17 grudnia 2018

OSTATNI DZWONEK NA ZROBIENIE PREZENTÓW GWIAZDKOWYCH DLA NIEJ

Witam

Przed nami Święta Bożego Narodzenia. Już za tydzień usiądziemy przy wigilijnym stole i dzieląc się opłatkiem złożymy sobie życzenia. Nie wnikam kto w jaki sposób spędza święta, ale ja w ten czas poświęcam się rodzinie i biorę czynny udział zarówno w przygotowaniach jak i w samym świątecznym czasie.

Miesiąc przed nadchodzącymi świętami spisuję listę prezentów, które trafią do najbliższych. Jak co roku wybieram dla każdej osoby prezent praktyczny, taki co wykorzysta jedynie go dla  siebie i będzie pamiętać, że otrzymała go ode mnie. 


Na dzień dzisiejszy skompletowałam już prawie wszystkie prezenty gwiazdkowe. Myślę, że jeszcze dokupię parę drobiazgów i ten rozdział będę mieć zamknięty, a w tygodniu poświęcę czas na pieczenie pierniczków i innych słodkości bo to taka nasza tradycja, że ja dbam o część deserową, a mama i siostra zajmują się innymi potrawami.


Dla spóźnialskich zwłaszcza panów mam kilka propozycji na prezenty dla swoich kobiet. Pamiętajcie to już ostatni dzwonek na zakupy. 
A dla tych, którzy nie znajdą czasu na wizytę w galerii handlowej zapraszam do drogerii internetowej notino.pl, gdzie możecie zakupić fantastyczne upominki w postaci zestawów kosmetycznych nie tylko "dla niej".

P.S. Sama chętnie kilka z nich widziałabym pod zielonym drzewkiem, dlatego ten wpis dedykuję także mojemu mężowi w razie gdyby nie miał jeszcze dla mnie zakupionej niespodzianki. A może ma? Musiał dobrze schować, bo robiąc porządki nie natknęłam się na nic podejrzanego:) Rozumiecie?!




DLA NIEJ

My kobietki lubimy dostawać zestawy składające się z paru kosmetyków powiązanych ze sobą zapachem czy opakowaniem i która z nas by nie chciała zostać obdarowana słynną i renomowaną marką jaką jest Versace? Bright Crystal Absolu to zestaw składający się z wody perfumowanej, żelu pod prysznic i wody perfumowanej roll-on. Cały zestaw w cukierkowym kolorze powinien zostać ochoczo przyjęty przez każdą żonę, siostrę lub matkę. 

Yankee Candle Holiday Sparkle to propozycja dla wszystkich miłośniczek zapachowych wosków. Zestaw składa się z samych okolicznościowych wosków w skład których wchodzą:Frosty Gingerbread + Winter Wonder + The Perfect Tree.

Lanvin Éclat d'Arpège to luksusowy zestaw, który pootwiera bramy ogrodu upojnych nut zapachowych. 





Yankee Candle Holiday Sparkle to propozycja kalendarzu adwentowego. Myślę, że to trochę spóźniony prezent, ale jeżeli komuś zależy, a kocha otaczać się zapachem to będzie to idealny podarek. Glittering Star + Winter Glow + Icy Blue Spruce + Crackling Wood Fire + Sparkling Cinnamon + The Perfect Tree + Snowflake Cookie + All Is Bright 

Zestaw Escada Celebrate N.O.W. to poezja dla duszy widziana oczami. Ta kompozycja w której skład wchodzi: woda perfumowana 50 ml + mleczko do ciała 50 ml + lakier do paznokci 4,5 ml będzie znakomitym rozwiązaniem prezentowym i oczaruje każdą kobietę, która żyje pełnią życia i chce wykorzystać każdą chwilę.

I ostatnią moja propozycją DLA NIEJ jest Lancôme La Vie Est Belle, gdzie trzy kosmetyki powinny przypaść do gustu pasjonatce woni owocowych i kwiatowych. Dodatkowo przy zamówieniu produktów Lancôme za minimum 345 zł można otrzymać luksusową kosmetyczkę w prezencie.





Zestawów prezentowych jest cała masa, aż trudno pomyśleć jaki musiałby być długi ten wpis bym mogłam przynajmniej po części przedstawić wam kolejne. Mam nadzieje, że listy do Dziadka Mroza napisane! Życzę Wam samych udanych i praktycznych prezentów:) 


pozdrawiam - Magda

32 komentarze:

  1. kocham perfumy więc na pewno każdy kolejny flakon by mnie ucieszył, mój chłopak zawsze dostaje na urodziny święta itp. białą lacoste

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, perfumy to dobry prezent dla każdej kobiety:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas chętnie przygarnia kolejny flakonik zapachowy:)

      Usuń
  3. Idealne propozycję, które zawsze będą trafnym prezentem :)
    Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na iperfumy.pl zawsze jest możliwość wyboru kosmetycznego:)

      Usuń
  4. Perfumy uwielbiam, choć aby wręczyć taki prezent trzeba na prawdę znać osobę i jej gust

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście ja tylko czekam na ostatniego kuriera.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że zrobiłaś ten wpis, bo o jednej osobie zapomniałabym w świątecznej gonitwie za prezentami.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wszystko na ostatnią chwilę, ehh

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmmmm świeczki i woski zapachowe strzał w dziesiątkę ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachowe świece zawsze są na czasie, można je podarować osobie która lubi się nimi otaczać nie tylko na Gwiazdkę, ale w ciągu roku:)

      Usuń
  9. O, jestem ogromną fanką wosków zapachowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam Bright Cristal i bardzo lubię! Świetny zapach na prezent dla wielu kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie prezenty na szczęście też gotowe. Ja zazwyczaj stawiam na książki:) A dla siebie marzyłabym o takich woskach zapachowych, uwielbiam dostawać takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam dostawać perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfumy to zawsze dobry prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię kupować na ostatnią chwilę, przerażają mnie tłumy w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki zawsze są dobrą, szybką opcją kiedy nie wiemy co kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba tylko dobrze znać gust obdarowywanej osoby, żeby nie wtopić :p szczególnie w kwestii zapachu

    OdpowiedzUsuń
  17. Wosk zapachowy bardzo by mnie ucieszył. :) Życzę wspaniałych świąt. :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetyczne zestawy prezentowe to zawsze strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym się one nigdy nie nudzą:) Sama lubię je otrzymywać:)

      Usuń
  19. u mnie świeczek i wosków nigdy dość:) Zapach też by mnie ucieszył;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta "poezja" brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zestawienia! Ja już na szczęście mam prezenty dla całej rodziny Uff :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już mam wszystkie prezenty kupione. Kilka dni temu dotarło do mnie ostatnie świąteczne zamówienie z iperfumy właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już mam pokupowane :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten ostatni najlepiej bym wybrała dla siebie :-)

    OdpowiedzUsuń