1 grudnia 2016

HELLO NATURE NOWOŚĆ CECE OF SWEDEN

 Witam

Kolorowe przedmioty przyciągają wzrok, wzbudzają zainteresowanie, jesteśmy ich ciekawi. Tak było z boxem z portalu Only You, który do tej pory fascynuje w całej krasie. Pokazywałam go na instagramie, tutaj przytoczę jedynie, że średniej wielkości pudełeczko w kalejdoskopowej szacie graficznej przewiązane  szeroką granatową wstążką skrywało kilka ciekawostek dotyczących pielęgnacji włosów. 

Sama nie mogę od razu poznać wszystkiego dlatego odżywka z olejkiem kokosowym Cece of Sweden z nowej linii Hello Nature trafiła pod dach siostry, która dość szybko zajęła się jej testowanie i stąd dzisiejsza notka.

Kosmetyki tej linii przeznaczone są do profesjonalnej pielęgnacji, w nich znajdziemy do 93 % składników pochodzenia naturalnego o czym informuje producent. W nowościach wypuszczono trzy duety składające się z szamponu oraz odżywki:
Seria z kawiorem - wzmocnienie i odżywienie
Seria z olejkiem marula - miękkość i połysk
Seria z olejkiem kokosowym - ochrona i odbudowa
Szkoda, że do testów nie był dodany również szampon, w końcu takie zestawy polecane są do jednoczesnego użytku i dają lepsze efekty.


Pojemność - 300 ml
Cena - 19,90 zł 
Dostępność - stacjonarnie w drogeriach.

Bardzo lubię proste i funkcyjne opakowania w kosmetykach chociaż czasami mega kolorowe i o dziwacznym kształcie też toleruję i akceptuję. W tym przypadku spotykamy się z wersją buteleczki wąskiej, przyciemnionej z jasną, prostą etykietą. Przeszkadza mi jedynie czcionka w informacjach jaką naniesiono w tylnej części opakowania. Może to i szczegół, ale taka moja uwaga pod tym względem.

Zamykanie nie posiada żadnych zabezpieczeń przez co możemy ze sklepowej półki zgarnąć egzemplarz już wcześniej otwierany, natomiast zamykanie na klik jest wygodne podczas używania. 

Zapach dla fanów kokosowego akcentu będzie wymarzony, jest łagodny. Gęstość jest treściwa, gęsta przez co produkt jest wydajny. Barwa jest półprzeźroczysta, pół-mleczna.



Skład powinien zadowolić prawie każdego. Dominuje w nim 5 olei: kokosowy, ze słodkich migdałów, arganowy, jojoba i makadamia. Pozostałe są mniej wartościowe, ale nie z tych złych. 
Olej kokosowy jednak nie wszystkim służy, moja siostra akurat jest wniebowzięta bo jej rodzaj włosów toleruje ten olej, dlatego zamiast kilku minut trzymania odżywki jak wskazuje instrukcja, przedłużała czas trzymania ⏰ i to nie wpłynęło negatywnie na stan włosów np: obciążając je za mocno. 

Działanie odżywki dało się wyczuć po kilku nałożeniach. Włosy dużo lepiej współpracowały ze szczotką podczas rozczesywania nie było nerwów, szarpaniny. Odżywka zmobilizowała włosy, wygładziła je ściągając czapkę nie elektryzują się jak szalone. W dotyku są teraz miękkie, przestały się puszyć dzięki nawilżeniu.

Wyważona dawka olejów sprawiła, że w krótkim czasie odżywka dała przyzwoite efekty z których siostra jest bardzo zadowolona, a ja jestem szczęśliwa, że jej dogodziłam tą nowością Helllo Nature. Nic straconego ponieważ kiedy tylko powykańczam pootwierane inne odżywki czy maski to zaopatrzę się w tą wersję kokosową odżywki.

pozdrawiam - Magda

18 komentarzy:

  1. Kusi mnie bardzo i prędzej czy później, ale trafi w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez oddalam ja siostrze do testów. Ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie z tym olejem kokosowym bywa różnie. Jesli jest na dalszym miejscu w skladzie, to nie powoduje puszenia :) może sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już planuje zakup.. ;)
    Tyle dobrego o nim czytałam że nie mogę przejść obojętnie.
    Ja niestety nie zdążyłam zapisać się na box kosmetyczny, aż żałuję że nie śledzę wszystkiego na bieżąco :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, zapach pewnie piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt. Nie stosowałam go jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że moje włosy polubiłyby się z tą odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę ją wypróbować podobnie jak serum z pudełka ale sama najpierw muszę wykończyć zapasy "włosowe"

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam fajne recenzje tej odżywki, a ja nawet nie wiem, czy moje włosy lubią kokos;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po przeczytaniu wielu recenzji na temat tej odżywki mam ogromną ochotę ją wypróbować. Kusi mnie jeszcze seria z kawiorem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tej serii kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pomaga w rozczesywaniu włosów to myślę, że mogłaby mi się spodobać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Już dawno nie olejowałam włosów, chyba pora wrócić do tego ;)

    OdpowiedzUsuń