9 września 2016

NIVEA COLOR STYLING, LAKIER + PIANKA /OCHRONA KOLORU/

Witam

Nivea to nie tylko kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy. Marka zadbała również by w swojej ofercie znajdowały się kosmetyki do pielęgnacji włosów takie jak: szampony, odżywki oraz produkty do stylizacji włosów o których dziś krótka notka. Kosmetyki mają służyć włosom farbowanym, ściślej - ich zadaniem jest ochrona koloru. Z dystansem jednak podchodzę na ochronę koloru ponieważ słabo coś wierzę w możliwości takich produktów na stan farbowanych włosów. Liczę bardziej na utrwalenie fryzury.


––––––––––––––––––––
Nad opakowaniami nie ma się co rozpisywać. Są aluminiowe z wygodnymi aplikatorami. Metaliczny połysk w odcieniach niebieskich to domena Nivei w produktach do stylizacji włosów. Zaletami ich są wygodne wyprofilowania w odcinkach górnych.

Lakier - pojemność - 250 ml, cena około 14 zł

Pianka - pojemność - 150 ml, cena około 14 zł

Extra strong 4, to trwałość z jaką produkty działają na włosy. Obawiałam się z początku, że będą za słabe. Byłam w totalnym błędzie, taka moc w zupełności moim niesfornym i cienkim włosom odpowiada i starcza.

––––––––––––––––––––
Główną zaletą lakieru jest lekka mgiełka z jaką atomizer wypuszcza ciesz. Swobodnie możemy rozpylić go na wybrane pasma. U mnie są to rejony grzywki, która po każdym umyciu musi być wyczesana i podkręcona na szczotce. Lakier ten potrafi utrzymać ją w ryzach do kolejnego mycia tj. około 2 dni. Po wyschnięciu włosy przyjemnie błyszczą, śladu nie ma, że były spryskane lakierem, wyglądają bardzo naturalnie, nie są posklejane, nie tworzą się nieschludne strąki. 

––––––––––––––––––––
Pianka z kolei to produkt, którego rzadziej używam do stylizacji. Pomocna jest w sytuacjach kiedy chcę upiąć koczka, wtedy pomaga mi zwiększyć objętość włosów przez co łatwiej jest mi upiąć włosy, a sam koczek wygląda okazalej. Podczas suszenia włosów, a jest to czynność sporadyczna u mnie (wolę jak wysychają naturalnie) nakładanie pianki jest istotną sprawą ponieważ wtedy to ochrania ona włosy przed wysoką temperaturą suszarki.

Wspomnę jeszcze o zapachach, które są w sumie tradycyjne jak w  tego typie produktach, ale delikatniejsze zwłaszcza przy lakierze.

Kosmetyki jak lakiery lub pianki schodzą u mnie przez dłuższy okres. Te posłużą mi dobrych kilka miesięcy. Ten fakt mnie cieszy, ponieważ jestem z ich działania zadowolona. 


pozdrawiam - Magda

21 komentarzy:

  1. jakoś Nivea do włosów do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie Nivea? Czy tylko produkty do stylizacji?

      Usuń
  2. Nivea stanowczo do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam lakier, niby ok, ale po dozowniku lakier ocieka, lipa

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja polibiłam się z nimi, aczklwiek produktów do stylizacji często nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam produktów do stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie używam niczego do stylizacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Nivei najbardzi lubię jednak odżywki do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio odżywka z tej serii co opisywałam produkty do stylizacji coś mnie uczuliła.

      Usuń
  8. Fajnie, że się sprawdziły. Szczególnie, że lakier nie robi strąków

    OdpowiedzUsuń
  9. Produktów do włosów z Nivea nie używam bo mi je obciążają, podobnie jak produkty dave włosów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pianki i lakiery sięgam bardzo rzadko, ale ten duet wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I am loving the post so much! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mój lakier mam chyba już kilka lat ;) a pianki w tej chwili nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałam do testów, ale nie używam takich produktów, więc narazie sobie stoją :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty do włosów z tej firmy u mnie się nie sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stylizuję włosów, więc nie dla mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja Mama uwielbiam pianki i lakiery Nivea.

    OdpowiedzUsuń