5 lipca 2013

JM Spa&Wellness:) krem Green Pharmacy!

Witam!
Zapraszam Was  na recenzję   kremu do rąk i paznokci  Aloes Green Pharmacy.

- Aloes krem do rąk i paznokci, nawilżający i zmiękczający
oraz
- Jaskółcze ziele krem do rąk i paznokci, nawilżający antyseptyczny
Wracajmy do kremu. OTO ON:
Co na jego temat wiemy od producenta?
Krem do rąk i paznokci ALOES nawilżający, zmiękczający do codziennej pielęgnacji i profesjonalnego masażu Krem z aloesem wygładza skórę rąk i nadaje jej miękkość. Wspaniałe właściwości nawilżające aloesu są szeroko udokumentowane i nie wymagają rekomendacji.

Na bazie ekstraktu tej cudownej rośliny została opracowana nowa formuła kremu łącząca działanie aloesu z odżywczo-regenerującymi i łagodzącymi właściwościami alantoiny.

Korzystne oddziaływanie kremu na skórę rąk jest wynikiem obecności kompleksu multiwitaminowego po wstrzymująсego procesy starzenia /witaminy А i Е/, stymulującego podział komórek naskórka /witamina D/, przyspieszającego gojenie i zmiękczenie skóry . Witaminy Н oraz z grupy В w połączeniu z keratyną wzmacniają płytkę paznokciową.

Gliceryna kosmetyczna zmiękcza skórę a utrzymując wilgotność w komórkach przeciwdziała niekorzystnemu wpływowi czynników zewnętrznych.

Ode mnie.
Produkt mieści w standardowej tubce o pojemności 100 ml. Tuba plastikowa, miękka przez co dobrze się ją przyciska podczas aplikowania kremu. Zakończona jest zakrętką - szkoda, że nie ma zamykania na klik ponieważ używam go często i to odkręcanie i zakręcanie trochę już nudne jest.

Zanim dostałam się do kremu musiałam usunąć sreberko zabezpieczające produkt:) uwielbiam takie kosmetyki ze sreberkami, jest to higieniczne:)
Krem jest białej barwy o konsystencji między mleczkiem, a kremem. Dobrze się aplikuje w sumie nie wiele go trzeba, aby całe dłonie nim pokryć. Jest wydajny pomimo, że używam go często. Wchłania się szybko, nie pozostawiając lepkiej warstwy. W zapachu wyczuwamy aloes, ale taki delikatny.
Moim zdaniem nawilżenie jest krótkotrwałe. Jest idealny dla osób, które nie mają większego problemu  z wysuszonymi dłońmi. Poza nawilżeniem zauważyłam, że dłonie staja się delikatne  w dotyku oraz skóra staje się miękka. Smarowałam nim również płytkę paznokciową w celu jej wzmocnienia. Być może i coś zadziałał, jednak ja niczego nie zauważyłam. 
Skład jego:

pozdrawiam Mango!

11 komentarzy:

  1. Jak wypaćkam moje 3 kremy, które mam to kupię na wypróbowanie jakiś od GP ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny krem ale ja wole jak efekt nawilżenia jest dłuższy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi jedynie zapachy nie podpasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty GP są wydajne i maja świetne działanie no i są w przystępnej cenie. A te dwa to chyba starcza ci na cały rok! :)
    Życze miłego i spokojnego wieczoru - Cam z beauty--corner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kremik, ale ja wolę jakieś słodsze czy owocowe zapachy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam tych kremów, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaję się bez bicia, że nie miałam styczności z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam nigdy stycznosci z tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki z aloesem jeszcze zły mi się nie trafił na szczęście. Szkoda, że ten jest słaby ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. cena jest niezwykle zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten drugi krem, ziele jaskółcze, ale czeka na swoją kolej ;)
    Jestem strasznie niesystematyczna w używaniu kremów do rąk... ;/

    OdpowiedzUsuń