14 lutego 2019

SYSTEM ODWRÓCONEJ OSMOZY – CO TO TAKIEGO?

Witam 


Codzienna rutyna: praca, szkoła, opieka nad dziećmi doprowadza do tego, że zapominamy o zdrowym trybie życia.

Świadomość tego jednak zmienia się z roku na rok i coraz większa liczba osób zwraca uwagę na odżywianie, więcej uprawia sportu.


Woda to podstawa do bytu każdego z nas. Bez niej nie moglibyśmy prawidłowo funkcjonować dlatego jej spożywanie jest tak istotne.


Woda w kranach w każdym mieście płynie różna. Dla picia lepszej wody doskonałym rozwiązaniem jest zainstalowanie RO-101S Morion, nowoczesnego i kompaktowego systemu oczyszczania wody z wbudowanym zbiornikiem na wodę. Jego główną zaletą jest gabaryt bo można go zainstalować pod zlewozmywakiem w szafce z mniejszą ilością miejsca.


Tradycyjne filtry przy systemie takim zajmują o wiele więcej miejsca, które jest zabierane kiedy posiadamy małą kuchnię, a każdy cm jej jest jak na wagę złota. 







Główne zalety RO-101S Morion


- sprawna i w 100% skuteczna filtracja,
- prostota obsługi i najwyższa jakość oczyszczonej wody
- 2x niższe koszty eksploatacji niż tradycyjne filtry odwróconej osmozy
- dostarczanie krystalicznej czystej wody klasy premium, każdej wody wodociągowej (która już jest poddana uzdatnieniu)


Co to jest odwrócona osmoza? 

Odwrócona osmoza to metoda filtracji polegająca na przepływie pod ciśnieniem wody przez specjalną półprzepuszczalną membranę, przepuszczającą jedynie cząsteczki wody i całkowicie zatrzymującą rozpuszczone zanieczyszczenia.





Etapy filtracji


Woda zanim trafi do nas oczyszczona przechodzi przez kolejne etapy filtracji tj: oczyszczanie wstępne, filtracja osmotyczna oraz mineralizacja wody. W trakcie zaliczania każdego z etapów Morion eliminuje zanieczyszczenia mechaniczne jak rdza, piasek, metale ciężkie w tym: żelazo, ołów, rtęć, miedź, aluminium, a także bakterie i wirusy.

Ponadto z wody usuwane są: produkty ropopochodne, fenole, azotany, azotyny, preparaty farmaceutyczne, w tym antybiotyki i hormony.

Dla lepszego smaku w ostatnim etapie woda jest wzbogacona w minerały.





AQUAPHOR RO-101S Morion znacząco zmniejsza twardość wody oraz przywraca wodzie zrównoważony zestaw zdrowych minerałów, w tym magnezu.

AQUAPHOR podlega corocznej certyfikacji zgodnie z normą ISO 9001, a nasze filtry posiadają certyfikaty NSF, LGA i atest PZH.


Czy używacie filtrów uzdatniających dodatkowo wodę?


pozdrawiam - Magda

21 komentarzy:

  1. Mam taki filtr i uważam, że to super sprawa 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzice kiedyś mieli taki filtr, fajnie się sprawdzał 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa, ja jednak myślę o kupieniu przyrząd do jonizowania wody, a tak ogólnie to staram się pić wodę z kryształem górskim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki filtr to świetna sprawa :) Mamy podobny i chętnie korzystamy. Same plusy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam tego typu filtrów - taką wodę pijemy zamiast sięgać po kolejną plastikową butelkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam filtr, ale już nie używam. Rzadko też piję wodę :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Staram się dbać o zdrowie, ale muszę przyznać, że jeszcze w domu nie mam takiego filtra. Jednak jak widać, ma on same plusy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa rzecz, w zasadzie pierwszy raz słyszę o tym 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz częściej zastanawiam się nad kupnem filtra.

    OdpowiedzUsuń
  10. RO-101S Morion, czy to jest jonizator wody? Nigdzie nie mogłam doczytac, temat jest dla mnie nowy, a szukam dobrego jonizatora, hm, tylko on oczyści wodę tak skutecznie. Dobry post, zaciekawił mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam nigdy takiego filtra, nie wiem jak się sprawdza. Ale wodę mamy tak twardą, że zwykły dzbankowy nie daje rady.

    OdpowiedzUsuń
  12. Odeszliśmy jakiś rok temu od picia wody z plastikowych butelek. Uważam to za jedną z najlepszych decyzji!

    OdpowiedzUsuń
  13. My używamy tylko dzbanka od nich - i na ten moment nam wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam na szczescie swoja ze studni

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam jakiś filtr wewnętrzny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa sprawa z takim filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam nigdy, ale ciekawią mnie tego typu dzbanki z filtrami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super. Ja mam założony na rurach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam taki podstawowy do wody , ale chętnie bym zmieniła na coś innego i ciekawszego :-)

    OdpowiedzUsuń