25 kwietnia 2021

NATURA SIBERICA W ODSŁONIE KOSMETYKÓW DLA NIEGO

Witam

Rosyjska marka Natura Siberica specjalizuje się w produkcji i sprzedaży kosmetyków organicznych. Jej bogata oferta obejmuje dziesiątki wysokiej jakości produktów przeznaczonych dla klientów w każdej kategorii wiekowej.

Wszystkie produkty marki Natura Siberica są zainspirowane dziką przyrodą Syberii i Dalekiego Wschodu. W ich składzie można znaleźć np. szarłat zwisły, nostrzyk biały, ślaz zygmarek i inne interesujące rośliny. Wiele z nich Natura Siberica uprawia na własnej farmie - pierwszej tego typu w Rosji.




Oprócz damskich propozycji i panowie mogą znaleźć dla siebie odpowiednią pielęgnację. Mój mąż np: wyszukał pośród oferty na Notino.pl dwa kosmetyki. Dziś przedstawię ten duet i może wasi panowie się nie niego skuszą?

Natura Siberica For Men Only



Natura Siberica For Men OnlyBieługa to szampon - aktywator wzrostu włosów tylko dla mężczyzn. Pojemność to 250 ml przy krótkich z reguły włosach u panów szampon jest wydajny.

Formuła produktu nie zawiera: parabenów (metyl, propyl, etc.), SLS, SLES, PEG, Olei mineralnych, EDTA, BHT-BHA.

W składzie znajdziemy ekstrakt z syberyjskiego kawioru bogatego w kwasy tłuszczowe Omega-3, proteiny, witaminy i mikroelementy, które stymulują wzrost włosów, wzmacniają ich cebulki, nawilżają i odżywiają. Dziki chmiel głęboko oczyszcza skórę głowy, regenerując strukturę włosów. Czysta tauryna to silny „zastrzyk energii”, pobudzający włosy, która w połączeniu z olejem z łopianu zapobiega ich wypadaniu i utracie.

Szampon sprawdził całkiem przyzwoicie. Nie podrażniał skalpu, włosy po umyciu były doczyszczone, nie przetłuszczały się szybko. Z czasem zauważyliśmy, że pojawiło się kilka baby hair - więc początkowy wynik wypada znakomicie.





Mąż odstawił poprzedni żel i nawet nie ma zamiaru go dokończyć po tym jak użył na próbę  proponowany żel po goleniu. 

Ten żel jest naturalny, zaraz po wklepaniu chłodzi, a to uczucie zawdzięcza się ekstraktowi z mięty pieprzowej. Dodatkowo łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry. Żel także, zmiękcza i wygładza skórę. Ma lekką, szybko wchłaniającą się formułę, dzięki czemu natychmiast orzeźwia.

Jest w 100% syberyjskim kosmetykiem, który skutecznie wykorzystuje siłę i bogate właściwości dziko rosnących jagód i ziół. Zawiera panthenol o działaniu silnie nawilżającym i przyspieszającym proces regeneracji naskórka.

Łagodzi on podrażnienia, dzięki czemu jest idealny w pielęgnacji skóry po goleniu. Występujące w formule mleko, to cenne źródło wielu składników odżywczych, protein, witamin. Głęboko odżywia skórę, sprawiając, że staje się gładka i delikatna. Czarna morwa
oczyszcza, odżywia, nawilża i zapewnia efekt orzeźwienia.




Natura Siberica kładzie duży nacisk na badania i rozwój. Co ciekawe, firma ta organizuje ekspedycje, których głównym celem jest poszukiwanie nowych składników. Oprócz tego współpracuje z różnymi instytucjami naukowymi i specjalistycznymi ośrodkami.

Od dawna ta marka zdobyła uznanie u mnie w pielęgnacji - teraz i u męża. Oprócz tego, że produkty od niej dobrze się sprawdzają to są ekologiczne i dostępne dla każdego, ponieważ cenowo nikogo negatywnie nie zaskoczą. Od lat Natura Siberica zdobywa prestiżowe nagrody i certyfikaty.

pozdrawiam - Magda

16 komentarzy:

  1. Cieszę się, że i Twój mąż jest zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Informacje o kosmetykach chętnie podsunę mężowi i synowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś był ogromny szał na rosyjskie kosmetyki, to był początek mojego blogowania, sama chyba nigdy nie miałam niczego tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cenię sobie tę markę. Uwiodła mnie tym, że jest dośc naturalna, a opakowanie opowiada piekne historie. Lubię takie kosmetyki. Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki naturalne, ale o tych jeszcze nie słyszałam. Muszę przyznać, że mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o tych kosmetykach. Chętnie jesnak bym wyprobowala :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie słyszałam wcześniej o tej marce, jednak widzę, że warto to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa seria, ja jednak unikam mleka, gdziekolwiek by nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O męskich kosmetykach nie powiem nic, ale sama marka Natura Siberica jest fantastyczna. Mam serum energizujące tej firmy i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam pojęcia, że marka ma też męskie kosmetyki. Będę je miała na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Markę kojarzyłam tylko z damskich produktów, będę musiała coś wybrać dla swojego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiedziałam, że mają też męską linię ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mnie kuszą ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam jakiś czas temu te kosmetyki mojemu facetowi i jest bardzo zadowolony :) dodatkowo mega podobają mu się opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam inne szampony i odzywki w podobnych opakowaniach - bardzo trudno było z nich wydobyć zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kojarzę tej marki. Fajnie, że kładzie nacisk na padania.

    OdpowiedzUsuń