17 kwietnia 2021

POLECAM SKLEP MYDLISZKA.PL - NATURALNE KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI I DEZYNFEKCJI

Witam

O perełkach z małej manufaktury Mydliszka.pl pisałam już parę razy. Właścicielka p. Kasia tworząc swoje produkty robi to z pasji i miłości bo wie, że trafiający asortyment do klientów ich nie zawiedzie bo wytwarzany jest z naturalnych komponentów. 

Sama miałam okazję się o tym przekonać i potwierdzam, że każdy z poznanych kosmetyków sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Byłam pod wrażeniem mydełek, świec do masażu, peelingów- jednym słowem "bajka" bo tak się czułam podczas ich stosowania. Nie mogąc oprzeć się wyrobom postanowiłam na kolejne perełki i zaraz się dowiecie jak się spisały. 



Mydliszka nie skupia się jedynie na produktach do pielęgnacji skóry twarzy czy ciała. W sklepie internetowym możemy podczas zakupów zakupić również produkty do czyszczenia i dezynfekcji. Stąd, aby nie było stale o kosmetykach dziś będzie pół na pół. Trochę z urody i trochę z innej beczki:) Wisienką na torcie będzie dziś o środkach do czyszczeni. Zacznę jednak od kolejnych ulubieńców do pielęgnacji bo nie mogę się nimi nacieszyć. 



Masło kakaowe nierafinowane możemy zamówić w kawałkach lub wiórkach. Podczas zakupów wystarczy zaznaczyć w jakiej formie chcemy go otrzymać. Ja lubię masło w kawałkach bo wygodnie mi taki kawałeczek rozpuścić w dłoniach i nałożyć na skórę:)

Cenię sobie to masło za to, że mocno nawilża, odżywia i regeneruje skórę. Przyspiesza opalanie latem, wygładza i nadaje skórze blasku. Działa przeciwzmarszczkowo, opóźnia procesy starzenia się skóry, wygładza ją. Pięknie pachnie lekko czekoladowo jest jasno bezowe.

Masło kakaowe jest naturalnym tłuszczem roślinnym, który wykazuje niemal 100% biozgodności z ludzką skórą, dlatego jest przez nią tak dobrze przyswajany.

Nierafinowane masło kakaowe to przede wszystkim witamina E, alkaidy i polifenole oraz nasycone i nienasycone kwasy tłuszczowe, a także mikro i makroelementy, takie jak żelazo, potas, magnez i wapń.

Ponadto zawiera kwas oleinowy, który ma działanie nawilżające i natłuszczające.

Masło kakaowe sprawdzi się przy rozstępach, pomoże w walce z cellulitem i przyspieszy regenerację drobnych ran i oparzeń. Masło kakaowe nierafinowane jest hipoalergiczne. Jest bezpieczne dla małych dzieci i kobiet w ciąży. Może być stosowane przez alergików.


Mydło kokosowe to piękny pąk kwiatuszka jaki z bólem serca zaczęłam zmydlać i z czasem kształt zanikał. Jest ono hipoalergiczne. Fajnie jest go użyć do ręcznej przepierki drobnych ubrań jak bielizny, koszulki czy skarpetek.
Przy myciu klasycznym dłoni czy twarzy sprawnie oczyszcza i pielęgnuje. Jest bezzapachowe.



Słyszeliście o mydle do mycia owoców i warzyw? Sama nigdy takiego nie używałam, ale poznałam płyn o podobnym przeznaczeniu.

Może wam się to wydaje nieoczywiste, ale ze sklepów, targów i podobnych miejsc, automatycznie przynosimy różnego rodzaju zabrudzenia, wirusy właśnie na warzywach i owocach. Warto więc użyć do "dezynfekcji" mydła jakie usunie wszelkie zanieczyszczenia takie jak konserwanty, których to cienka warstwa znajduje się między innymi na skórce cytrusów. 
Takie mydło bez trudu usunie wszelkie tłuszcze i woski, którymi powlekane są jabłka. Jednak przede wszystkim mydło likwiduje niebezpieczne wirusy oraz szkodliwe mikroorganizmy.

To mydełko jest w zupełności bezpieczne dla warzyw i owoców. Nie ma zagrożenia, że się strujemy bo w przeciwieństwie do płynu do mycia naczyń jest delikatne i oparte na recepturze nie zagrażającej naszemu życia.

Używając go od paru tygodniu muszę uznać, że jest ono bardzo wydajne i skuteczne w myciu owoców i warzyw. 



Mydliszek Domowy eko-proszek do prania służy do prania tkanin białych i kolorowych. Lubię taką wersję proszku, ponieważ, nie muszę go rozgraniczać podczas prania. 
Od Mydliszki dostajemy zapakowane w szarej papierowej torbie proszek na której widnieje sporej wielkości etykieta z informacjami. Podczas zakupów możemy wybrać 1, 2 lub 5 kg produktu. O ile ujęła mnie forma zapakowania to jednak po jej rozpakowaniu jej zawartość jest dobrze przesypać do plastikowego pojemnika - ja tak zrobiłam. 

Polecany proszek jest hipoalergiczny. Podczas prania usuwa przede wszystkim niewygodny zapach i jednocześnie pozbywa się plam z ubrań. Można go użyć przy praniu praktycznie do każdego rodzaju ubrań. Ten proszek zmiękcza pranie o czym zdążyłam się sama przekonać. Jest przyjazny dla środowiska.


Cenicie sobie naturalne formuły w kosmetykach czy też w środkach do dezynfekcji? 

Czy wybieracie podczas takich zakupów nasze polskie manufaktury?

Jeżeli TAK to zapraszam Was na stronę Mydliszka.pl

pozdrawiam - Magda

19 komentarzy:

  1. najbardziej zainteresował mnie ten proszek do prania, szukam czegoś ekologicznego bo po zwykłych kapsułkach swędzi mnie skóra. chętnie odwiedzę ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zajrzę do tego sklepu, uwielbiam takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem jakąś dużą fanką naturalnych kosmetyków, ale wiem komu mogłabym polecić te produkty i pewnie to zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam tego sklepu, ale przedstawione produkty bardzo mnie zainteresowały! Zwłaszcza to mydło do mycia warzyw i owoców, nie słyszałam o czymś takim

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej firmy, ale wygląda ciekawie :) Mydła naturalne zawsze potwornie wyruszamy mi skórę, ale kokosowe mydełko może to zmienić. Ciekawie piszesz o maśle kakaowym. Nie pomyślałam nawet że można je dostać samo, a nie jako dodatek balsamu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o nich, ale wyglądają zachęcająco : ) Lubię naturalne kosmetyki i produkty
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat jęśli chodzi o proszek do prania czy tabletki do zmywarki, to jednak wybieram te sklepowe gotowce. Ale przy kosmetykach uwielbiam takie pierdółki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile ciekawych rzeczy przedstawiłaś w tym poście. O kilku nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widzę mydło do warzyw i owoców, sama nie wiem mam mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  10. To mydło.. Pierwszy raz o takim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zajrzę do sklepu, z pewnością wybiorę coś dla siebie, szczególną uwagę poświęcę mydełkom i peelingom. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam mydła do mycia owoców i warzyw - nawet nie wiedziałam,że takie istnieje ;) Zaskakujący produkt jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam, że istnieje mydło do mycia owoców i warzyw!

    OdpowiedzUsuń
  14. zaskoczyłaś mnie mydłem do owoców i warzyw, chętnie je wypróbowuję, co do reszty produktów to brałabym w ciemno :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe produkty. Osobiście rzadko po takie sięgam, ale zamawiam je moim bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę takie mydło do mycia owoców :) zaciekawiłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, uwielbiam mydła w kostce ale o takich do mycia owoców i warzyw czytam pierwszy raz!

    OdpowiedzUsuń