11 listopada 2020

SHOPPING W SKLEPIE ALOES.SKLEP.PL - CZYLI KOLEJNE UDANE KOSMETYKI NA BAZIE TEJ WYJĄTKOWEJ ROŚLINY

Witam

Aloes to niebywała roślina. Znajduje ona zastosowanie przede wszystkim w medycynie naturalnej i kosmetyce, gdzie wykorzystuje się ją podczas produkcji kremów, balsamów szamponów itd.

To w zielonym, soczystym wnętrzu liści aloesu, ukrywa się szereg substancji, w stężeniu niespotykanym w żadnej innej roślinie.

Ponadto znajdziemy w niej wszystkie aktywne substancje:

💚💚💚
aloeemodynę, aloinę i barbaloinę, sterole roślinne: kampesterol i beta-sitosterol, aminokwasy i polisacharydy, bogactwo kwasów tłuszczowych, min. kwas linolowy, linolenowy, kaprylowy, mirystynowy i oleinowy, oraz zawiera również cenne mikroelementy: magnez, sód, wapń, żelazo, miedź, selen i chrom.

Na jakie tym razem produkty zdecydowałam się z aloes.sklep.pl?





Pierwszym z nich jest Aloe Vera Gelly. Galaretka aloe vera.



Pierwotnie aloes był wykorzystywany głównie jako pomoc w kojeniu drobnych podrażnień skóry. Właśnie w takim celu był on hodowany w wielu domach – często nazywano go wręcz „roślinę na oparzenia”.

Marka Forever w 100% wykorzystuje podczas wytwarzania swoich produktów stabilizowany miąższ aloe vera jest niemal identyczny z tym, jaki znajdziemy wewnątrz świeżego liścia i zapewnia wrażliwym tkankom bezpieczne nawilżenie.

💚 GALARETKA ALOE VERA mieści się w tubie na klik. Opracowana została specjalnie dla użycia miejscowego, by nawilżać, koić i odżywiać. Jest zwarta, gęsta i bezbarwna. Przypomina żel apteczny jaki kupuję czasami w podobnym celu.

Galaretki używam sporadycznie, głównie na drobne ranki wywołane podrażnieniem podczas depilacji lub inne skaleczenia. Bardzo przyjemnie koi i przyspiesza gojenie się ran. Nałożona w większej porcji wchłania się pozostawiając lepką skórę. Jednak mi to zupełnie nie przeszkadza, ponieważ odbieram to jako opatrunek. Zaletą jej jest to, że nie brudzi w żaden sposób ubrań.

Przygotowując te wpis doczytałam w sieci, że można jej dodać do odżywki na włosy. W najbliższych dniach przygotuję miksturę i rozpocznę jej stosowanie:)

Można ją stosować również przed zabiegami ultradźwiękowymi. W zakładach fryzjerskich nakłada się ją klientkom wzdłuż linii włosów przed zabiegiem koloryzacji, by uchronić skórę przed zafarbowaniem.





Mydło mydłu nie równe. Wydawać by się mogło, że kupując pierwsze lepsze w drogerii mamy sprawę załatwioną. U mnie wygląda to troszkę inaczej, biorąc pod uwagę, że bloguję już od wielu lat to staram się wybierać lepsze mydła. Takim przykładem jest 
💚 ALOESOWE MYDŁO W PŁYNIE DO RĄK od Forever. 

Pojemność jego jest nie standardowa bo wynosi 473 ml i starcza na bardzo wiele zastosowań. Można go użyć oczywiście do mycia dłoni bo ma też takie przeznaczenie, ale śmiało możemy po niego sięgnąć podczas prysznicu oraz jako zamiennik do umycia miejsc intymnych. Tu miałam pewne obawy, ale po kilku myciach nie odnotowałam żadnej przykrej sytuacji i mydło wykorzystuję śmiało nie martwiąc się o pieczenie lub kiepskie odświeżenie miejsc intymnych.

Jego konsystencja jest satynowa, mydło pachnie niby neutralnie, ale ma pewien subtelny zapach.

Baza została uszlachetniona o glicerynę, wyciąg z ogórka, olejek ze skórki cytrynowej i oliwę z oliwek, by znacząco podwyższyć siłę nawilżania.

-Ogórek pomaga koić skórę, a olejek ze skórki cytrynowej ma działanie ściągające i odżywia skórę. -Oliwa od dawna cieszy się uznaniem jako przeciwutleniacz i substancja nawilżająca, która może przyczyniać się do odmładzania skóry.

Mydło solidnie oczyszcza, zmiękcza skórę i pozostawia na niej film ochronny. Jest wolne od parabenów.

💚 SZAMPON ALOE-JOJOBA wzbudził moje zainteresowanie zaraz kiedy do mnie dotarł. Nie przypominam sobie mycia włosów szamponem na bazie aloesu, chociaż nie raz spotykałam takie warianty. Bez bicia przyznaję się, że taka wersja mnie nie kusiła dopóki ostatnio nie zagłębiłam się w artykułach o cudownym działaniu tej rośliny.



Główne jego zalety: nie narusza biologicznej równowagi skóry głowy, nadaje włosom miękkość i połysk, zwalcza podrażnienia skóry głowy, zapobiega zaburzeniom na tle łojotokowym, działa przeciwgrzybiczo, zwalcza łupież.

Szampon ma żelową konsystencję, pachnie rześko i lekko się zapienia za pośrednictwem aloesu, który jest źródłem sapoin.

Przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji i nadaje się do wszystkich rodzajów włosów.

Formuła w nim została wsparta przez - olejek jojoba, który daje efekt keratynizacji, podkreślający naturalny kolor i blask włosów oraz - olejek lawendowy o kojącym aromacie, który pomaga włosom lśnić i odżywia skórę.

Ostatni olejek jest wyjątkowo bogaty. To - olejek z dzikiej róży, który zawiera m.in. witaminy A oraz C i pomaga nawilżać skórę.

Szampon nie tylko dba o moje włosy na ich długości. Skalp jest oczyszczony ze sebum, a występujące od paru tygodniu lekkie zaczerwienienia w końcu ustąpiły. Nie mogę napisać, że nie plącze włosów bo moje są specyficzne i jeszcze żaden szampon im nie dogodził pod tym względem.


💚💚💚 Niespodzianka dla moich czytelników!!! 💚💚💚

Wpisując w koszyku kod mangomania2020 
otrzymacie 20% rabatu od ceny regularnej/katalogowej.

Kod jest ważny już od 31 października do 31 grudnia 2020.



pozdrawiam - Magda

31 komentarzy:

  1. Moja znajoma jest Menagerem w tej firmie i przyznam, że ciągle mnie kusi swoimi produktami. Muszę się w końcu zdecydować na zakup i wypróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty, szczególnie galaretka i szampon. Oba z chęcią bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie dopieszczam skórę kosmetykami z udziałem aloesu, jego zdrowotne właściwości są wręcz niezwykłe, moja skóra lubi zaprzyjaźniać się z nimi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale uwielbiam aloes w produktach i bardzo chętnie po nie sięgam. Na pewno zaopatrzę się w produkty tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się skusisz na kosmetyki tej marki:)

      Usuń
  5. Bardzo cenię sobie działanie aloesu i kosmetyki z nim w składzie, na pewno się im bliżej przyjrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do tej pory aloes znałam głowie z tych gastronomicznych właściwości i wpływu na masz organizm. Dzięki za doinformowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie skorzystam z szamponu aloesowego, bo zimą mam tendencję do przesuszonej skóry głowy.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama także lubię kosmetyki z dodatkiem aloesu, działają niezwykle dobrze na skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako, że aloesowe kosmetyki bardzo lubię, to ze zniżki na pewno skorzystam i coś zamówię 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam aloesowe kosmetyki, a także tą roślinkę, mam ją w domu, działa cuda, chętnie zajrzę do sklepu i coś sobie zamówię

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta galaretka bardzo by mi się przydała,bo podrażnienia po depilacji doprowadzają mnie czasami do szału.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam mydła aloesowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dają mięciutką i nawilżoną skórę dłoni, co jest ważne przy kontaktach międzyludzkich.

      Usuń
  13. kolejna marka i kolejna jak dla mnie nowość!
    aale aloes bardzo lubie w kosmetykach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię kosmetyki z aloesem :) Tej marki jeszcze nie znam ale z chęcią bym wypróbowała te produkty a w szczególności szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie zawsze znajdę coś fajnego i tym razem też tak jest :) Aloesowe kosmetyki bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  16. oj lubię uczucie ukojenia, fajnie że galaretka przyspiesza gojenie sie ran

    OdpowiedzUsuń
  17. A jakiś czas temu szukałam właśnie dobrym aloesowych kosmetyków :D Ale szczególnie kremu do rąk

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kosmetyki z aloesem, ale te mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, nic na siłę - życzę znalezienia tych właściwych.

      Usuń
  19. Aloes jest wszechstronny, mam taką hodowlę w domu i ciągle mi się rozrasta :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratki, ja chyba też sobie go ponownie nasadzę.

      Usuń