9 lipca 2020

DRUGI SHOPPING W SKLEPIE FEMME LUXE

Witam

Po pierwszym zamówieniu ze sklepu femmeluxefinery.co.uk czułam pewien niedosyt, ponieważ ubrania jakie otrzymałam w expresowym tempie z Anglii szybko znalazły swoje zastosowanie na co dzień. 

Dresowe komplety bo na takie się zdecydowałam oraz podkoszulek sprawdzają się znakomicie. Towarzyszą mi przy wieczornych spacerach bulwarami wzdłuż Wisły w moim urokliwym Krakowie. Są przede wszystkim wygodne, nie ograniczają ruchów można w nich uprawiać jogging lub inne sporty.


Dziś zapraszam was na drugie moje zakupy w tym sklepie. Oferta jest w tym miejscu spora, niektóre sukienki są tak śliczne, że czasami żałuję, że nie mam sylwetki modelki by w kilka z nich się móc wcisnąć. Spośród licznych propozycji znalazłam dla siebie jedną sukienkę w tym zamówieniu w kolorze czerwonego wina - Wine Belted Bodycon Midi Wrap Dress – Angelica.



Uszyto ją z elastycznego materiału jaki dopasuje się do każdej kobiecej sylwetki. Górną częścią bardzo mi zaimponowała ponieważ można ją osadzić sexownie na ramionach lub je zakryć. 

Dekolt wraz z pasem podkreślają w niej kobiece wdzięki, dlatego ta sukienka nadaje się i na randkę i na większe wyjście w letni czas. Pod jesień myślę, że przyda się do niej żakiet.


Grey Fleece High Neck Loungewear Set to szary zestaw składający się z bluzy i spodni. Może stanowić cieplejszy dres w chłodne dni, albo piżamę? Tak mi się skojarzył kiedy wyciągnęłam go zaraz po dostarczeniu przesyłki przez kuriera. Jest milusi, ciepły na lato przyda się jedynie w deszczowe i chłodniejsze dni, ale nie sądzę, aby teraz na przełomie lipca/sierpnia takie dni się pojawiły. Jednak pogoda tak lubi zaskakiwać, że kto wie?

Podczas robienia sobie w nim zdjęć oj było w nim ciepło:) Dlatego na razie nie przewiduję w nim chodzenia, ale będzie znakomity kiedy nadejdzie odpowiednia pora.

Bluza posiada sporą kieszeń na przodzie oraz przy szyi luźny półgolf. Spodnie są proste niczym szczególnym się nie wyróżniają oprócz ciepła jakie dają i milusim materiałem.



Black Cargo Slim Fit Trouser – Sunny to spodnie z kieszeniami w kolorze czarnym. W ofercie jest jeszcze propozycja różowa na którą być może się zdecyduję.

Ogólnie to uwielbiam takie sportowe, a zarazem eleganckie spodnie, które dobrze wyglądają z butami na szpilce jak i sportowych trampkach. Wszystko zależy jaki chcemy uzyskać look:)

Kieszenie są na tyle obszerne, że śmiało mogę w nich schować drobne przedmioty jak kluczyk od auta czy kartę kredytową. Wtedy idąc na zakupy nie muszę zabierać dodatkowo torebki.


Zestaw Loungewear z długim rękawem Khaki – Jinell to perełka tego zamówienia.

Komfortowo się go nosi. Składa się z bluzy i spodni. Obie te części posiadają ściągacze co np.: przy spodniach jest korzystne dla mnie zawsze ponieważ wyszczuplają łydki. Dodatkowo spodnie mają wszyte kieszenie oraz ozdobny sznureczek w pasie. Góra natomiast wyróżnia się luźna stójką w obrębie szyi. Kolor jest bliżej nieokreślony. Wpada w khaki, a z drugiej strony w stalowy. W każdym razie mi odpowiada. Lubię ostatnio jasne zestawy i czuję się w nich dobrze.

Zamówienie zaliczam do udanego. Przesyłka nie tylko została dobrze zabezpieczona. Dla pewności, że podczas transportu żadne z ubrań nie zostanie pobrudzone lub zniszczone sklep każde z ubrań pakuje w oddzielny woreczek.

Po rozpakowaniu widać, że ubrania są nowe, ometkowane i na pewno nie noszone przez osoby trzecie lub nie po oddaniu przez np.:niezadowolonego klienta.

❤❤❤❤❤❤❤❤


Przeglądając ofertę sklepu, doszłam do wniosku, że spodnie jakie znalazły się w tym zamówieniu nie są ostatnie, koniecznie muszę dobrać kolejną ciekawą parę, bo warto.

Osobno muszę zajrzeć na dział, gdzie znajdują się same dżinsy bo moje stale używane, są już na wymarciu, a tak jestem do nich przywiązana. Trudno się mówi, każde ubranie ma swój koniec, a w nowym można się od nowa zakochać, nawet w klasycznych dżinsach:)

Niedługo wraz z mężem będziemy obchodzić kolejną rocznicę ślubu dlatego „chodzi mi po głowie” jakaś sexi sukienka gorsetowa lub czarne koronkowe body. Dlatego na tą okazję muszę wybrać coś specjalnego.

Jutro planuję dzień wolny dlatego przy popołudniowej kawie zajrzę do sklepu i wybiorę potrzebne ubrania, a przecież my kobiety mamy ich pod dostatkiem...i wciąż nam ich jest mało:)

                                                                  ❤❤❤❤❤❤❤❤

Zapraszam Was także do takich działów jak:


Loungewear, oraz



pozdrawiam - Magda

17 komentarzy:

  1. Świetne zamowienie, ja uwielbiam ich dresy

    OdpowiedzUsuń
  2. Pluszowy zestaw trafia w moje gusta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę ten sklep u dziewczyn, ładne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mają fajne codzienne rzeczy. Ja już jedne spodnie od nich tak często zakładałam, że się zużyły, ale były mega wygodne i mają fajne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się ich dresy :) sukienka tez jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeglądnęłam asortyment i szczerze mówiąc, ogłabym tam zrobić spore zakupy xd

    Miłego dnia Kochana :*
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka w kolorze czerwonego wina jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie ten szary zestaw- tez go zamówiłam też będzie czymś na chłodne wieczory :) już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta czerwona sukienka i pierwszy, szarawy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten szary zestaw świetny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam rzeczy od Femme Luxe! Wcześniej zamawiałam od nich głównie sukienki, teraz przekonałam się też do dresików :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nad sukienką się zastanawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwona sukienka to zdecydowanie coś dla mnie, co prawda trzeba by było nieco schudnąć, ale taka nagroda z pewnością by ucieszyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo ostatnio czytam postów o tym sklepie. Stylizacje super, tylko trochę materiał odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie ciepłe dresy nosić zimą. Muszę koniecznie je zamówić.

    OdpowiedzUsuń