10 listopada 2013

# MARIZA 42, WSPOMNIENIE LATA

Witam
W słoneczne wrześniowe dni zrobiłam fotki lakieru Mariza 42. Dziś przeglądałam fotki i padło na ten lakier. Jakoś tak zeszło do tej pory, że nie zrobiłam o nim post. Dziś ten dzień.
Lakier mieści się w szklanej buteleczce o pojemności 5 ml. cena około 4 zł. Kolor to zieleń wpadającą w lekką miętkę.



Na zdjęciach widać dwie warstwy. Schnięcie niestety nie należy do szybkich, należy poczekać dłuższą chwilę by mieć pewność, że nie zrobią się odgniecenia.

Pędzelek lakieru jest nie wielki i krótki. Osobiście lubię dłuższe pędzelki. Podczas malowania nie zauważyłam smug. Konsystencja odpowiednia nie rozlewa się na skórki czego nie znoszę. Lakier należy do tych co intensywniej "śmierdzą" podczas malowania, dlatego ja malowałam nim paznokcie w ogrodzie w cieniu.

Po wyschnięciu lakier bardzo ładnie błyszczał w słońcu.Wg. producenta należy do lakierów matowych. Nie nacieszyłam się nim niestety długo. Trwałość ma średnią - wytrzymał 2 pełnie dni i pojawiły się znaczne odpryski, które próbowałam domalować ale niestety zaczęły być pod koniec trzeciego dnia za duże i lakier zmyłam. W trakcie zmywania okazało się, że lakier zabarwia płytkę. Radzę użyć bazy przed malowaniem.


 
Gama kolorystyczna, którą proponuje producent.
Ogólnie sam kolor prezentował się ładnie. Lakier nadał połysku, ale trwałość ma dla mnie za kiepską. Lakier dostałam od koleżanki, więc nie wiem jak z jego dostępnością. W drogeriach go nigdy nie widziałam. Na pewno będzie dostępny u konsultantki Marizy.
pozdrawiam - Magda

31 komentarzy:

  1. ładny kolorek :)
    ciekawa paleta kolorów ;)
    może po jakiś sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paleta kolorów bardzo fajna, a ten zielony mi się akurat nie podoba :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tylko jeden lakier tej marki i to jeszcze od koleżanki :)
    Kolorek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny, ale szkoda, że taki mało trwały :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przyjemny kolorek. Mam podobny z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolorek. A tym bardziej, że ładnie pokrył płytkę paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ;) Choć na moje oko pasuje również na jesień ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolor i słoneczne zdjęcia :D Jeszcze nie miałam żadnego lakieru z Marizy, ale za dobrych opinii o nich nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zielony. Kolor, na paznokciach który dla mnie tylko jesienią potrafi wyglądać na prawdę ładnie, fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor, szkoda, że czas schnięcia i trwałość są średnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda na paznokciach ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  12. jejuuu takie zdjęcia a za oknem ja mam mrozy normalnie:((((((( aż przykro :P:P
    a kolor jest piękny, takie właśnie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor śliczny! przywołuje idealnie letnie miesiące...

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki firmy Mariza są mi znane :) świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor bardzo ładny :). Z dostępnością kosmetyków Mariza jest kiepsko, ja zamawiałam przez Internet.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolor lakieru i piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię taką butelkową (?) zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej żeby teraz było tak pięknie za oknem.... bardzo optymistyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny kolorek, nie tylko na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kolor, jak dla mnie jedyny odcień zieleni, który nadaje się na paznokcie;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny kolor na lato, a w palecie cała tęcza :) Jest w czym wybierać!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny kolorek, chociaż nie mój ulubiony. Wole niebieskie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten kolor jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy kolor, chociaż ja bardziej wolę odcienie fioletu! ;)

    OdpowiedzUsuń