8 sierpnia 2018

NIEPOWTARZALNY, NATURALNY SMAK HERBAT PURE LEAF

Witam


Herbata to napój bez którego mój dzień nie istnieje i milionów ludzi na całym świecie. Chyba mogę nazwać się prawdziwym smakoszem tego tak tradycyjnego napoju. Teraz latem kiedy upał i skwar leje się z nieba herbaty nie brakuje w mojej uroczej malutkiej kuchni. Na specjalną półeczkę wciąż dokładam różne ich smaki. Większego znaczenia nie ma czy jest to ziołowa, zielona, czarna czy zwykła herbata. Każdą świeżo zaparzoną filiżanką potrafię się zasmakować.


Goście składający mi wizytę wiedzą, że mogą mnie zadowolić niedużym pudełeczkiem herbaty np: przywiezionym z podróży. Mała rzecz, a cieszy:) Znacie to?
Ostatnio dogadzam podniebieniu herbatą Pure Leaf.








"Pure Leaf to herbaty najwyższej jakości produkowane bez sztucznych konserwantów. Każdy produkt Pure Leaf to herbaty liściaste stworzone wyłącznie z naturalnych składników, zamknięte w jedwabne, ekologiczne piramidki. Pure Leaf to herbaty dla osób, które poszukują oryginalnych doznań smakowych i wspaniałego aromatu."




"W Chinach herbata znana jest od tysięcy lat i powstało tam bardzo wiele legend na temat jej odkrycia. Najbardziej popularna historia herbaty opowiada o tym jak odkrył ją mityczny Cesarz Shennong już w 2737 roku przed naszą erą.

Legenda głosi że Cesarz ze względów zdrowotnych pił wyłącznie gorącą wodę, pewnego razu gdy odpoczywał w ogrodzie do jego garnuszka z wodą wpadło kilka liści nieznanego dotąd krzewu. Woda z dodatkiem nieznanych liści miała bardzo przyjemny aromat, a jak się później okazało smak również."info





Jako pasjonat smaków herbacianych Pure Leaf zaskoczyło mnie całokształtem. Na początku oceniłam w jaki sposób herbata jest pakowana. Już zdradzam, zresztą sami widzicie na zdjęciach. Są to eleganckie kartony ze wzmiankami w kilku językach - także polskim. 

Każda herbata to piramidka osobno zapakowana. 
To ją zanurzamy w odpowiedniej temperaturze i parzymy we wskazanym czasie. 

Akcesoriami jakie ułatwiają mi przygotować wytworną herbatę jest Szklanka Pure Leaf ze spodkiem i ociekaczem oraz Klepsydra do parzenia herbaty.






Szklanka tylko z pozoru wydaje się zwyczajna. Jej ścianki są podwójne dlatego utrzymuje dłużej ciepło naparu. Piramidka zaś wygląda jakby unosiła się w powietrzu. Zestaw posiada także pokrywkę, która utrzymuje dodatkowo ciepło i zachowuje aromat, którym mogę dłużej się cieszyć. Bajerem pokrywki jest rowek przez który odprowadzam sznureczek z etykietą.








Z klepsydrą spotkałam się po raz pierwszy. Mój błąd, że nie 
zaopatrzyłam się wcześniej w tak przyjemny odmierzacz czasu.
Zawsze spoglądałam jedynie na zegarek przy parzeniu herbaty. 


Teraz jestem zwolniona z pilnowania czasu, robi to za mnie klepsydra.

Klepsydra posiada słupki w 3 kolorach (zielony, czarny i 
czerwony), które odmierzają optymalny czas potrzebny do 
zaparzenia konkretnej herbaty.






Myślę, że każdy koneser herbat ulegnie gadżetom ułatwiającym parzenie tego wyjątkowego napoju. Teraz w szybki i dość prosty sposób mogę sprawnie przygotować czarną herbatę Berry Milima lub zieloną Green Jasmin. Smaki ich są zrównoważone i wyjątkowo dobrze smakują. Napary są łagodne i oddają charakter każdej z herbat.

Co wyróżnia markę herbat Pure Leaf? 

Przede wszystkim wyjątkowy smak uzyskany z produktów najwyższej jakości bez dodawanych sztucznych konserwantów.

Sklep Konesso posiada spory wybór herbat Pure Leaf. Znajdziecie w nim wyjątkowe piramidki o różnych smakach. 



pozdrawiam - Magda

22 komentarze:

  1. zgrałyśmy się , u mnie dziś również o tych herbatkach, pyszne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też je mam i jestem zadowolona są pyszne ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta klepsydra to rewelacyjny sposób, ja tez ciagle spogladałam na zegarek w telefonie a teraz nastawiam minutnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. odjechanestudia08 sierpnia, 2018

    musi być smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych herbat, ale klepsydra wymiata. Wpadnij i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż idę zaparzyć sobie herbatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja choć nie jestem koneserką herbat to takie gadżety chętnie miałabym w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam herbatę, piję chyba codziennie. W czasie upałów również piję, bo po prostu uwielbiam. :) Znam tę firmę, pyszne herbatki. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tych herbatach. Dzięki Tobie znowu uzupełniłam swoją wiedzę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gadżet do odmierzania świetny :). Zresztą widzę, że herbatki też są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie piłam tych herbat, ale podoba mi się pomysł z klepsydrami i ta szklaneczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka zielona jaśminowa herbata dobrej jakości... oj napiło by się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio piję tylko wodę, odeszłam od herbat - kaw nie pijałam wcale. No może raz-dwa razy w roku.
    Nie znam herbat, dla mnie to nowość którą bym i tak chętnie wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam herbatkę pod każdą, możliwą postacią! :)
    To właśnie od gorącego napoju rozpoczynam swój dzień.
    Z chęcią zapoznam się ofertą marki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! W najnowszym poście mam niespodziankę dla swoich czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem czy by mi zasmakowały :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie najlepszym połączeniem na te upały jest mięta z jabłkiem !

    OdpowiedzUsuń
  17. Z klepsydrą spotkałam się już w kilku herbaciarniach :) Co do samej herbaty, to rzadko ją piję, wolę kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszystkie herbaty, a ta klepsydra jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń