27 września 2018

BLACK WHITE INVISIBLE SILKY SMOOTH ANTYPERSPIRANT SPRAY /NIVEA/

 Witam


Sytuacji stresujących w dzisiejszych czasach nie brakuje w życiu. Dlatego by zapobiec przykrym zdarzeniom warto dokonać odpowiedniego wyboru antyperspirantu przed poceniem.

Gorzej sprawa wygląda z zaufaniem do producentów, kiedy obsypują produkty zaletami, a rzeczywistość przynosi rozczarowanie. Do kilku marek zupełnie straciłam wiarę i na chwilę obecną unikam ich, ale to nie znaczy, że wykluczyłam je w zupełności.

By swobodnie się czuć w trakcie dnia, samo wygodne ubranie nie wystarcza. Jak łatwo się domyślić dobra ochrona pach to priorytetowa sprawa..

Nivea jako marka pokoleniowa ma trudne zadanie, by nie stracić stałych klientów. Dlatego musi starać się by nowości jakie wypuszcza sprawdzały się i dawały dobrą pielęgnację/ochronę.


Dziś przedstawię nowy antyperspirant BLACK & WHITE INVISIBLE SILKY SMOOTH w formie sprayu. 





Kluczowymi zadaniami aerozolu jest:

  • Ochrona białych i czarnych ubrań przed plamami 
  • Nowy świeży zapach 
  • Długotrwałe uczucie świeżości 
  • 48-godzinna ochrona przed poceniem 

    Aerozol nie zawiera alkoholu etylowego. 


    Black & White zatrzymuje nieprzyjemny zapach wydzielany podczas dnia. Na to liczyłam w pierwszej kolejności ponieważ nie ma nic gorszego jak używany antyperspirant nie potrafi zatrzymać woni, która odstrasza od siebie otoczenie.







    Skupiłam się również na obserwacji podkoszulków, bluz itd w różnych kolorach czy faktycznie wystąpią jakieś smugi czy zacieki? Brawo Nivea! Spisałaś się i pod tym względem wyróżniająco.


    Spray chroni pachy, nie podrażnia ich no chyba, że zaaplikuję go na świeżo ogolone. W tym przypadku występuje u mnie słabe pieczenie, które sprawnie zanika. 

    Poza tym ubrania nie są niszczone i nie zmieniają kolorów. 

    Przezroczysta ochrona nie pozostawia śladów – cokolwiek na siebie założę.





    Warto wspomnieć, że dezodorant nie wypuszcza mocnej mgiełki. Strumień jest umiarkowany i rozpyla się w szerszym obszarze, a nie uderza w jeden punkt. Zauważyłam, że Black & White nie pyli, a naciskając zapadkę od razu w powietrzu unosi się świeży, przyjemy, pudrowy zapach. 

    Antyperspirant potrafi zabezpieczyć pachy na cały dzień. Mogę mu zaufać i nie obawiać się przykrych sytuacji kiedy jestem w stresie lub przez ważną służbową rozmową.

    Opakowanie jest ergonomiczne, dopasowuje się wygodnie do dłoni w trakcie aplikacji.


    Poznałyście ostatnio ciekawy antyperspirant? A może znacie ten?


    pozdrawiam - Magda

    27 komentarzy:

    1. Wszyscy go ostatnio chwalą ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. Ja szukam czegoś bardziej naturalnego, bez aluminium w składzie. Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    3. Nie lubię tych produktów Nivei. Raczej korzystam z kulek pod pachy, dezodoranty w żaden sposób mnie nie przekonują, nie lubię ich zapachu i sposobu działania.

      OdpowiedzUsuń
    4. Bardzo lubię kosmetyki marki NIVEA

      OdpowiedzUsuń
    5. Nie lubię dezodorantów w sprayach. Możesz polecić jakiś w sztyfcie?

      OdpowiedzUsuń
    6. pewnie byłabym z niego zadowolona tak jak Ty :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Na chwilę obecną dobrze się sprawdza. Pewnie latem byłoby gorzej ;) Cieszę, że jego zapach nie jest duszący bo właśnie przez przestałam używać sprayów Rexony.

      OdpowiedzUsuń
    8. Chętnie bym wypróbowała, bo bardzo lubie antyperspiranty od Nivea :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Jakoś do NIVEA nie mam zaufania, wolę kosmetyki naturalne:)

      OdpowiedzUsuń
    10. Lubię produkty tej firmy, zwłaszcza mydełka pasują mojej skórze. :)

      OdpowiedzUsuń
    11. Aktualnie używam naturalnych kosmetyków jeśli chodzi o antyperspiranty ;)

      OdpowiedzUsuń
    12. Ja używam antyperspirantu z innej firmy, ale kiedyś miała jakiś z firmy nivea i nie sprawdził się u mnie.

      OdpowiedzUsuń
    13. Tego nie znam, a i nawet chyba żaden z tych co miałam ostatnio jakoś nie zapadł mi szczególnie w głowie.

      OdpowiedzUsuń
    14. Często na niego trafiam ostatnio :). Pewnie za jakiś czas spróbuję, na razie, to większość tych drogeryjnych podrażnia mi skórę :P

      OdpowiedzUsuń
    15. Dużo dobrego o nim czytałam ostatnio

      OdpowiedzUsuń
    16. jakos nie przepadam za taka forma, wole antyperspirant w sztyfcie

      OdpowiedzUsuń
    17. Też wolę antyrespiranty w sztyftach, a najchętniej sięgam po blokery - są najskuteczniejsze :)

      OdpowiedzUsuń
    18. Niestety takie antyprespiranty mnie podrażniają.

      OdpowiedzUsuń
    19. Idealny dla mnie! w końcu nie będzie śladów na moich czarnych ubraniach!

      OdpowiedzUsuń
    20. Miałam kiedyś dezodorant w kulce z serii Black and white.

      OdpowiedzUsuń
    21. Lubię kosmetyki Nivea i z chęcią wypróbuję ten nowy antyperspirant :)

      OdpowiedzUsuń
    22. Znam markę Nivea i używałam nawet ich dezodorantów jednak tego konkretnego o którym opisałaś to chyba jeszcze nie miałam. ;-)

      OdpowiedzUsuń
    23. Lubię bardzo Niveę i jej kosmetyki, aczkowiek powoli przerzucam się już na kulki .

      OdpowiedzUsuń
    24. Jestem ciekawa jakby się u mnie spisał, bo inne wersje black&white dusiły mnie swoim pyłem i zapachem.

      OdpowiedzUsuń
    25. też go mam i bardzo lubię <3

      OdpowiedzUsuń
    26. Kiedyś używałam antyperspirantów Nivea, ale od pewnego czasu przerzuciłam się na Dove. :-)

      OdpowiedzUsuń