1 listopada 2021

JESIENNE OBRAZY OD POSTER STORE

Witam

Jesienna pora roku kompletnie nie może mnie nadal do siebie przekonać. Chociaż jeszcze wiele drzew nie zrzuciło liści, a te co mają już to za sobą ścielą przecudne kolorowe dywany i mogłoby się wydawać, że drzemie we mnie dalej optymizm to jednak tak nie jest. Są dni, kiedy pada jest zimno, a do tego zaczyna robić się wcześniej już ciemno i wtedy coś mnie od środka rozdziera. Dlatego by przywołać lepszy nastrój zaczęłam planować małą metamorfozę mieszkania, a pomagają mi w tym plakaty na ścianę od Poster Store.


To miejsce w sieci, gdzie znajdziecie plakaty głównie nawiązujące do stylu skandynawskiego. Na bieżąco asortyment uzupełniany jest o nowości, a powracający klient może zawsze na nowo się zainspirować.



Nawet mniejszy metraż ma zawsze swój potencjał – takie jest moje zdanie. Nasze mieszkanie właśnie takie jest, ale za to przytulne, pełne ciepła i jasnych barw. Dominują w nim białe ściany z dodatkiem szarości. Na ich tle widnieją dodatki w postaci kwiatów doniczkowych, wazonów, świec, poduszek itd. Ściany z kolei udekorowane mamy plakatami jakie można co sezon zmieniać.

Ostatnia wizyta na Poster Store zakończyła się sukcesem bo nasze gniazdko nabrało nowego wymiaru za sprawką kilku plakatów w białych ramach. Ta nieznaczna metamorfoza sprawiła, że czujemy się naprawdę o wiele lepiej wracając do domu, w którym możemy odpocząć, odprężyć się i miło spędzać czas.



Z dekorowaniem nie mam najmniejszego problemu. Inwestuję ostatnio w jasne barwy co jeszcze kilka lat wstecz nie było dla mnie realne. Dojrzałam do tej decyzji po wizycie w nowym lokum mojej koleżanki. Urządzając go praktycznie od zera, skupiła się na jasności i uzyskała bardzo przyjemny efekt. Dlatego podążam tym tropem i „wymieniam” poszczególne otaczające nas przedmioty.



Poster Store ma wiele zalet, oto niektóre z nich:

- spory wybór plakatów i ramek w skandynawskim stylu, które są zarówno piękne jak i niedrogie

- podpowiedzi pod postacią inspiracji obrazów jakie stanowią pierwszy krok na własną galerię ścienną

- to miejsce to nie tylko styl skandynawski  to skupisko plakatów w różnych stylach

- wtorkowe nowości zmieniające się tematycznie

- wszystkie plakaty drukowane są na wysokiej jakości ekologicznym papierze

Papier używany do produkcji plakatów oraz partner TGM Stockholm posiadają certyfikaty: FSC - drewno pochodzi tylko z lasów certyfikowanych Nordic Swan Ecolabel - który przyczynia się do zrównoważonej konsumpcji i produkcji.

Decydując się na zakup plakatów możemy dobrać od razu ramki  pod względem rozmiaru oraz koloru oraz materiału z jakiego zostały wykonane.

Dostępne rozmiary: 13x18cm, 21x30cm, 30x40cm, 40x50cm, 50x50cm, 50x70cm, 61x91cm, 70x100cm

Dostępne ramki: złote, czarne metalowe, miedziane, srebrne, czarne drewniane, białe drewniane, dębowe, orzechowe.

Plakaty jakie dotarły do mnie zostały przede wszystkim znakomicie zabezpieczone. Ramy z kolei w foliowych opakowaniach nie uległy zniszczeniu podczas transportu z czego jestem bardzo zadowolona.

Poznajcie teraz mój wybór.



Wiatrak Za Tulipanami

Plakat fotograficzny przedstawiający różową tulipanową łąkę z różowym wiatrakiem w tle. Ten kwiatowy plakat tworzy romantyczną atmosferę i doskonale komponuje się z innymi kwiatowymi motywami.

Suszony Bukiet


Harmonijny plakat kwiatowy przedstawiający bukiet suszonych kwiatów i traw w jasnobeżowej tonacji. Ten bukiet inspirowany naturą.

Kobieta o Poranku

Czarno-biały plakat przedstawiający kobietę okrytą prześcieradłem z włosami zawiniętymi w ręcznik. Postać stoi w otwartych drzwiach balkonowych i cieszy się świeżym porannym powietrzem. Ten czarno-biały plakat idealnie wpasuje się w klimat sypialni i świetnie skomponuje się z plakatami typograficznymi.


Różowy Sklep Chanel

Plakat modowy przedstawiający różowy sklep Chanel.

Don't Be Like the Rest of Them

Plakat typograficzny z cytatem Coco Chanel: „Nie bądź jak reszta, kochanie”.




Różowy Drink

Apetyczny plakat fotograficzny przedstawiający stylowe różowe drinki w eleganckiej restauracji. Umieszczony w kuchni obraz wprowadzi wszystkich gości w dobry nastrój - będzie też idealnie prezentował się w każdej jadalni i doda jej stylu. Połączenie zieleni i różu stworzy przyjemny klimat w domu.



Białe Muszelki

Plakat przedstawiający kremowo-białe, okrągłe muszelki.

Koronkowe Kwiaty

Botaniczny plakat z białymi, koronkowymi kwiatami (Orlaja wielokwiatowa). Te subtelne kwiaty są bardzo lubiane przez motyle. Delikatny obraz wniesie ponadczasową elegancję.

You Cook I Will Drink Wine


Zabawny plakat kuchenny z napisem „Ty gotuj, ja napiję się wina”.

Chcąc udekorować praktycznie każdy zakamarek mieszkania dobierzemy odpowiedni plakat. Bardzo dużo z nich jest uniwersalna i będzie pasować do paru pomieszczeń. Wystarczy je przewiesić lub położyć na podłodze w miejscu które do tej pory było nudne.

Skandynawskie propozycje rządzą, są minimalistyczne, a zarazem z duszą i przesłaniem.

Nie dopuszczam do myśli mieszkania smutnego bez wyrazu. Latem w przyszłym roku planuję malowanie dwóch pokoi, więc nowa aranżacja wnętrz będzie na bieżąco tworzona. Na pewno skorzystam po raz kolejny z propozycji Poster Store.

Można w tym miejscu zapuścić korzenie, ponieważ propozycja jest tak obszerna, że trudno jest się zdecydować tak od razu na zestaw plakatów spójnych. Nad wyborem tych przedstawionych dziś spędziłam kilka dni. Każdego dzionka przychodził mi do głowy nowy pomysł. Z wyboru ostatecznego jestem bardzo zadowolona.

Mam i dla was niespodziankę:)

od 1 do 8 listopada do północy wpisując kod mango40 przy zakupach dostaniecie rabat 40% zniżki na plakaty, nie wchodzą w to plakaty z kategorii Selection i ramki.


Lubcie dekorować pomieszczenia? Inspirujecie się propozycjami z internetu? Czy może podchodzicie do tego spontanicznie?

pozdrawiam - Magda

11 komentarzy:

  1. Mamy dużo plakatów z tej firmy i chętnie robię u nich zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazy i plakaty z tej firmy są super. Mamy ich dużo na zmianę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się od jakiegoś czasu, ale na razie wstrzymuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie obrazy świetnie nadają wnętrzu klimatu, dopełniają je. Sama mam w domu gole ściany, więc chętnie zerknę czy coś dla mnie się znajdzie z tych plakatów.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ich plakaty, nie można się na nie napatrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne dom może dzięki nim wypięknieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakość takie dekoracje do nie nie przemawiają, ale trzeba przyznać że wyglądają bardzo ładnie. Być może ktoś inny się na nie skusi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne wnętrze super urządzony pokój, sama bym sobie tak zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te obrazy, na pewno nadają wnętrzu czegoś nowego. Te obrazy idealnie pasują do Twojego domu.

    OdpowiedzUsuń