25 stycznia 2014

PAT&RUB - ZBAWIENNY OLEJEK W MROŹNE DNI

Witam
Olejki ostatnio często goszczą u mnie po wieczornej kąpieli. Ten olejek zakupiłam w Sephora kilka miesięcy temu. Po Nowym Roku zaczęłam go używać. 
Od producenta.

Pachnie relaksująco trawą cytrynową i kokosem 
Relaksujący Olejek do Ciała nawilża i odżywia skórę, pachnie odprężająco trawą cytrynową i kokosem.
Olejek jest kosmetykiem naturalnym, został skomponowany z naturalnych, tłoczonych na zimno olejów roślinnych, które regenerują i wzmacniają naturalną barierę hydrolipidową skóry, pomagają jej utrzymać prawidłowe nawilżenie. Olejek z trawy cytrynowej poprawia wygląd skóry: wygładza ją i oczyszcza.

Zastosowanie:
Naturalny Olejek do Ciała o relaksującym zapachu może być używany do masażu lub do szybkiego nawilżenia ciała.
Olejek mieści się w szklanej buteleczce o pojemności 125 ml. Mamy w niej pompkę, która działa bardzo dobrze dozując nam odpowiednią ilość olejku.
 Możemy go używać do masażu lub do nawilżenia. U siebie stosuję go jako nawilżacz oczywiście, ale częściowo również masuję nim nogi, zwłaszcza uda. Zapach ma bardzo prawdziwy. Trawa cytrynowa przenika się z kokosem. Jedynie mi nie odpowiada całkowicie kokos, który jest za słodki. W tej chwili do zapachu się przyzwyczaiłam, ale na początku mi nie leżał.  Konsystencję w olejku mamy tłustą. Barwa - słomkowa. 
Działanie -Olejek przy moim stosowaniu z 3/4 razy w tygodniu jest wydajny. Po kąpieli, gdy mam jeszcze wilgotną skórę nakładam go. Sunie po jej bardzo lekko, przez co można go stosunkowo łatwo nałożyć. Niestety nie wchłania się szybko, trzeba czasu. Wtrącę, że osobiście nie żałuję i być może aplikuję go za dużo, dlatego mam odczucie, że wchłania się dłużej. Za to efekt po jego zastosowaniu jest wart tego czekania. Przede wszystkim towarzyszy nam piękne połączenie zapachów kokosu i trawy cytrynowej. Nawilża doskonale dodając skórze zdrowszego wyglądu oraz wygładza niedoskonałości. Używając go za każdym razem czuję się po części zrelaksowana. W dni kiedy go nie używam lubię go wąchać. 

Kompozycja:
oliwa z oliwek* – wygładza i koi
olej kokosowy* - nawilża, wygładza, daje poślizg przy masażu

olej winogronowy* - poprawia napięcie skóry, łagodzi, działa antyoksydacyjnie
olej sezamowy* - rozgrzewa, oczyszcza, nawilża, skuteczny wymiatacz wolnych rodników
olej babassu* – uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV
olejek z trawy cytrynowej* – relaksuje umysł, poprawia wygląd skóry: wygładza i oczyszcza
naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
Sposób użycia:
Po kąpieli lub prysznicu używaj do nawilżającego masażu ciała, najlepiej na lekko wilgotną skórę. Relaksujący olejek świetnie się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy. Jest doskonały również do dłuższych masaży, podczas których odżywia i nawilża skórę, a jego aromat rozpieszcza i relaksuje zmysły. 
Ważność/Cena
Ważność jego upływa po 6 msc. od otworzenia, ale bez obawy z pewnością go skończę. Cena dla nie których może być wysoka bo 65 zł. Uznałam, że należy czasami sobie dogadzać i nie żałuję tego zakupu. Skóra moja teraz, gdy zrobiło się chłodno jest doskonale nawilżona oraz zabezpieczona.
Osobiście wariant tego olejku mi bardzo pasuje i wrócę do niego lub innej wersji zapachowej z wielką przyjemnością.




22 komentarze:

  1. o jejkuuu.... chyba bym się w nim zakochała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię olejków, ale do masażu czemu nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda - zwłaszcza ta pompka bardzo mnie przekonuje, bo nie trzeba się męczyć z wydobyciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kompozycja zapachowa i nawilżenie kusi :) oj bardzo kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpisy są świetne oraz cały blog !
    Zapraszam :) francesca-never-say-never.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubie czasem gdy mam bardzo suchą skóre uzywać oliwki pod prysznic tego olejku nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie teraz jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nic nie miałam z tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie moge się doczekać aż cokolwiek przetestuję z Pat & Rub:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi kusząco, a zapach bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten zapach i sama byłam zdziwiona jak bardzo mi się podoba, dla mnie połączenie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie kiedyś go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cena troche nie tego, ale jeśli działa i nawilża no to coś za coś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. marzą mi się kosmetyki tej firmy jednak ceny troszkę powalają;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy olejek ten nawilżą? Zazwyczaj olejki natłuszczają, ale z nawilżaniem jest już gorzej... ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach musi być ciekawy, nie miałam jeszcze nic od nich, ale może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym go przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomimo, że bardzo nie lubię olejków do ciała to mam bzika na punkcie trawy cytrynowej i to chyba mnie do niego przekonuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. W lecie bym się na niego skusiła :) Mam mgiełkę o tym zapachu - cudownie pachnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ale jego brata rewitalizującego i cóż olejek jak to olejek słabo się wchłania choć już kombinowałam z różną ilością i suchą lub wilgotną skórą. Jednak jestem trochę rozczarowana działaniem bo spodziewałam się intensywniejszego

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiłaś mnie tym olejkiem, nie wiedziałam, że Pat&Rub ma taki produkt w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń