15 lipca 2020

SUMMER BLACK FRIDAY NA NOTINO.PL!

Witam

Czy my kobiety zostaniemy kiedyś przez mężczyzn zrozumiane? Czy pojmą, dlaczego tak kochamy robić zakupy? Tego nie wiem, ale myślę, że kobiety mają to w genach, dlatego jeżeli jest tylko okazja to wyszukują perełek kosmetycznych czy ubraniowych. 

Pretekstem na pewno są wszelkie wyprzedaże, promocje lub rabaty oraz Summer Black Friday czyli Letnie party zniżek jakie zaczęło się w mojej ulubionej drogerii internetowej Notino.pl




Produkty TOP marek tylko teraz o 20% taniej z kodem notino



Jakie ja polecam Wam kosmetyki z różnych działów i na które sama chętnie się skuszę? No może nie wszystkie bo bankrut ze mnie wtedy zostanie murowany, ale na „małe co nieco” jak mówi Kubuś Puchatek mogę przecież się połasić:)

Nie długo będziemy obchodzić naszą rocznicę ślubu. Dlatego z tej okazji chcę by mój mąż pachniał wyjątkowo. Jestem ciekawa nowości Calvin Klein Eternity for Men zestaw występuje w wersji upominkowej I. Jest to limitowana edycja dla mężczyzn. Składa się z woda toaletowa 100 ml + woda toaletowa 30 ml.

Do wyboru mamy jeszcze inne zestawy np.: Eternity for Men woda toaletowa 50 ml + żel pod prysznic do ciała i włosów 100 ml, woda perfumowana 100 ml + woda perfumowana 30 ml (zapach drzewny) i Calvin Klein CK Everyone zestaw upominkowy I. Unisex woda toaletowa 200 ml + woda toaletowa 10 ml + żel pod prysznic 100 ml.



Pozostałe perfumy jakie zakupicie w promocji to...


Drugą marką jaką biorę pod uwagę jest Bath & Body Works. Tak może was to zdziwić, ale postawiłam tym razem na świece ponieważ w chłodnym sezonie jaki za nami wszystkie zostały przez nas wypalone, więc czas nabyć nowości – zwłaszcza te letnie.

Bath & Body Works: Cactus Blossom, Tropical Banana, Japanese Cherry Blossom, Waikiki Beach Coconut

Są to zapachy idealne na letnie wieczory, a same świece posiadają po 3 knoty. Lato skończy się jak z bicza strzelił, a ja dzięki tym świeczkom będę go mile wspominać w jesienny czas:)



Spójrzcie tylko co drogeria przygotowała dla Was jeszcze.






Wchodząc zawsze na ich stronę spędzam tam kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt minut zanim zdecyduję się coś wrzucić do koszyka. 

Zajmuje mi to tyle czasu, ponieważ nigdy nie jestem od razu zdecydowana czy to na nowy zapach jaki ukazał się w nowościach? Czy na nową pomadkę lub pielęgnację jaka jest zawsze w dużym wyborze. 

Nie chcę też dublować kosmetyków bo żaden z nich wtedy pożytek, dlatego zakupy lubię mieć zawsze w pełni przemyślane, zwłaszcza kiedy mam możliwość spełnić zachciankę z wish list. A takie letnie promocje to idealna okazja na zakupy w dużo niższych cenach.

Korzystacie z takich okazji? 
Zapraszam Was na zakupy na Notino!

pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. super informacja, od dłuższego czasu mam chęć na nowa świecę :) uwielbiam notino

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie promocje to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto skorzystać z tej promocji ":) Widzę, że kilka fajnych kosmetyków w promocyjnej cenie można zgarnąc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć o takiej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tej promocji zrobiło się bardzo głośno. Ja jednak nie zamierzam korzystać, mam wszystko co potrzebuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna okazja! Kurczę, aż sama nabrałam ochoty na jakiś nowy kosmetyk, a kurczę, wolałabym w duchu less waste najpierw skończyć to, co mam, zanim mi się przeterminuję. No cóż, może coś małego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki i perfumy i mogłabym wydawać na to fortunę xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za info. Myślę, że skorzystam z tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  9. mało kiedy kupuje na notino, dwa razy zamawialam i za kazdym razem prosilam o pakowanie bez folii dopłacając do tego a oni i tak zapakowali w folię..

    OdpowiedzUsuń