21 czerwca 2021

HIDDEN PARADISE - UKRYTY RAJ W ZESTAWIE PODARUNKOWYM OD B.U.

Witam

Notino.pl to kopalnia kosmetyczna dla każdego, kto nie tylko otacza się pięknymi perfumami, ale kocha pielęgnować swoje ciało czy włosy. 
To miejsce w którym można najbliższym sprawić prezent pod postacią zestawu kosmetycznego. Spośród wielu propozycji, można wyłonić pachnące propozycje jakie sprawią wiele radości "jej" czy "jemu".



B.U. to skrót od „Be yourself“, czyli „bądź sobą“. Jest to relatywnie nowa marka, która należy do greckiej firmy Sarantis Group. Została ona założona w 1930 r. w Konstantynopolu, a obecnie oferuje bogaty asortyment produktów – kosmetyki, środki czystości, suplementy diety itd.Perfumy, żele pod prysznic, dezodoranty i inne kosmetyki B.U. przeznaczone są dla wszystkich pewnych siebie kobiet.

 Zapachy B.U. są ucieleśnieniem pasji, namiętności i kobiecego piękna, a poszczególne warianty zapachowe reprezentują różne nastroje. Na uwagę zasługuje również ciekawy design opakowań.

Sarantis Groups opiera się na założeniu, że każdy nowy produkt musi spełniać najsurowsze wymagania dotyczące jakości oraz odpowiadać na rzeczywiste potrzeby klientów. Od początku istnienia firma kładła nacisk na badania i rozwój. Zatrudnia specjalistów i współpracuje z wieloma międzynarodowymi instytucjami badawczymi.




Zawartość zestawu to: 
  • woda toaletowa 50 ml, 
  • dezodorant w sprayu 150 ml,  i 
  • skarpety 1 szt.
Nuty zapachowe
  • Głowa: marshmallow, wanilia
  • Serce: jaśmin, konwalia
  • Podstawa: pomarańcza, gruszka
Grupy zapachów: owocowe



Zapach wody toaletowej jest dość mocny. Utrzymuje się przez wiele godzin na ubraniach. Najlepiej użyć go jak wychodzimy z domu. Słodziaszek z niego dosłownie jak owocowe cukierki. Jest fajną opcją na lato w wakacje. 



Dezodorant B.U. Hidden Paradise skutecznie walczy z nieprzyjemnym zapachem i zapewnia długotrwałe uczucie komfortu i świeżości, ale nie w upał. Przynajmniej u mnie, gdzie już zdążyłam poznać jego działanie kiedy było gorąco. Wtedy w trakcie dnia musiałam aplikować go ponownie. Z kolei w umiarkowaną pogodę dezodorant sprawdza się bez zarzutu. Pachnie podobnie jak woda toaletowa, ale słabiej. Dlatego, jeżeli tylko odpowiada nam jego zapach to możemy go pogłębić właśnie proponowaną wodą z zestawu.

Kosmetyki B.U. zawierają najlepsze składniki naturalne, dzięki czemu są nie tylko bezpieczne, ale także niezwykle skuteczne. Mimo, że marka jest obecna na rynku bardzo krótko, już zdobyła wielu sympatyków.

Zestaw perfum damskich B.U. Hidden Paradise to podwójna przyjemność – piękne opakowanie i podarunek gratis. Jest to znakomity pomysł na prezent dla kobiety jaka lubuje się w owocowych letnich nutach.

pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. O kurczę, ale zmienił się design! W pierwszej chwili nie mogłam załapać co to za marka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestaw, fajnie że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, ale super zestaw , świetny na dzień ojca, skarpetki rewelacyjne, jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarpetki niby damskie bo to box dla pań, ale jakby się uparł to panowie też mogą je nosić:)

      Usuń
  4. Ciekawa oprawa graficzna kosmetyków, skarpetki natychmiast podebrałabym z tego męskiego prezentu dla siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak patrzałam i widzę , że należą one do owocowej grupy zapachów to myślę, że zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie zapachy to zdecydowanie moje ulubione,także chyba bym się nie mogła oprzeć takiemy zestawowi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super taki zestaw, zapakować i na prezent. Obdarowany na pewno się ucieszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem bardzo ciekawa tego zestawu, idealnie nadaje się na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak ze skarpetami? Nie widziałam, żebyś o nich wspominała (mam nadzieję, że nie pominęłam tej części).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tekście wspomniałam o nich w miejscu, gdzie pisałam co zawiera zestaw:) Wiec chyba coś przegapiłaś, czytając?

      Usuń
  10. Fajny i ładnie zapakowany zestaw.

    OdpowiedzUsuń