10 grudnia 2014

SKLEP LOVBIO, SERUM DLA PRZESUSZONEJ SKÓRY

Witam
Chcę dziś Wam przedstawić sklep oferujący produkty ekologiczne - LovBio for eco life.
Co piszą o sobie?

Formuła tego miejsca powstała z chęci dzielenia się zdrowymi i wartościowymi produktami ekologicznymi, które służą zarówno nam samym jak i naszemu środowisku. Popierając ekologiczne wybory chcielibyśmy dawać szansę wszystkim tym producentom, którzy podejmują wiele wysiłków by uprawiać, wytwarzać czy dostarczać produkty ekologiczne - zdrowe i wartościowe. By ułatwić Państwu ocenę jakości naszych produktów do oferty wprowadzamy jedynie produkty posiadające uznane ekologiczne certyfikaty bądź zaopiniowane przez nas na drodze kontroli miejsca i sposobu wytwarzania. Każdy produkt jest opisany i oznaczony, tak by nie mieli Państwo wątpliwości, co do źródła informacji o ich jakości oraz składu wszystkich naturalnych składników wchodzących w skład każdego produktu.
Sukcesywnie będziemy poszerzać naszą ofertę.
Sklep LovBio powstał, by ułatwić Państwu dostęp do wyselekcjonowanej oferty organicznych, certyfikowanych produktów, by w wygodny sposób mogli Państwo cieszyć się zakupami w zgodzie z naturą.


Poznałam balsam/serum do miejsc przesuszonych.
Odżywcze, nawilżające, bezzapachowe serum nieodzowne dla przesuszonej skóry ciała i twarzy, a także szczególnie wymagającej okolicy wokół oczu. Doskonale sprawdza się również w przypadku atopowego zapalenia skóry, egzemy oraz łuszczycy.
Serum jest wchłaniane w głębokie warstwy skóry, gdzie nawilża i podtrzymuje ochronną barierę skóry bez zatykania porów tak jak czynią to oleje mineralne (otrzymywane z ropy naftowej).
- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny

Kluczowe składniki:
oliwa z oliwek - nawilża, z dużą zawartością witamin ochronnych A, D i E
olejek kokosowy - wchłania się głęboko w skórę, aby nawilżyć i odżywić
dziurawiec - antybakteryjne ziele, szczególnie użyteczne przy skórze z egzemą, gdyż redukuje bakterie i wspomaga gojenie
masło shea - nawilża i chroni, dzięki niemu skóra staje się delikatna i aksamitna
wosk pszczeli - nawilża i chroni


Składniki

oliwa z oliwek ekstra virgin*, olej kokosowy*, masło shea* (doskonałe właściwości nawilżające, bogate w witaminy odżywiające skórę), wosk pszczeli*, dziurawiec zwyczajny (antybakteryjny i leczniczy – polecany do skóry z egzemą).

 Produkt mieści się w pojemniczku w jakim spotykamy czasem balsamy do ust. Małe, wygodne zmieści się dosłownie wszędzie. Beżowa barwa zmienia się w przeźroczystą na skórze. Pachnie oliwkowo, ale nie za mocno i ten fakt mnie cieszy bo używając go na usta nie byłabym w stanie znieść jego woni przez oliwki, których nie lubię. Oprócz stosowania na spierzchnięte usta, gdzie przynosił ulgę ma wiele zastosowań. Ja wybrałam jeszcze miejsca szczególnie podatne na wysuszenia, a mianowicie okolice kolan i łokci. Skóra w szybkim tempie straciła martwy naskórek, zmiękła oraz nabrała delikatności. Pojemniczek mieszczący zaledwie 3 g jest wydajny. 
Zapraszam do polubienia FB <TUTAJ

21 komentarzy:

  1. ciekawy sklepik chętnie odwiedzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No na szczęście dbam o swoją cerę i nie doprowadzam do tego, aby przesuszała się.

    OdpowiedzUsuń
  3. od razu sobie pomyślałam, że na suche łokcie byłby idealny :) często mam z nimi problem..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy produkt, nie słyszałam o nim jak dotąd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle ciekawy produkt !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię takich pojemniczków, bo mało higieniczne są :/ Podobnie jak przy balsamach Joanny są wkurzające :P
    Ale produkt ogólnie widzę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny produkt, chętnie przetestowałabym go, muszę zobaczyć co sklep ma jeszcze w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przydałby mi sie taki cudak na moje ostatnio straszne przesuszone łokcie

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszący produkt. W sezonie grzewczym warto mieć pod ręką tubkę takiego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe serum, ale raczej nie do mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem, czy to serum sprawdziłoby się u mojej Mamy, która ma łuszczycę ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Sklepu nie znam, ale produkt ciekawy. Oliwek nie jadłam i nie mam ochoty, ale zapach lubię ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. przyznam się, że jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moja skóra zawsze jest sucha a najgorzej jest o tej porze roku

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja nie cierpię oliwek... opakowania w słoiczku też nie lubię, wolę klasyczne pomadki :)

    OdpowiedzUsuń