20 lutego 2018

#DELIA COSMETICS W ODSŁONIE LAKIERU DO PAZNOKCI GALAXY /METALICZNY LAKIER ODCIEŃ G02/

 Witam

Od dłuższego czasu mocno zastanawiam się nad hybrydami. Czytam o nich sporo, poznaję przez Wasze blogi coraz to nowsze marki oferujące te lakiery. Producentów narasta jak i odbiorców.

Uważam jednak, że muszę być w 100% przekonana czy rezygnuję z klasycznych lakierów na rzecz hybryd, które mają swoje zalety jak i wady. Najistotniejszą zaletą jest ich trwałość to oczywiste. Spotykam się jednak z  opiniami jakie to hybrydy są szkodliwe. 
W ten sposób mam mętlik w głowie i pewne wahanie...

Tymczasem przedstawię klasyczny lakier metaliczny Deli Cosmetics Galaxy - G02.


Moja opinia: 

KOLOR: trudno mi go jednoznacznie określić, ma połysk wpadający zarówno w złoty jak i srebrny odcień

NR: G02
ZAPACH: typowy jak na lakier, ale nie bardzo drażniący
OPAKOWANIE: szklana, kwadratowa buteleczka




POJEMNOŚĆ: 11 ml
PĘDZELEK: krótki i wąski





KONSYSTENCJA: gęsta, żelowa
MALOWANIE: dzięki temu, że lakier jest gęsty paznokcie łatwo się maluje nie wylewa się na skórki

ILOŚĆ WARSTW: pierwsza prześwitująca, druga pokrywa blaszkę w zupełności
SCHNIĘCIE: szybkie
TRWAŁOŚĆ: 4 dni



Lakier Galaxy posiada mieniące się drobinki przywodzące na myśl mleczną drogę lub gwiezdny pył. Doskonale nadaje się na imprezę 
(w karnawale dobrze mi służył). Można nim także na co dzień uzupełnić wyjściowy ubiór. 

Może są jeszcze osoby, którym nie znudziły się klasyczne lakiery? Podoba Wam się ten niejednoznaczny odcień?
 


pozdrawiam - Magda

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, głęboki odcień! Miła odmiana na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie. Lubie czasem zaszaleć z innymi kolorami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w sumie podoba się prawie każdy kolor w lakierze, ale bywają też jakieś niewypały kolorystyczne (ale rzadko).

      Usuń
  3. Dostałam ten sam kolorek, ładny, ale ja nie nakładam już zwykłych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten odcień chociaz juz rzadko uzywam zwykłych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny odcień. Jeśli byłabyś zainteresowana to na blogu mam wpis z najczęściej zadawanymi pytaniami na temat hybryd na które odpowiedziałam. Pisałam też o najsławniejszych markach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skorzystałam, przeczytałam parę spraw sobie dzięki temu wpisowi wyjaśniłam.

      Usuń
  6. Ładny kolor. W buteleczce na taki nie wygląda za to na paznokciach wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mieni się do tego stopnia, że na paznokciach wyszedł w innym odcieniu.

      Usuń
  7. Ja należę do osób używających tradycyjnych lakierów :-D ciekawy odcień :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam, że sama używam tylko tradycyjnych lakierów:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja też miałam taki okres kilku miesięczny, że nie ruszyłam żadnego lakieru:)

      Usuń
  9. masz piękny, wiosenny wianek, bardzo mi się podoba kolor tego lakieru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianek jest w sumie uniwersalny, na każdą porę roku:)

      Usuń
  10. Mam ten sam odcień. Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny kolorek. Takiego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też po raz pierwszy pojawił się taki kolorek. Ni to srebro ni to złoto:)

      Usuń
  12. kolor ładny, ale przeszłam już tylko na hybrydy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się trafił inny odcień ale jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobny lakier innej marki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten odcień :) Kojarzy mi się z chromem :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie w moim guście, ale ma pewno wielu dziewczynom się spodoba

    OdpowiedzUsuń