23 września 2019

SZAMPON I ODŻYWKA OD InSight DOSTĘPNE W TOPESTETIC.PL

Witam

Jeszcze w ubiegłym roku nie miałam problemów ze skalpem. Mogłam jak zawsze sięgnąć po obojętnie jaki drogeryjny kosmetyk do włosów, sprawnie umyć włosy, wysuszyć i po sprawie.

Z upływem miesięcy ten sprzyjający czas się skończył. Nawet teraz do końca nie wiem, co tak naprawdę może podrażniać skalp w tylnej części głowy. Zauważyłam jedynie, że chłodna woda pomaga mi zapanować częściowo nad stanem skóry, wtedy unikam większego drapania, sypania się białych płatków z włosów, które szpecą całą fryzurę.

Nie poddając się tak łatwo rozpoczęłam z początkiem sierpnia kolejną kurację z marką InSight. W trakcie stosowania Rebalancing Sebum Control Shampoo Szamponu do przetłuszczającej się skóry głowy i włosów oraz Daily Use Energizing Conditioner Odżywki energetyzująca do codziennej pielęgnacji na przemian z drogeryjnymi wersjami szamponów i odżywki udało mi się prawie osiągnąć cel. 






"InSight to wyjątkowe kosmetyki do pielęgnacji ciała i włosów, stworzone w zgodzie z naturą. Skrupulatny dobór składników roślinnych pozwolił na otrzymanie wysokiej jakości kosmetyków o właściwościach odżywczych. Formuły bazujące na fito-ekstraktach i fito-olejach doskonale nawilżają, pielęgnują oraz chronią włosy. W ofercie marki InSight znajdują się programy leczenia dopasowane dla każdego problemu dotykającego włosy oraz skórę głowy. Wyjątkowy składnik jakim jest ozonowana woda ma właściwości dezynfekujące, dzięki czemu dokładnie oczyszcza skórę głowy, nie pozostawiając na niej żadnych zabrudzeń. Kosmetyki InSight nie zawierają parabenów, SLS, SLES, silikonów, alergenów oraz sztucznych barwników. Organiczne i naturalne ekstrakty stanowią podstawę kosmetyków InSight oraz są ich najlepszymi składnikami aktywnymi!"


Dlaczego włączyłam do naturalnej kuracji włosów drogeryjne kosmetyki?

Na dłuższą metę nie dam rady jedynie używać kosmetyków naturalnych do włosów. Cienkim włosom to nie sprzyja, po czasie czupryna po umyciu wygląda jakby była niedomyta, włosy są oklapnięte i z wyglądu nieświeże. Dlatego zwykłe szampony wręcz wpychają się na łazienkową półkę i zmuszają mnie do ich użycia.




Cena - 42 zł Pojemność - 400 ml







Szampon nie zawiera agresywnie działających środków myjących jak SLS i SLES, a także olejów mineralnych, silikonów, parabenów i alergenów. 97% składa się z naturalnych składników. Aktywnymi komponentami są: Fitokompleks z brzozy, grejpfruta i lawendy działa przeciwzapalnie oraz zapewnia skórze głowy świeżość. Olej z drzewa herbacianego wykazuje właściwości antybakteryjne i dokładnie oczyszcza skórę głowy. Włosy są odświeżone oraz wygładzone, a skóra głowy odzyskuje równowagę!

Rebalancing shampoo posiada pH 5,0-6,0

Szampon ma żelową gęstość, dobrze się zapienia na wilgotnych włosach. W pierwszym rzucie odświeża skórę nie podrażniając jej. Włosy na całej długości są po umyciu i wysuszeniu bardzo świeże. Po paru zastosowaniach skalp zostaje prawie całkowicie oczyszczony. Łojotok jaki dominował zostaje zniwelowany, a przetłuszczające się włosy stają się miękkie, równo zaczynają odstawać od skalpu, a częstotliwość mycia włosów maleje. Mogę sobie wtedy pozwolić na rzadsze mycie ich w trakcie jednego tygodnia. 

Zapach w nim jest dyskusyjny. Wyraźny, daje o sobie znać nawet na kolejny dzień nie dając przebić się woni z odżywki. Długo zastanawiałam się nad porównaniem, do czego go mogłabym przypisać - może do kadzidełka?, albo męskich perfum? 


Cena - 39 zł Pojemność - 400 ml






Odżywka stanowi dopełnienie pielęgnacji. Można ją stosować codziennie przy każdym rodzaju włosów. Posiada ekologiczne certyfikowane składniki.
Odżywka na bazie ekstraktów roślinnych łączy w sobie nawilżenie oraz oczyszczenie włosów. Kompozycja składników odżywczych takich jak masło z moreli, olej słonecznikowy i olej z kiełków kukurydzy nawilża włosy, chroni je przed przesuszeniem i uszkodzeniami. Organiczny ekstrakt z cytryny działa oczyszczająco oraz antyseptycznie. 


Stosując odżywkę z początku musiałam się do niej przyzwyczaić, ponieważ jej lekka i kremowa konsystencja lubi przelać się przez place, przez co nieodwrotnie ją się traci. 
Zapach jest bardzo w niej subtelny i łagodny. Zagryza go woń szamponu. Na włosach mimo, że jest produktem z kategorii tych rzadszych rozprowadza się i wsiąka od razu zaraz po nałożeniu.
Odżywka nie zawiera olejów mineralnych, silikonów, parabenów i alergenów.


Używana co trzecie mycie nie doprowadziła do przesuszeń. Zawarty w niej kompleks poszczególne pasma pielęgnował i odżywiał. Rozczesywały się jednak średnio co nie było to zaletą. 





Przedstawione produkty pomimo obaw ze względu na wysokie procentowo składniki naturalne, jakie nie zawsze mi służą (Szampon 97 %, a odżywka 98 %) pozwoliły mi nie tylko uzyskać główny cel czyli pozbawiły skalpu niedogodnień objawiających się swędzeniem, podrażnieniem, czerwonymi plamami. Włosom pozwoliły odzyskać wigor i dobre nawilżenie.

Duet InSight to opakowania plastikowe, mocne. Ich ścianki dobrano w ciemnym odcieniu, aby światło nie szkodziło naturalnym składnikom. Dobrane pompki w nich solidnie spełniają swoje funkcje, działając bez zarzutów.

Zestaw możecie nabyć w moim ulubionym sklepie internetowym topestetic.pl

Czym się wyróżnia to miejsce? 


Profesjonalnym doradztwem.
Do dyspozycji jest specjalista, który określi potrzeby skóry i doradzi odpowiednie produkty.oraz
Wieloma markami oferującymi swój asortyment. Dermokosmetyki rekomendowane są wcześniej sprawdzane np: zespół zbiera opinie lub opiera się na opiniach lekarzy.




pozdrawiam - Magda

33 komentarze:

  1. Szampon by mi się przydał. Mój skalp często szaleje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam niestety podobne odczucia co do szamponów naturalnych, nie mówiąc już o takich ekscesach jak mycie włosów samą odżywką - próbowałam i to była po prostu p o r a ż k a... Teraz będę miała znowu keratynowe prostowanie włosów, bardzo polecam Ci ten zabieg ale oczywiście keratyną z Amazon Keratin. Mi w przyszłym tygodniu pani wprasuje we włosy, najprawdopodobniej keratynę winogronową. Efekt przed i po pokażę na blogu. Mam nadzieję, że to uratuje dzięki temu wiele osób XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad tym, żeby kupić jakąś dobrą i sprawdzoną odżywkę do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie odwiedzę ten sklep, może znajdę coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta marka zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Kosmetyki pięknie pachną są wydajne i dodatkowo rewelacyjnie działają. Wracam do nich bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  6. znam tą markę i stosuje jej kosmetyki do włosów. a drogerię Topestetic uwielbiam, zawsze dorzucają jakiś gratis.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przetestowałabym ten duecik;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie bym przetestowała, również mam bardzo cieniutkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak ta marka by się u mnie sprawdziła. Nie znam jej jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim włosom przydałaby się kuracja bo są ostatnio takie nijakie.

    OdpowiedzUsuń
  11. JA na moje włosy niestety muszę wydawać sporo pieniędzy ;/ Cóż, skutki suszarki i farbowania... Parę lat temu również miałam je zniszczone i obcięłam na mega krótko. Nie farbowałam ich i unikałam suszarki oraz odpowiednio o nie dbałam. W porównaniu z obecnymi były naprawdę ładne i tak nie wypadały. Nie chcę ich drugi raz tak krótko ścinać, więc ratuję się różnymi kuracjami, ale tej akurat nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam bardzo wrażliwą skórę głowy, która nie toleruje wszystkich kosmetyków, więc zmian dokonuję rzadko i jestem ostrożna z eksperymentowaniem z czymś nowym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tę markę tylko z blogów i jakoś do tej pory nie było okazji by sięgnąć po te kosmetyki. Ale może warto, bo zbierają całkiem niezłe opinie wśród blogerek..

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią bym spróbowała tego szamponu, bo muszę odżywić moje włosy po farbowaniu

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam wiele razy kosmetyki tej marki na blogach, ale jeszcze nie miałam okazji ich używać. Same opakowania wizualnie bardzo mi się podobają i nie ukrywam, że chętnie zobaczę je w mojej łazience.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam serię Sensitive z Insight. Na mnie nie zrobiła jakiegoś wielkiego wrażenia, bo nie mam wrażliwej skóry głowy.
    Natomiast dałam te produkty koleżance, która często boryka się z podrażnieniami skóry głowy i była po prostu zachwycona, że skóra jest wręcz ukojona, a włosy przy tym są miękkie i błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci, że gdy używałam naturalnego szamponu w płynie, to też miałam taki problem, że włosy zaczynały np. po tygodniu wyglądać na tłuste i nieumyte. Ale w przypadku szamponów w kostce ta sytuacja w ogóle nie miała miejsca. Kosmetyków tej marki nie miałam okazji jeszcze używać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na odżywkę do włosów może kiedyś się skuszę :) Ja jeszcze nic tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Drogerię Topestetic znam tylko z blogów. Ogólnie szukam czegoś dla moich słabych i zniszczonych włosów. Jestem ciekawa jak na ten duet zareagowały by moje wymagające włosy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio kupiłam w tym sklepie peeling Dr.G. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dziwię się, że sięgnęłaś po tę markę bo mają naprawdę dobre kosmetyki. Coś tam swego czasu liznęłam i przyznam, że jak na dogeryjne spisują się bardzo dobrze. Fakt, nieco z dostępnośćią jest krucho, ale widzę że Ty kupowałaś przez internet tak jak ja zresztą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na szczęście jestem na tym etapie obecnie, że mogę stosować obojętnie co i włosy będą wyglądać... no powiedzmy poprawnie ;) ale ogólnie jest bezproblemowo, więc pozwalam sobie testować przeróżne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię ten sklep, obsługa na wysokim poziomie. Miło jest też obierać paczki wypełnione gratisami. Co do kosmetyków, sama ich nie znam, ale cieszę się, że Tobie pomogły i jesteś z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna recenzja już przekazuję artykuł żonie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy komplet, muszę wkoncu zacząć używać odżywek

    OdpowiedzUsuń
  26. Na razie używam tylko szamponów :D włosy mają się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam wcześniej o tej marce. Może sama je sobie kupię i wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moje włosy są normalne i nie mam z nimi problemów,
    ale warto poczytać tak na wszelki wypadek :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię kosmetyki do włosów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szampon i odżywka wyglądają bardzo profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń