3 grudnia 2020

ala PRZEPEŁNIONA NATURĄ - KOSMETYKI UNISEX

Witam

Zbliża się nieubłaganie koniec roku, a wraz z nim czeka mnie podsumowanie w blogowaniu. Podliczam wtedy ilość wpisów, komentarzy, jaka marka miała największe powodzenie i była najchętniej czytana, a wśród nowości typuję odkrycia jakie wywarły na mnie największe wrażenie. Mam już paru finalistów. Na podium czyli w pierwszej trójce znajdzie się na pewno debiutancka marka ala, jaka wystartowała w czerwcu 2020 roku. Jej założycielką jest polska modelka, Kasia Struss. 

Za mną jest już jedna opinia odnosząca się do dwóch produktów jakie znajdują się w ofercie ali. Dla przypomnienia podsyłam link pod którym je poznacie https://mangomania78.blogspot.com/2020/11/ala-polska-marka-pena-naturalnych.html

W premierowej kolekcji ali znalazło się aż 7 kosmetyków zapewniających efektywną pielęgnację krok po kroku. Niebawem dla uszczęśliwienia swoich już stałych klientów marka do asortymentu dołączy nowe perełki na które osobiście nie mogę się doczekać.




Kosmetyki są uniwersalne i mogą ich używam zarówno kobiety jak i mężczyźni. Chociaż przyznacie, że w pierwszym momencie można uznać, że marka zajmuje się wyłącznie produkcją męskich produktów. I tu taka niespodzianka: ) 
Nie zmienia to faktu, że ich strona graficzna jest minimalistyczna i tym się wyróżniają na tle innych marek.

Kosmetyków używałam wyłącznie sama, bez męża. Jestem zdania, że produktami do cery nawet z najbliższą osobą nie powinno się dzielić, co innego np. z krem do rąk. 

ESSENTIAL SET składa się z trzech produktów: z kremowej emulsji do mycia twarzy, hydrolatu z róży domasceńskiej i lekkiego kremu nawilżającego. Warto zdecydować się na taki zestaw, wtedy finansowo kilkanaście złotówek zostaje nam w kieszeni. 

💛GENTLE CLEANSER



AKTYWNE SKŁADNIKI:

Olej arganowy– nazywany jest marokańskim złotem. Bogaty w witaminę E, polifenole, kwasy Omega-6. Pobudza skórę do odnowy, regeneruje, nawilża i chroni przed czynnikami środowiskowymi, a także łagodzi podrażnienia.

Aloe vera- zawiera wiele substancji aktywnych pozytywnie wpływających na skórę. Wykazuje działanie łagodzące i kojące. Regeneruje naskórek.

Olej jojoba- bogate źródło witaminy A, E i fitosteroli. Wygładza zmarszczki, ujędrnia i nawilża skórę.

Olej awokado- bogate źródło witamin, nienasyconych kwasów tłuszczowych i przeciwutleniaczy. Wykazuje całkowitą biozgodność ze skórą ludzką, posiada wyjątkowe właściwości regenerujące i zmiękczające. Sprawia, że skóra staje się elastyczna i odżywiona.

Gliceryna- hydrofilowa substancja nawilżająca. Skutecznie łagodzi i uelastycznia skórę, wspomaga walkę ze zmarszczkami.

Ekstrakt z dzikiej róży– zawiera witaminę C, która rozjaśnia skórę, uelastycznia i poprawia jej koloryt,


Emulsja stanowi pierwszy krok w mojej codziennej wieczornej pielęgnacji cery. Jest kremowa, sprawnie zajmuje się zanieczyszczeniami oraz częściowo usuwa makijaż (na pewno ten subtelny). Jest niesamowicie łagodna dla cery wrażliwej, zero szczypania, pieczenia, ściągnięcia. Po zmyciu za jej pomocą skóra jest przede wszystkim czysta i przygotowana na dalszy etap. Czasami kiedy miewam migreny i nie mam sił na pełną toaletę to wystarczy mi w zupełności ta emulsja, a cera moja w żaden sposób nie jest poszkodowana. Wystarczy wtedy umyć jedynie nią twarz i położyć się do łóżka.

💛ROSE WATER
HYDROLAT Z RÓŻY DOMASCEŃSKIEJ



PEŁNY SKŁAD:

Rosa Damascena Flower Water (Cosmos certificate)*, Benzyl Alcohol*, Sodium Benzoate***, Potassium Sorbate*, Citronellol*, Limonene*, Eugenol*, Farnesol*, Geraniol*, Linalool*

* Certyfikowane składniki, ** Naturalne składniki, *** Zalecane do kosmetyków naturalnych

Nie będę się rozwodzić nad działaniem hydrolatu. Przypuszczam, że wiecie co jest jego zadaniem.

Ten proponowany przez alę pachnie subtelnie płatkami róży i nie jest to żadna babcina woń jak często czytam na innych blogach kiedy dziewczyny porównują różaną woń. Ten pachnie tak delikatnie jak te róże z przydomowego ogrodu w letni, ciepły dzień. 

Hydrolatu mogę użyć zawsze i wszędzie jego nawet częste używanie nie szkodzi mojej skórze o czym mogłam się przekonać. Cera po nim jest odświeżona, lekko nawilżona i dostaje ochronę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników i czynników zewnętrznych.


💛LIGHT CREAM
LEKKI KREM NAWILŻAJĄCY




AKTYWNE SKŁADNIKI:

Ekstrakt olejowy z nagietka- substancja bogata w polisacharydy, flawonoidy i triterpeny. Wykazuje działanie regenerujące, kojące i łagodzące. Skutecznie nawilża skórę i działa przeciwbakteryjnie.

Kwas hialuronowy- posiada wyjątkową zdolność zatrzymywania wody w naskórku, zapewnia skórze właściwy poziom nawilżenia, zabezpiecza ją przed utratą elastyczności.

Olej z czarnuszki- jest bogatym źródłem kwasów tłuszczowych wpływających na spłycenie zmarszczek. Olej zawiera również beta- karoten zawierający liczne witaminy, antyoksydanty i minerały. Substancje te działają na skórę odmładzającą.

Olej z malin- bogaty w witaminę E i A oraz flawonoidy. Ogranicza tworzenie się zaskórników, uelastycznia i nawilża. Wspomaga produkcję elastyny i kolagenu- białek wpływających na elastyczność skóry.

Ekstrakt z dzikiej róży- zawiera witaminę C, która rozjaśnia skórę, uelastycznia i poprawia jej koloryt.

Witamina E- nazywana jest witaminą młodości. Działa nawilżająco, regenerująco i opóźnia procesy starzenia się skóry przez neutralizowanie wolnych rodników.

Krem przy temperaturze ujemnej u mnie sprawdził się całkiem nie źle. Włączyłam go do pielęgnacji na dzień chociaż na noc nie ma przeciwwskazań. Jest lekki, biały, sprawnie się nakłada i wchłania. Z zapachem można by było podyskutować, bo jest to typowo apteczny zapach więc nie każdy go zaakceptuje. U mnie nie ma z tym problemu, ponieważ znam tą woń i zupełnie mi nie przeszkadza. Zresztą nie ma się co dziwić, ten krem to bogactwo naturalnych komponentów.
W trakcie dnia krem utrzymuje nawilżenie na dobrym poziomie. Nawet kiedy ściągam maseczkę ochronną to nadal po dotknięciu twarzy czuję, że krem nadal jest. A przy makijażu nie roluje się dobrze z nim się zgrywa. Ma on również właściwości regenerujące i odżywiające skórę.




Stawiacie na polskich producentów, którzy to dla nas kręcą mikstury na bazie naturalnych składników?


pozdrawiam - Magda

16 komentarzy:

  1. Te składy są naprawdę świetne! Ostatnio stawiam na naturlane kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składy są godne podziwu, marka jak najbardziej warta polecenia.

      Usuń
  2. Widziałam już na blogach te produkty, ale nie miałam pojęcia, że są unisex :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo czytałam o tych produktach i kuszą mnie już od jakiegoś czasu. Mega podoba mi się ich szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szata jak widać została przemyślana i zwraca na siebie uwagę.

      Usuń
  4. Ja lubię nasze Polskie manufaktury :). Tej marki akurat nie miałam jeszcze okazji poznać, ale myślę, że to tylko kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manufaktura ta czy inna zawsze zrzesza sobie swoich stałych klientów.

      Usuń
  5. Ciekawe składy - i wreszcie coś unisex (choć mąż i tak podbiera mi moje damskie kosmetyki i też mu służą ;) )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki naturalne. Świetnie się u mnie sprawdzają. Tej marki nie znam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę ala kojarzę jedynie z blogów. Nie kupowałam jeszcze ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie kosmetyki przydałby się moim dzieciakom, wiecznie sobie wzajemnie podbierają różne szampony, płyny i mydełka, miałabym w końcu ciszę w łazience. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kosmetyki dla dorosłych, a nie dla dzieci, czy przeczytałaś przynajmniej część mojego wpisu?

      Usuń
    2. Mi kosmetyki w czarnych opakowaniach zawsze kojarzą się dla dorosłych :) niż dla dzieci... marke chętnie poznam, bo to dla mnie nowość.

      Usuń
  9. Widzialam już gdzieś te kosmetyki i jestem nimi zaintrygowana. Chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam te produkty bardzo dobrze mi się sprawdziły zwłaszcza hydrolat Różany:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na kosmetyki tej marki mam ochotę już od pewnego czasu. Zapamiętałam szatę graficzną i czytałam dobre opinie na temat ich produktów.

    OdpowiedzUsuń