13 listopada 2015

YANKEE CANDLE: TURQUOISE SKY

Witam
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. 
Wyczuwalne aromaty: morska trawa, świeża bryza oraz piżmo.
Doskonale błękitny wosk Turquoise Sky zamyka w sobie magię lazurowego oceanu, bezchmurnego nieba i jasnego, ożywczego wiatru. Morska bryza niesie za sobą wyjątkową świeżość, która – w ulotnych momentach – zamienia się w woń zebranej gdzieś po drodze morskiej trawy i nutę skradzionego ze straganu z egzotycznymi balsamami piżma. Rześko, cudownie tropikalnie i nieco tajemniczo. Wosk Turquoise Sky to podróż odbyta na skrzydłach wiatru pędzącego po najodleglejszych, najbardziej bajecznych zakątkach globu i wzbijającego się ostatecznie w stronę turkusowego, bezchmurnego nieba.
 Z opisu wosk kusi do natychmiastowego poznania, delektowania się nim w odpoczynku. Jego bukiet staje się tajemniczy i korci by już, już go odpalić i przenieść się z codzienności do błogiego, lazurowego miejsca. Kilka dni temu, kiedy jesienna aura poczęstowała nas deszczem i brakiem słońca na niebie, zaaplikowałam kawałeczek turkusowej tartaletki do kominka. Po chwili oczekiwania na ten błogi stan... totalnie zostałam rozczarowana mocnym, przytłaczającym zapachem odświeżacza powietrza. Nie, Nie i jeszcze raz Nie! zapach nie do przejścia, odwrotność tego na co liczyłam. 
Nie wszystkie woski wywołują pozytywne wrażenia, ten należy do grupy mniej przyjemnych - a taka grupa u mnie jest uboga, bo w większości te słodkie tartaletki potrafią mnie oczarować. Znacie może Turkusowe Niebo? w blogosferze opinie są podzielone na jego temat.
Wosk do kupienia na goodies.pl
pozdrawiam - Magda

26 komentarzy:

  1. Nie miałam go, ale faktycznie na sucho i mnie rozczarował więc chyba się nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda zapachu, spodziewałam się, że będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go bardzo lubię. Mam już 3 albo 4 tartę. U mnie idzie on jak woda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość osób uważa go za zapach toaletowy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, czytałam stwierdzenia o porównaniu go do kostki toaletowej:(

      Usuń
  5. Wąchałam go tylko w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję go poznać i niestety miłości, ani nawet akceptacji nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam dawniej ten wosk :) ale już nawet nie pamiętam jego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za to go lubię. W dodatku przypadł do gustu mojej teściowej, bo mi go podwędziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam kompletnie tego wosku, ale jak pachnie jakoś mocno jak odświeżacz powietrza to jakoś nei bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji do wypróbowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś go wąchałam ale mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opinie są podzielone - każdy ma swoje preferencje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny zapach, ale do wąchania w sklepie, w domu go nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam wiele razy, że albo komuś ten zapach kojarzy się z dużą świeżością albo z odświeżaczem powietrza, ja na szczęście byłam w tej pierwszej grupie i mi się on podobał, ale potrafię zrozumieć że nosy są różne, dlatego szkoda, że po prostu zamiast umilać zepsuł Ci powietrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że zapach Cię rozczarował. Jestem ciekawa czy mi by przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A to jest jeden z moich ulubionych zapachów :D Mamy inne gusta :)

    OdpowiedzUsuń