bo bez nich nie możemy liczyć na zyski i rozwój firmy. Nie jest to sprawa prosta, a większość firm zwyczajnie nie ma czasu i możliwości by zająć się promocją internetową swojej marki. 

Z pomocą w takich sytuacjach przychodzą nam agencje interaktywne, a jedną z nich jaka poleca swoje usługi w tej dziedzinie jest Afterweb z Wrocławia, która jest Certyfikowanym Partnerem Google, a profesjonalne kampanie reklamowe to ich specjalność.




Co to jest Reklama Google Ads?

Google AdWords to system reklamowy umożliwiający wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania, a także na stronach partnerów w ramach programu Google AdSense. Decydując się na kampanie Google Ads z Afterweb będziemy pewni, że strona internetowa stanie się natychmiast widoczna dla potencjalnych klientów. 

Dlatego dzięki takim ruchom każda marka może liczyć na nowych klientów, a to za sprawką umiejętnego doboru słów kluczowych jakie dotrą do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.




Dobrym przykładem są sklepy internetowe, którym zależy na zwiększeniu sprzedaży. Dlatego perfekcyjne dopasowanie treści reklamowej zachęca danego internautę do wejścia w link, a co za tym idzie zwiększenia ruchu. Powiela to szansę na zakupu, a nawet kiedy osoba ta nic nie kupi to i tak szybciej zapamięta to miejsce w sieci i może wróci do niego za jakiś czas.

Reklamy w Google Ads pozwalają nie tylko ujrzeć ruch w sieci, ale także w pełni kontrolują budżet, przeznaczony na promocję. Nigdy nie będzie on wyższy od zakładanego, a samo wyświetlenie się reklamy nie wygeneruje żadnych kosztów.



Jakie wyróżniamy rodzaje kampanii reklamowych Google Ads!

Agencja AFTERWEB specjalizuje się w następujących rodzajach kampanii reklamowych AdWords:

  • Linki sponsorowane – to reklamy tekstowe wyświetlane w wyszukiwarce Google w odpowiedzi na konkretne zapytania/słowa kluczowe wpisywane przez internautów. To rozwiązanie polecane dla każdej firmy niezależnie od branży w jakiej działa.
  • Remarketing– to reklama, która jest wyświetlana użytkownikom, którzy już odwiedzili Twoją stronę internetową. Ten typ reklamy Google AdWords polecany jest w każdej branży, gdyż pozwala na budowanie świadomości marki, powrót do niezrealizowanej transakcji lub ponowne dokonanie zakupów.
  • Reklama Display – ten rodzaj reklamy AdWords umożliwia wyświetlanie Twoich reklam na innych stronach w ramach sieci reklamowej Google. Dzięki niej Twoja firma może pojawić się na znanych i lubianych portalach internetowych.
  • Zakupy Google – reklama polegająca na wyświetlaniu produktów w wyszukiwarce Google w odpowiedzi na zapytania użytkowników. Reklama wyświetlana jest w formie zdjęcia produktu wraz z jego nazwą i ceną.



Korzyści z kampanii Google Ads

Reklama w Google Adwords niesie za sobą wiele korzyści, które przekonają nawet najbardziej wymagające osoby:
  • błyskawiczny efekt – natychmiast po włączeniu kampanii nasza reklama dociera do potencjalnych klientów. To idealny sposób promocji dla osób, którym zależy na czasie i szybkim pozyskaniu nowych klientów.budowanie rozpoznawalności marki – szeroki wachlarz sposobów promocji w Google AdWords znacząco wpływa na rozpoznawalność marki. Prezentowanie produktów i usług w różnych miejscach w internecie zdecydowanie przekłada się na zapamiętywanie naszej firmy przez potencjalnych klientów.
  • pozyskanie wartościowego ruchu na stronie – prowadzenie kampanii AdWords skutkuje precyzyjnym dotarciem do użytkowników zainteresowanych danym produktem lub usługą.
  • zwiększenie szans na sprzedaż – skuteczna kampania AdWords zdecydowanie zwiększa szanse na sprzedaż poprzez pozyskiwanie użytkowników poszukujących oferowanych przez nas usług i towarów.
  • zawsze na szczycie wyników wyszukiwań – reklama w AdWords umożliwia prezentowanie oferty nad wynikami organicznymi, jest to zdecydowana przewaga nad stronami pozycjonowanymi.
  • pozyskanie wartościowego ruchu na stronie – prowadzenie kampanii AdWords skutkuje precyzyjnym dotarciem do użytkowników zainteresowanych danym produktem lub usługą.
  • zwiększenie szans na sprzedaż – skuteczna kampania AdWords zdecydowanie zwiększa szanse na sprzedaż poprzez pozyskiwanie użytkowników poszukujących oferowanych przez nas usług i towarów.
  • zawsze na szczycie wyników wyszukiwań – reklama w AdWords umożliwia prezentowanie oferty nad wynikami organicznymi, jest to zdecydowana przewaga nad stronami pozycjonowanymi.


Słyszeliście o Google Ads? Czy przy prowadzeniu własnego interesu zdecydowalibyście się na ten rodzaj reklamy?

pozdrawiam - Magda

12 komentarzy:

  1. U mnie nie sprawdza sie kompletnie ten typ reklamy. Działam w social mediach i to najlepiej mi wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nigdy nie korzystałam, myślę, że fajniejsze są jednak PP :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze z tego nie korzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystałam akurat z takiej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie korzystam z tej opcji, u mnie lepiej działa dotarcie poprzez kanały SM

    OdpowiedzUsuń
  7. Spora dawka wiedzy :) Przyznam, że ja kupiłam siebie kiedyś ksiażkę o Google Ads. To niesamowite, tak jedno słowo może zmienić zasięg w kampanii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie wskazówki na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obecnie bez reklamy naprawdę nie da sie zaistnieć. A nie problem wydać pieniądze - problem by robić to mądrze. Do tego właśnie nawet w przypadku reklamy Google są przydatni profesjonaliści.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdę nie widać nigdy nie słyszałam o takim rozwiązaniu, ale wiadomo że dobry marketing to połowa sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Google Ads to dobry kanał sprzedaży, szybki i można często dokonywać zmian.

    OdpowiedzUsuń