15 stycznia 2019

ODŻYWKI KOLORYZUJĄCE DO WŁOSÓW, ULTRA COLOR OD LABORATORIUM JOANNA

Witam

Znane wszystkim różne płukanki, szamponetki mają za zadanie jedno: odświeżyć kolor włosów, nadać im refleksów i sprawić, że w krótkim czasie możemy sobie pozwolić na głębię noszonego koloru włosów.

W ostatnim czasie Laboratorium Kosmetyczne Joanna zaproponowało swoim klientkom nowość w postaci Odżywek Koloryzujących 2 w 1 Ultra Color System, które ponoć mają zdrowo wpłynąć na włosy, nabłyszczyć je oraz poddać pielęgnacji podczas koloryzacji.

Nowe odżywki Ultra Color System Joanna nie tylko skutecznie dbają o kondycję włosów, ale także ekspresowo przywracają świeżość koloru. Kwaśne ph powoduje zamkniecie łusek i nadaje włosom blask oraz sprężystość. Jeśli szukasz szybkiej regeneracji włosów farbowanych oraz wzmocnienia i poprawy ich odcienia, sięgnij po odżywki koloryzujące Joanna Ultra Color System. Odświeżają i podkreślają kolor włosów już w 3 minuty, nabłyszczając i wygładzając przy tym włosy. Wszystkie te cechy znajdziesz w jednym produkcie! Joanna Ultra Color System to profesjonalne rozwiązanie, w rozsądnej cenie.






W serii do wyboru jest, aż 5 różnych odcieni dopasowanych do każdego koloru włosów: 




  • Ciepłe odcienie blond – nadają złocisty, beżowy odcień; niwelują efekt żółtych odcieni na włosach i pasują do włosów naturalnych, farbowanych lub rozjaśnianych, 
  • Chłodne odcienie blond – nadają chłodny, platynowo-srebrny odcień; niwelują efekt żółtych odcieni we włosach i są idealne dla włosów naturalnych, farbowanych lub rozjaśnianych,




  • Odcienie brązu – odświeżają odcienie brązowe i są świetne dla włosów naturalnych i farbowanych,
  • Odcienie rudego – odświeżają odcienie rudości i miedzi, idealnie działają na włosy farbowane i naturalne,





  • Odcienie czerwieni – odświeżają odcienie czerwieni, wiśni i burgundów, dedykowane dla włosów farbowanych.


W jakich okolicznościach można je stosować?


Odżywki będą znakomitym rozwiązaniem kiedy chcemy szybko odświeżyć kolor lub zmienić tonację refleksów czy pasemek.


Do jakich włosów się nadają?


Śmiało można ich użyć na włosy naturalne jak i farbowane lub z balejażem.


Stosowanie oraz czas utrzymywania się koloru


Przed zastosowaniem należy umyć włosy oraz je wysuszyć. Tuż przed nakładaniem poleca się założyć jednorazowe rękawiczki (których brak w zestawie). Nakładając pamiętać należy, aby odżywka nie dotykała skalpu. 
Odżywkę należy nałożyć i spłukać po 3 minutach. Produkt zmywa się równomiernie i stopniowo z włosów, a efekt utrzymuje do 3-4 myć.



Zawarta w odżywkach formuła nie posiada amoniaku i wody utlenionej. Produkty posiadają pigmenty jakie nadają włosom dany odcień oraz poddają je równocześnie pielęgnacji.









Każda tuba mieści 100 g produktu. Producent informuje, że taka gramatura starcza na około 10 użyć, ale chyba na dosłownie bardzo krótkie włosy.

Osobiście nie przetestowałam żadnego z dostępnych kolorów ponieważ uznałam, że przy włosach do kości ogonowej taka ilość (w postaci jednej tuby) będzie znikoma.

Odżywki w kolorach czerwieni/brązu/rudego oddałam przyjaciółce, która zrobiła z nich użytek przy włosach do ramion.

Losowo wybierając odcień czerwieni na początku chciała podkreślić wypłowiały po świętach kolor jakim farbowała włosy w podobnym odcieniu.

Opinia
Sama odżywka pachnie przyjemnie ma średnią gęstość i mozolnie się ją nakłada. Schodzi to dość długo, nawet nie potrzeba czekać 3 wskazanych minut bo tuż po nałożeniu ten czas jest dawno wyczerpany. Starań dołożyć trzeba by kolor odżywki nie dotykał skalpu bo go zwyczajnie farbuje.


Co zauważyła po spłukaniu? Kolor niewiele się pogłębił, został jedynie odświeżony, ale zaraz po kolejnym myciu włosy wróciły do pierwotnego stanu przed zastosowaniem odżywki.

Jedna tubka starczyła jej do włosów do ramion na 2 pełne użycia.

Naszym zdaniem odżywki są podobne w działaniu do płukanek. Ich trwałość zależy od rodzaju włosów, przy cienkich efekt znika szybko.

Cena jednej tuby to kwota około 10 zł. W nagłych okolicznościach te odżywki są fantastycznym rozwiązaniem ponieważ w pewnym stopniu poprawiają refleksy lub odświeżają dany kolor, który wygląda inaczej niż przed zastosowaniem koloru.

Kiedy nie mamy w domu farby do koloryzacji to taka odżywka na krótki czas pozwoli na zmianę. 



Znacie nowości Joanny? Posiłkujecie się takimi odświeżaczami koloru?


pozdrawiam - Magda

29 komentarzy:

  1. Warm Blond Shades do mnie pasuje, ale jakoś mnie do nich nie ciągnie 😜

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadają się świetnie, więc może się skuszę na tę do brązów albo rudości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sięgam po fioletowe odżywki, które ochładzają mi lekko kolor włosów, nie lubię żółtych tonów

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam nadzieję na trochę trwalszy efekt. Płukankami kiedyś uzyskałam wręcz szary kolor i nie zmywał się po pierwszym razie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi świetnie, trzeba spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajną szatę graficzną ma ta seria, tak kojarzy mi sie z produktem z wyższej półki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie czeka na testy jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Od kiedy nie farbuję włosów nie mam potrzeby stosować takich prpduktów - mam dość ciemne włosy i efekt byłby znikomy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na moich czarnych, to nie wiem czy byłoby coś widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie stosuję takich odżywek. Nie farmuję włosów, a kosmetyk ten jest dla mnie nowością.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o nich już co nieco, ale coraz mniej mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam ale jakoś nie przemawiają do mnie więc na razie się wstrzymam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, wyglądają świetnie i chętnie wypróbuję,
    tym bardziej, że jest mój kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś co koloruje,raczej nie będzie pielęgnować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapowiadają się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciemne włosy też dobrze ogarną?

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe jakby u mnie sprawdziła sie wersja do brązów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiedziałam nawet, że takie coś istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie czuję potrzeby sięgania po takie odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wydaje mi się, by moje włosy ich potrzebowały :) Ale ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy produkt. Kto wie, może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo ciekawy produkt, brązowej napewno kiedyś sprobuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mogłabym spróbować kiedyś :) fajna propozycja Joanny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy produkt. Szczerze mówiąc spotykam się z nim po raz pierwszy. Nie zwróciłam uwagi na niego w żadnej drogerii. Aczkolwiek nie wiem czy odważyłabym się na samodzielne użycie takiej odżywki koloryzującej obawiając się zniszczenia włosów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny produkt, z chęcią zobaczyłabym efekty na włosach, zwłaszcza swoich ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zupełnie mnie nie przekonują. Używam szamponu bo blondu Joanny i to jest optymalne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, hit. Słyszałam, że Joanna to dobra, solidna firma. Może kiedyś spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio miałam w rękach odcień rudego, ale koniec końców sobie odpuściłam jak narazie :p

    OdpowiedzUsuń