22 października 2013

MINI ZAKUPY +POCZTA

 Witam.
Post dziś z cyklu co nabyłam, gdzie i za ile oraz przesyłki. Zakupy są z ostatnich kilkunastu dni.
Warto natrafiać na promocyjne ceny. Zwłaszcza jak my blogerki zobaczymy atrakcyjną cenę to nie ma przebacz, bierzemy nawet jakby miało leżeć jakiś czas:) przyznajcie, czy tak właśnie nie jest?
 Zakupy w Tesco zakończyły się zakupem dwóch produktów z BingoSpa. Czytając blogi dowiedziałam się, że właśnie w  tym hipermarkecie możemy spotkać tę markę. Produkty z BingoSpa, każdy w cenie 2,50 zł. Wzięłam, ale jak się sprawdzą to zobaczymy. Czasem produkt tani jest ok. a czasem wart wyrzucenia. Zobaczymy:). Pasty do zębów na hali Selgros były na promocji po 3 zł.
 Odwiedziny w Careffour zakończyły się na dziale "końcówki serii". Z datą 2015 r. zakupiłam dwa zestawy Lactacyd Femina, każdy w cenie 14 zł. oraz mój pierwszy krem Uroda.

Zakup w naszej Biedronce. Lusterko kosmetyczne z przyssawkami, które powiększa 5x. Jest genialne, można namierzyć każdą krostkę. Przyssawki są bardzo mocne, lusterko przymocowałam w łazience na płytkach. Koszt 15 zł.

Prześladująca mnie reklama w TV, ciagle Roko i Roko. Więc go zakupiłam, o smaku kiwi. Jednym słowem - nie smakuje mi, bardzo jest sztucznie-słodkie.
PRZESYŁKI
Pierwsza to woda toaletowa  Tiger. Więcej o niej będzie w osobnym poście. 
Druga to książeczka z Iwostin wraz z próbkami, które są w środku.

Przypominam o rozdaniu.

32 komentarze:

  1. Przydałoby się takie lustro na przyssawki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobycze:) Zaciekawił mnie krem Melisa, którego oczywiście jeszcze nie miałam:) Pozdrawiam i miłego testowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego zapachu Tiger ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie Laktacyd Femina w ogóle nie zdawał egzaminu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja go zakupiłam po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii. Zobaczymy jak sprawdzi się.

      Usuń
  5. Jak ja żałuję, że u mnie w Tesco nie ma kosmetyków BingoSpa. Szampony za 2,50zł? Prawie jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja tak myślałam ,że roko okaże się hitem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo widać, że zakupy bardzo udane! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jestem ciekawa jak Ci się spodoba zapach Tigera :) Jeszcze nie miałam okazji powąchać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! Ale tanie te produkty z BingoSpa ;)
    Gratuluję przesyłek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zakupy! Dobrze, że nie mam takiego lusterka, od razu wypatrzyłabym tysiące niedoskonałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szamponu BingoSpa jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zakupy! :) Jednak najbardziej podoba mi się lusterko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat bardzo lubię Roko :)
    A kosmetyki Bingo SPA mozna dostać w każdym Tesco czy tylko w tych większych? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy, zgadzam się - też kupuję rzeczy w atrakcyjnych cenach nawet jesli akurat ich nie potrzebuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zakupy, ciekawa jestem tych szamponów z bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przydało by mi sie to lustereczko, ale chyba bym wolała zwykłe na stojaczku :P
    Musze sie rozjerzec za tymi szamponami z Bingospa :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie na rozdanie ♥

    http://maniakosmetykowaniaa.blogspot.com/2013/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. To lustereczko jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mango takie lustro to świetne rozwiązanie, sama mam z revlona już chyba 3-4 lata i jest świetne. fajne zakupy i przesyłki. jeszcze nie miałam emulsji Lactacyd ale jest kultowa i muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie strasznie oczy bolą od takiego powiększającego lusterka :P Daj znać jak będą się sprawdzały produkty z Bingo :D

    OdpowiedzUsuń
  21. woda toaletowa Tiger brzmi intrygująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten TIGER ostatnio też chodzi za mną... a co do BingoSpa jest w TESCO, tez ostatnio widziałam, ale na chwilę obecną nie kupuję już kosmetyków, najpierw muszę te pozużywać które mam w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam ten kremik z Urody, ale jeszcze nie używałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe zakupy :)
    Zapraszam na rozdanie w którym do wygrania kosmetyki ze sklepu Skarby Syberii :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam te lusterka...faktycznie powiększają :P Trafiłaś na świetne promocje :) A ta woda, to mnie bardzo zaciekawiła :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem jak pachnie Twój Tiger :D

    OdpowiedzUsuń