29 marca 2020

NA LAZUROWYM NIEBIE /STOKROTKA OD MARCA JACOBSA/

Witam

Potrafię dokonać wyboru zapachu na podstawie flakonika. Zdarza mi się to rzadko, tylko wtedy, kiedy intuicja jest silniejsza od momentu poznania samego bukietu. Tak właśnie było z zapachem wody toaletowej Daisy Dream od Marca Jacobsa. Zapach wprowadzono na rynek w 2014 r.



Amerykański projektant Marc Jacobs już od ponad ćwierćwiecza przesuwa granice światowej mody. Jego twórczość jest oryginalna, nieprzewidywalna i inspirująca. Swój sukces zawdzięcza temu, że nie boi się iść pod prąd, aby odkrywać nieoczekiwane piękno.
Swój niepowtarzalny styl przenosi również do świata urody. Wierzy, że perfumy, podobnie jak moda, mogą i powinny wyrażać indywidualizm i osobowość. Każdy zapach Marc Jacobs jest oryginalny, luksusowy i ma w sobie coś nieoczekiwanego. Opinią kultowych cieszą się perfumy Marc Jacobs Daisy w kwitnącym flakonie, a także nieco młodsze Marc Jacobs Decadence.





Marc Jacobs Daisy Dream to wyrafinowana woda toaletowa dla kobiet kochających zapachy lata i słońca. Oryginalna kompozycja eteryczna, która zmaterializuje wokół nas porywający świat pełen kwiatów i słodkich owoców. To niebanalna tropikalna esencja, która subtelnie zachwyca swoją intensywnością.


💙Głowa: gruszka, jeżyny

💙Serce: wisteria, jaśmin, liczi
💙Podstawa: piżmo, nuty drzew, kokos






Sam eliksir zauroczył mnie w drugiej kolejności. Flakon w tym przypadku przebił samą ciekawość mieszanki. Nie duży, okrągły ze srebrną skuwką. Uroku dodają mu imitacje główek stokrotek umieszczonych do połowy flakonika. Lazurowa ciecz pięknie przebija się przez krystaliczne ścianki. Całość jest radosna, ozdobi niewątpliwie każdą toaletkę - na pewno moją:)

Ten zapach jest dla mnie - stokrotką na lazurowym niebie -






Daisy Dream to kwiatowo-owocowa kompozycja. Jest intensywna, wyprzedza sporo innych bukietów jakimi miałam przyjemność się otaczać. W roli głównej występuje tu woda kokosowa, jaśmin oraz ostrężnice - egzotyczne składniki, przywołujące na myśl dalekie kraje.

Zapach ten jest wyjątkowy, zapada na długo w pamięci. Możliwe, że uzależni od siebie niejedną kobietę. Na lato i teraz wczesną wiosnę polecam się z nim zapoznać, myślę, że to właściwy czas na odkrycie świeżego i zacnego zapachu.

Zapach lubi trzymać się blisko skóry, w trakcie upływającego czasu zmienia jedynie swój odbiór na bardziej owocowy z wtrąceniem piżma.

Występuje w kilku pojemnościach: 100 ml, 50 ml, 30 ml i 10 ml.

Dostaniecie go na Notino.pl



pozdrawiam - Magda

18 komentarzy:

  1. Nie wiem jak z zapachem, bo tego przez internet nie da się powąchać, ale buteleczka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ma flakon, jestem bardzo ciekawa jak pachnie na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. flakon jest naprwdę przepięny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten zapach, jest piękny 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zapach jest genialny! Juz dawno dolaczyl do mojej kolekcji. Rowniez polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny jest ten flakon <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam, uwielbiam uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie śliczna buteleczka :) Ja jeszcze nie wąchałam tego zapachu, ale nigdy nie kupuję perfum po wyglądzie opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wędrówki po kuchni29 marca, 2020

    Flakonik jest piękny i po komentarzach widze, że warto zapoznać się z tym zapachem

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego zapachu akurat nie znam, ale ogólnie bardzo lubię perfumy Marc'a Jacobs'a :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buteleczka ładna, ale zapach - z opisu - nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  12. Od MJ mam tylko DOT :) ale dawno nie uzywalam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Buteleczka wygląda ślicznie (zwłaszcza z tymi kwiatami), a zapach musiałabym wypróbować na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  14. To jedna z piękniejszych recenzji perfum jakie czytałam w calym swoim życiu! A buteleczka jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jedna dama chciałaby zapewne mieć je u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam perfumy od MC, ale przyznam się szczerze, że tych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. flakon zdobi juz moja łazienkę a zapach obłędny, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń