9 maja 2019

FRANCUSKIE DERMOKOSMETYKI ROGE CAVAILLES TO NAWILŻENIE I UKOJENIE SKÓRY

Witam


Doceniam i szanuję dermokosmetyki. Mam kilka marek z którymi praktycznie się na długo nie rozstaję i po skończeniu danego opakowania zaopatruję się w to samo lub o podobnym przeznaczeniu.

Jedną z nielicznych marek aptecznych jaka ostatnio trafia do mnie jest Roge Cavailles. To ona nie tylko centralnie trafia pozytywnie w czuły punkt mojej wrażliwej skóry jakim jest przesuszanie, ale także sprawnie niweluje zaistniałe podrażnienie.

"Roge Cavailles to francuska marka zajmująca się produkcją dermokosmetyków mających na celu ochronić każdą skórę (wrażliwą, suchą, reaktywną, a topową) przed przesuszeniem. W ofercie znajdują się propozycje produktów do mycia skóry, dezodoranty oraz płyny do higieny intymnej."

Oferta marki to dermokosmetyki, powstałe ze składników mających na celu ukoić i nie podrażniać skóry wrażliwej.

Czy Ultrabogaty olejek myjący i Nawilżający płyn do higieny intymnej posiadały te cechy przekonacie się czytając dalszą moją opinię.







Dermo-U.H.T. Ultrabogaty olejek myjący należy bezkonkurencyjnie do ścisłego grona produktów do mycia ciała i twarzy jakie sprawdzają się podczas pierwszego użycia. Olejek nie tylko skupia się na pozbawieniu skóry suchości, zostawia po myciu film ochronny jaki nie dopuszcza do dalszych przesuszeń. W składzie nie zawiera mydła, parabenów. Ma natomiast fizjologiczne pH. 

Olejek nadaje się dla dorosłych jak i dzieci. Nie ma obaw, że zaszkodzi najmłodszym, jest hipoalergiczny. 

Olejek myjący Dermo-U.H.T charakteryzuje się 15% koncentracją kompleksu Dermo-U.H.T. oraz i silnie łagodzących substancji czynnych. Wyjątkowo bogaty olejek myjący stymuluje proces naprawy naskórka i łagodzi uczucie swędzenia.

Podczas mycia gęsta żelowa i subtelna w zapachu konsystencja zamienia się w miękką pianę. To ona podczas krótkiego masażu koi skórę, sprawia, że bariera ochronna staje się zregenerowana. Skóra oczywiście zostaje oczyszczona, a sporadyczne swędzenie ustępuje.

Ultrabogaty olejek jest produktem wydajnym. Do samego mycia zużywam go w minimalnych ilościach w porównaniu do innych żeli.







Nawilżający płyn do higieny intymnej to produkt który powstał z udziałem ginekologów. 

W pierwszej chwili sądziłam, że jest zupełnie bezzapachowy. Dopiero kiedy przyłożyłam kilka kropel zaaplikowanych na dłoń poczułam wyjątkowo przyjemną woń. 

Żel nie jest specjalnie gęsty, ale też nie na tyle luźny by w trakcie mycia przenikał przez palce i trafiał do spływu.
Do jednorazowego umycia miejsc intymnych nie trzeba aplikować paru pompek. U mnie np: jedna wystarcza w zupełności by starannie i dokładnie umyć wymagane strefy.

Gołym okiem tego nie widać, ale składniki zamknięte są w mikrokapsułkach i stopniowo zostają uwalniane podczas mycia. 

Ekstrakty z gliceryny roślinnej zawarte w kapsułkach stopniowo nawilżają błony śluzowe, a delikatna formuła zostawia komfort na wiele godzin. 

Ważną zaletą płynu jest to, że po użyciu zostawia świeżość podczas dnia. Wyjątek stanowią dni, kiedy mam wzmożony wysiłek fizyczny. Wtedy potrzebuję wcześniejszego umycia. 

Produkt jest hipoalergiczny, bez mydła, bez parabenów, testowany dermatologicznie, o fizjologicznym pH.







Jeżeli skóra płata Wam figle lub z natury jest sucha/atopowa to zaprezentowane produkty ukoją dolegliwości i zabezpieczą skórę przed wysychaniem. Z upływem aplikacji nawilżenie staje się coraz bardziej konkretniejsze. 

Opakowania z aplikatorami, w tym przypadku pompki ułatwiają dozowanie i nie sprawiają problemów podczas mycia.

Produkty Roge Cavailles są testowane klinicznie przez dermatologów i ginekologów. Ich formuły są wzbogacone aktywnym kompleksem lipidowym Surgras oliwa z oliwek.

Hipoalergiczne, wolne od substancji drażniących i parabenów.
Do dostania w wybranych aptekach.


pozdrawiam - Magda

22 komentarze:

  1. Na szczęście nie mam problemu z atopową czy bardzo suchą skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej marce, jednak jeszcze nic nie testowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tej serii, a bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że kiedyś miałam coś tej marki i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam suchej skóry, ale niebawem wybieram się na urlop i i wiem że potem będę potrzebowała mocnego nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy ich jeszcze nie miałam. Może dlatego, że opakowania mi się nie podobają, chociaż to żaden powód :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyglądam sie tym kosmetykom, ale nie miałam z nimi żadnej styczności. Mam skórę przesuszającą się, więc myślę, że te kosmetyki mogłyby sie u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych kosmetyków, ale lubię testować wszelkie nowości - więc chętnie się za nimi rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo słyszałam o tych kosmetykach. Mają wiele pochlebnych opinii. Nie używałam ich jednak, ponieważ moja skóra nie potrzebuje takiej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe kosmetyki prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znana marka. Produkt powinien być ok.

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam produkty tej marki, są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się Twoja opinia. Z chęcią bym je przetestowała.😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawią mnie te kosmetyki, chętnie przetestuję przy okazji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych kosmetyków ale brzmią ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię dermokosmetyki choć tej firmy nie znałam. Jednak olejek myjący będę mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetyki tej marki długo u mnie gościły, super są olejki ja miałam inne i bardzo je lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie kosmetyki, nie znam tej firmy, ale chętnie wypróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  20. Nieznane, skoro testowałaś, wierze w skład tych kosmetyków, co prawda na intymnym mi nie zależy, ale reszta mnie zainterssowała, moja skóra pragnie ukojenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Olejek mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń