5 sierpnia 2020

MERZ SPEZIAL W TROSCE O NASZE ZDROWIE

                                                               Witam

Niektóra marki kojarzą nam się wyłącznie z jednym produktem. Kiedy niedawno pisałam o piankach do twarzy - zamiennikach klasycznych kremów Merz Spezial w komentarzach często czytałam, że ta niemiecka firma kojarzy Wam się z suplementami. Aby tradycji stało się zadość dziś parę słów o drażetkach mających poprawić stan skóry, włosów i paznokci.





Kiedy powinniśmy sięgnąć po te drażetki i komu się je zaleca?
"Piękno od wnętrza"  bo tak można nazwać ten suplement zaleca się osobom mającym cienkie, rozdwajające się i nadmiernie wypadające włosy, łamliwe paznokcie oraz suchą i wrażliwą skórę. Takie objawy mogą wynikać z niewłaściwej diety, ubogiej w istotne dla zdrowia składniki mineralne i odżywcze. Nie sądziłam, że w szczycie sezonu kiedy jem codziennie sporo zwłaszcza warzyw w porównaniu do innych pór roku moje paznokcie i włosy staną się tego lata kłopotliwe. Nie są to makabryczne fizyczne ubytki, ale widoczne.


Merz Spezial zawiera między innymi takie składniki jak: biotynę, niacynę i cynk. 
Przyjmując suplement można osiągnąć:
  • Promienną skórę o zdrowym wyglądzie
Biotyna, witamina B2, niacyna (nikotynamid) oraz cynk zawarte w Merz Spezial Dragees odżywiają skórę i pomagają zachować jej zdrowy wygląd. Z wiekiem tracimy w skórze kolagen - witamina C pomaga w prawidłowej produkcji kolagenu w celu prawidłowego funkcjonowania skóry.
  • Gęste, lśniące włosy
Cynk i biotyna pomagają zachować zdrowe włosy. Na prawidłowy przebieg procesu tworzenia się włosa w cebulce mają wpływ aminokwasy: cysteina i metionina.
  • Piękne, mocne paznokcie
W Merz Spezial Dragees, dla prawidłowej budowy paznokci, szczególnie istotne są: cynk, żelazo, oraz aminokwasy zawierające siarkę, wchodzące w skład białka soi.


2 drażetki (dawka dobowa) zawierają: 
Skład % realizacji dziennego zalecanego spożycia
Witamina C 120 mg 150%
Niacyna 30 mg1 187%
Witamina E 13,4 mg2 112%
Kwas pantotenowy 7,2 mg 120%
Witamina B6 3,2 mg 229%
Witamina B2 2,6 mg 186%
Witamina B1 2,4 mg 218%
Witamina A 787 μg3 98%
Folacyna (kwas foliowy) 400 μg 200%
Biotyna 60 μg 120%
Witamina B12 2 μg 80%
Żelazo 5 mg 36%
Cynk 5 mg 50%
Sproszkowane białko soi 50 mg *
w tym: Cysteina 0,55 mg *
*brak zaleceń; 1ekwiwalentu niacyny; 2ekwiwalentu alfa-tokoferolu; 3ekwiwalentu retinolu Metionina 0,55 mg * 


Suplement otrzymujemy w estetycznym i kojarzącym się z apteką opakowaniu. Kartonik to multum informacji. Właściwe opakowanie stanowi szklana buteleczka mieszcząca 60 drażetek. Taka fiolka starcza na miesiąc stosowania przy przyjmowaniu 2 drażetek dziennie. I tu uwaga! Pastylki wyglądają dosłownie jak cukierki w kolorze brudnego różu dlatego warto je trzymać z dala od dzieci. Łatwo się je połyka, ja je przyjmuje jedną podczas śniadania i drugą przed pójściem do łóżka.
Za mną już dwa opakowania. W tym czasie zauważyłam znaczną poprawę na blaszce paznokciowej. Jest ona teraz twarda dlatego paznokcie już tak łatwo nie ulegają łamaniu. Rosną równo i nie strzępią na końcówkach.
Z kolei włosy zmniejszyły swoją łamliwość stały się gęstsze, a ich przyrost wydaje się szybszy niż dotychczas.
Teraz już wiem, dlaczego tyle pozytywnych opinii zostało już wydanych o tym suplemencie. Dlatego, jeżeli chcecie poprawić kondycję włosów, skóry czy paznokci to sięgnijcie po Merz Spezial dragees.

pozdrawiam - Magda

15 komentarzy:

  1. odkąd stosuje ten suplement moje paznokcie są znacznie mocniejsze, nigdy wcześniej takie nie były, biorę ok 2 tabletki dziennie. polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuje inne suplementy, ale ten ma ciekawy skład, więc myślę, że się zdecyduje podczas następnego zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te tabletki i są na prawde dobre. Widać u mnie rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem po pełnej 3 miesięcznej kuracji i jestem pod wrażeniem. Włosy przestały mi wypadać i są mocniejsze :) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Merz Special to pierwszy tego typu suplement, jaki w życiu stosowałam, jeszcze na długo zanim zostałam włosomaniaczką ;) Wtedy zrobił na mnie olbrzymie wrażenie - na całej głowie miałam lat baby hair!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosuję takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ładne i mocne paznokcie, a więc na ten moment ten suplement jest dla mnie zbędny,bo do włosów mam swój produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O samej firmie o marce nie słyszałam. Wydaje mi się, że warto o niej wiedzieć.

      Usuń
  9. Kiedyś suplementowałam się Merzem, potem zmieniłam na inne tabletki - ale chyba jednak do niego wrócę, bo dawał dobre efekty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z zasady unikam suplementów bo nie do końca są one zbadane. Biorę tylko za rekomendacją lekarza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Także zaczęłam jakiś czas temu stosować ten suplement i efekty są zauważalne. Masz rację, drażetki przypominają cukierki i trzeba je trzymać z dala od dzieci, mój synek już się pytał, czy może też takiego cukierka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyków tej firmy nie miałam jeszcze okazji przetestować, ale też i nie było takiej potrzeby. Jednak chętnie podsunę córce informacje o nich, bo ją mogą zainteresować. :)

    OdpowiedzUsuń