3 lutego 2014

LEMAX, MÓJ PIERWSZY MARMUREK

Witam
Pokarzę dziś moje pierwsze mani z udziałem lakieru Lemax - marmurek.
W szklanej buteleczce mamy 9 ml lakieru o barwie białej z dodatkiem drobnego maczku. 
 W zakrętce znajduje się pędzelek nie zbyt długi, ale dyskomfortu przy malowaniu nie zauważyłam. Przy pierwszym otwarciu nie mogłam sobie jednak z nim poradzić, siły musiał użyć mój mąż.
 Konsystencja - w sumie prawie rzadka, jednak nie tworzyła smug. Na fotkach mam nałożone dwie warstwy, które schły dosyć szybko. Po zrobieniu fotek stwierdziłam jednak, że nałożę trzecią warstwę i byłoby wszystko ok, ale ta trzecia warstwa nie chciała wyschnąć!!! po godzinie prawie nic nie robienia rękami, doszłam do wniosku, że pora na wyschnięcie minęła, jednak się myliłam odgniotki się pojawiły i dałam jeszcze lakierowi kolejne 30 minut. 
  Cena - około 3 zł. Po przejechaniu opuszkiem palca po płytce można wyczuć lekką chropowatość, ale nie taką jak przy piaskach. Lakier dobrze się zmywało, używałam zmywacza w płatkach, gdzie zeszło mi dwa płatki.  Płytki paznokciowej nie odbarwił. Wytrzymałość jego to 3 dni ewentualnie 4.
Ogólnie, lakier odpowiada mi i sięgnę po inne kolory z tej serii. Niestety nie wiem jaki to był numerek, gdyż na opakowaniu nie znalazłam oznaczenia.
 

35 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wygląda ;) chociaż widać prześwity. Ja ostatnio też sobie kupiłam Lemaxy ale nie marmurkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda ! ;) Powiem Ci że od dłuższego czasu mam na nie ochotę , ale potem pukam się w głowę " Paula masz tyle lakierów ! Litości " :d Ale pewnie na wiosnę skuszę się i tak i tak ! :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go mam, kupione w zestawie pięciu sztuk marmurków :) Za naprawdę małą kasę :))
    Zadowolona jestem z niego. A jak mam prześwity, to nakładam drugą warstwę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam z tej serii zielony i taki różowo-brzoskwiniowy- nie potrafię do końca określić tego lakieru ;p Zielony jak dla mnie nie wypał, był jakiś dziwny, natomiast ten drugi- świetny! Maluję nim paznokcie bardzo często :) Biały zawsze chciałam mieć ;) Kojarzy mi się z jakimś serkiem straciatella :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie nie spojrzę tam królują lemaxy a ja mam ban na lakiery ! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ten ładnie wygląda :) ja dostałam żółtą wersję i jest paskudna ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. musze zakupić takie lakier:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Na paznokciach bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się efekt na paznokciach. Poszukam u siebie takiego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, no! Muszę w końcu dorwać te lakiery :P

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam straszną fazę na marmurki,ale żadnego nie kupiłam stacjonarnie;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. marzy mi się jakiś Lemaxowy Marmurek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny jest ;)
    sama mam ochotę na ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. No efekt jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się efekt, ale według mnie prześwity są dość spore, a znowu nakładać kilka wartsw i czekać 3 godziny aż wyschnie też nie za bardzo by mi odpowiadało :(

    OdpowiedzUsuń
  17. efekt cudowny ! aż mi się paznokcie do niego wyrywają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się właśnie ten kolor marmurka zawsze najbardziej spodobał, jednak nigdzie nie mogę go znaleźć samodzielnie, bo chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny! Jak tak przegladam blogi i widze co rusz nowe, piękne lakiery to czasem żaluję, że robię te żele, ale jednak przez brak czasu, jest to dla mnie najlepsze rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze nie miałam żadnego marmurka-ciężko mi stacjonarnie je spotkać :( a takie śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie miałam ale nie koniecznie bym chciała go mieć
    jestem zwolenniczka tafli na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny jest, ja nie mam jeszcze żadnego marmurka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba, jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie prezentuje się na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny jest ♥ muszę sobie je w końcu zamówić na allegro, bo u mnie nie mogę ich znaleźć.

    OdpowiedzUsuń