15 marca 2020

KOLOROWO I PACHNĄCO POD PRYSZNICEM Z ŻELAMI AVON

Witam

Higiena ciała jest bardzo ważna. Codziennie idąc pod prysznic lub biorąc ciepłą kąpiel zabieramy ze sobą klasyczny środek jakim jest  żel pod prysznic. To ten kosmetyk u nas schodzi najszybciej jak przysłowiowe świeże bułeczki. Rotacja jego w łazience jest częsta dlatego tego kosmetyku lubię mieć w lekkim zapasie.

Większych problemów skórnych nigdy nie miałam, a okresowe przesuszenia łatwo uspakajam. Praktycznie co wieczór i tak balsamuję ciało, dlatego rzadko jestem w kryzysie w którym skóra woła o pomoc.

Lubię żele pachnące, pieniące się średnio o kolorowych barwach i przyjemnych opakowaniach. I takie cechy znalazłam w żelach Avon Senses i Naturals. A jak wypadły pod względem pielęgnacyjnym? Zaraz się dowiecie.








NAWILŻAJĄCY KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC BEAUTIFUL MEMORIES

Cukierkowa etykieta sprawia, że z ochotą sięgam po ten wariant. Kwiatowy aromat w tym żelu uzależnia, zmysły szaleją, a ja biorę prysznic nieco dłużej niż zwykle. Trudno jest się od niego odciąć, kiedy wprawia mnie w przyjemny nastrój. Na nuty kwiatowe składa się peonia, magnolia oraz piżmo. 



Wyróżnia się podobnie jak BEAUTIFUL MEMORIES etykietą. Wesołą, kolorową. Kremowy żel pod prysznic Happiness AVON ma zamknięty w sobie aromat granatu i frezji, czyli idealne połączenie, które pobudza zmysły oraz odświeża. Przyjemnie się zapienia i otula ciało podczas mycia. Posiada składnik balsamu do ciała.







NAWILŻAJĄCY KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC CARIBBEAN COLADA

To oryginalna kompozycja kokosa połączonego z papają. Dzięki temu kosmetykowi kąpiel jest przyjemniejsza, mogę się w zupełności zrelaksować i odpocząć. Jego egzotyczny zapach przywołuje przeskakując wiosenną porę - lato, na które czekam z utęsknieniem.




To doskonała propozycja dla wszystkich którzy kochają jesienne klimaty. Aromaty kardamonu połączone z niezwykłymi zapachami drzewa sandałowego doskonale wyciszają, sprawiając że kąpiel staje się przyjemniejsza. Nawilżający kremowy żel pod prysznic Indian Rituals AVON został wzbogacony ekstraktem z miodu, mleczka sojowego i ekstraktem z róży, dzięki czemu skóra staje się bardziej nawilżona i odżywiona.






Full Speed Hair & Body Wash Żel Dla Mężczyzn 2w1 Szampon I Żel Pod Prysznic

Żel do mycia ciała i włosów odświeża i ma doskonałe właściwości oczyszczające. Wygodna butelka pewnie leży w dłoni, a żel dodaje energii na cały dzień. Wydajny, pozwala na przedłużenie aromatu z linii zapachowej Full Speed.

WANILIA I DRZEWO SANDAŁOWE AROMATYCZNY ŻEL POD PRYSZNIC

Wanilia i Drzewo Sandałowe to żel pod prysznic wyjątkowo delikatny, który odpowiednio nawilża i odświeża skórę. Jest to jesienno-zimowy zapach przy którym można poczuć się odprężająco. Idealny pod prysznic lub do kąpieli po ciężkim dniu pracy.






Tak powszechne i lubiane żele Avon zostały wprowadzone do mojej pielęgnacji po raz pierwszy. Nigdy nie dawałam im większej szansy i stawiałam głównie na perfumy tej matki w finezyjnych flakonach. Nie uważam to jednak za błąd. Po prostu nie było nam po drodze:)

Czy żele w pewien sposób przekonały mnie do siebie? Tak - po każdym prysznicu czy kąpieli nie zostawiały suchej skóry, nawet miejsca jakie mam podatne na przesuszenia nie były przez nie gorzej traktowane. Podczas mycia zauważyłam, że niektóre dawały całkiem przyjemne nawilżenie. Posiłkowałam się jednak balsamami co kilka dni, ale to już pewnie z przyzwyczajenia. Nie lubię doprowadzać do przesuszeń stąd moja przezorność.

Każda z przedstawionych wersji ma pojemność 250 ml, jak na taką ilość żele są wydajne i w pierwszym kontakcie potrafią zauroczyć zapachem. Dobrze oczyszczają, odświeżają i zostawiają skórę miękką w dotyku. Są wzbogacane ekstraktami co czyni je wartościowszymi. Posiadają przystępne ceny, a w promocjach mogą mieć bardzo atrakcyjne ceny, więc grzech ich wtedy nie kupić.


Żele Avon dostaniecie między innymi na fmprodukty 







pozdrawiam - Magda

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam żel Happiness oraz całą serię Wanilia i drzewo sandałowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam większość z tych zapachów i mile je wspominam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio tez miałam przyjemność powrócić do produktów Avon.. Ale tych nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedynie kokosowy wariant by mnie interesował, bo nie przepadam za żelami o kwiatowych zapachach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ich ale powąchałąbym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni raz miałam jakiś żel z Avonu chyba na studiach. Będzie z 10 lat. Ale kiedyś bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentują te żele, nie miałam okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie zapachy. Teraz to w sumie nie kupuję nic z kosmetyków tylko siedzę w domu ale zamawiam z rossmana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak z... 15 lat temu poznałam Avon i szybko o nim zapomniałam. Niedawno wróciłam i zamówiłam za 50 PLN. Perfumy, żele.. zapachy mają piękne i długo się utrzymują :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety mam na nie uczulenie, a one tak pięknie pachną!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś byłam konsultantką i miałam wszystkie ich mydła, są bardzo dobrej jakości. Szkoda, że tak trudno są dostępne w sprzedaży. Bardzo ładny post i miło się go czytało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypróbowałabym ten kokosowy :) Szkoda, że teraz będzie cieżko go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja kosmetyczka jest minimalistyczna i zawiera żel pod prysznic, taki który lubię dlatego raczej nie będę go podmieniał ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio powróciliśmy trochę do Avon i jest ok 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam żele z Avonu, bardzo lubię ich zapachy. Po dłuższej przerwie znowu zaczęłam przekonywać się do kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te etykiety szału nie robią wg mnie szczerze mówiąc :P ale pamiętam żele z Avonu, które kiedyś kupowałam i uwielbiałam! Może czas wrócić w sumie ;)

    OdpowiedzUsuń