3 stycznia 2014

KLORANE MAGNOLIA - SZAMPON

Witam
Kto zna zapach magnolii? ja się przyznaję, że nie za bardzo. Poznałam go ostatnio w szamponie Klorane. Jest to dla mnie nowy produkt, więc z zaciekawieniem go poznaję. Używam go stale od trzech tygodni i już mogę podzielić się jak się owy szampon spisuje.
Producent: KLORANE LABORATOIRES 
Wskazania: włosy matowe, pozbawione blasku.

Od producenta: KLORANE szampon na bazie wosku z magnolii:
codzienna pielęgnacja sprawia, że włosy stają się piękne i lekkie, szampon nadaje im natychmiastowy olśniewający połysk, tworzy delikatną powłokę ochronną pozostawiającą na powierzchni włosów,
dzięki kwaśnemu pH, które zamyka łuski, zapewnia włosom natychmiastowy połysk, 

składa się w 95% z naturalnych składników, łącząc wosk z magnolii, który chroni włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, z inuliną, w 100% naturalną odżywką, która ułatwia rozczesywanie włosów, bez ich obciążania, nie zawiera silikonu, ani substancji dających efekt mokrych włosów, ułatwia układanie włosów, sprawia, że włosy stają się elastyczne i jedwabiste.
Opakowanie: przeźroczysta, plastikowa i płaska butelka z możliwością śledzenia ilości szamponu. Zamykanie standardowe typu: klik, wygodne w otwieraniu.
Zapach: delikatny z nutą magnolii.
Konsystencja: pół rzadka, kremowa
Barwa: perłowa
Wydajność: tu mnie trochę zaskoczył, podczas mycia normalnego z wydajnością było ok, ale podczas zmywania olejów musiałam go znacznie więcej nałożyć by mógł sobie poradzić
Cena/pojemność: 38 zł za 400 ml
Działanie: Szampon dobrze się pieni, jednak przy zmywaniu olejów muszę go nałożyć znacznie więcej by mógł się zapienić. Cieszę się przy okazji jego zapachem, który nie jednego by zadowolił. Trzymam go kilka minut i spłukuję. Łatwo się usuwa z włosów.
 Z obietnic producenta co do niego zauważyłam, że włosy w miarę dobrze się rozczesują. Celowo nie używałam po umyciu włosów dodatkowych odżywek czy balsamów. Włosy za każdym razem zmieniały swój wygląd na lepszy. Stały się w dotyku bardzo miękkie, nabrały lekkiego blasku. Sądzę, że z czasem blask będzie jeszcze bardziej widoczny. Szampon w żaden sposób nie obciąża włosów. Zauważyłam również, że włosy lepiej się układają i są bardziej "posłuszne". Splatając je na noc w warkocz rano cieszę się pofalowanymi pasmami, które nie prostują się od razu, a gdy upinam włosy kok jest bardziej większy niż zazwyczaj. Przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów. Nie uczula, skalp po nim nie swędzi.  Bardzo lubię takie szampony ponieważ, każdy członek z rodziny może wtedy skorzystać z takiego uniwersalnego produktu.
Skład:
WATER, SODIUM LAURETH SULFATE, AMMONIUM LAURYL SULFATE, GLYCOL PALMITATE, DIMETHICONE, ACRYLATES CCOPOLYMER, BENZOIC AICD, BENZYL SALICYLATE, BHT, CITRIC ACID, CITRONELLOL, FRAGRANCE, LAURETH-7, LINALOOL, MAGNOLIA GRANDIFOLIA LEAF EXTRAT, METHYLISOTHIAZOLINONE, OLETH-10, PHENOXYETHANOL, POLYQUATERNIUM-74, SODIUM BENZOATE, SODIUM CHLORIDE, SODIUM COCAMPHOACETATE, SODIUM HYDROXIDE, YELLOW 6, YELLOW 6.

 Szampon otrzymałam z Apteki Hiper Pharm na spotkaniu blogerek.
 

18 komentarzy:

  1. O proszę... nie znam tego kosmetyku... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie znam tego szamponu, ale po recenzji śmiem twierdzić, że jest godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tendecje do swędzenia skóry głowy, więc ten szampon był by dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zapach magnolii znam, ale dużo bardziej wolę na nie patrzeć ;) szamponu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa byłam jak się zmywa taki szampon który ma sobie tyle olejów ale skoro piszesz że łatwo to chyba się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam z chininą bardzo mi spasował

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy produkt :)
    fajna konsystencja ;)
    niestety produktu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, ale widzę, że warto poświęcić mu więcej uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy o nim nie słyszała,ani nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj widziałam ten szampon w aptece, ale nie jestem jakoś skłonna do jego zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  11. z przyjemnością go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swego czasu chciałam kupić wersję z chininą i nigdzie nie mogłam jej znaleźć. Okazuje się, że ta marka rzadko pojawia się w aptekach w pobliskich mi aptekach. A szkoda, bo naprawdę miałam chrapkę na całą serię (szampon, odżywka i ampułki) :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampon ten prezentuje się bardzo interesująco :)
    Ja używam szamponu z Pat&Rub, który równiez kiepsko się pieni, ale znalazłam na niego sposób. Poprostu myję włosy dwa razy, nakładam mniejsze ilości szamponu, za pierwszym razem szampon prawie w ogóle się nie pieni, natomiast za drugim razem wytwarza się zupełnie normalna piana :)
    Byc może ten sposób sprawdzi się również u ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem zaskoczona, że w składzie nie ma cocamidopropyl betaine, który podrażnia mi skórę. bardzo możliwe, że się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nei znam, ale skłąd sząłu nie robi, perłowa konsystencja mnie nei rpzekonuje :(

    OdpowiedzUsuń
  16. wydaje się dośc fajny :) choć przy moich zapasach szamponów to prędko go nie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, jak nie obciąża włosów! U mnie najczęściej po szamponach mających nadać blask kończy się przyklapniętymi włosami wyglądającymi jakby były już tłuste :/

    OdpowiedzUsuń