27 lipca 2021

JAK UDEKOROWAĆ PODŁOGĘ BALKONU, ABY BYŁA WISIENKĄ NA PRZYSŁOWIOWYM TORCIE?

Witam

Większość osób lubi dopieszczać swoje mieszkania, dopina wszystko na ostatni guzik i nie zapomina o dodatkowym miejscu jakim jest balkon czy taras. To tu latem i nie tylko spędzić można przyjemne chwile, napawać się widokiem na ogród, las, a nawet na miastowy skwer. 

Jak w takim razie zadbać o te parę metrów by miejscu nadać wyjątkowości?

Oczywiście możemy udekorować je kwiatami w donicach zestawem np: z ratanu i mini zielnikiem w jakim będziemy hodować różnego rodzaju zioła. Ale co z podłogą? Czy warto na niej kłaść włochaty, puszysty dywan? Przyznacie, że to kiepski pomysł, ponieważ utrzymanie takiego dodatku wiąże się z ciągłym czyszczeniem i dbaniem o to by wyglądał dobrze. Przy takim dywanie nieunikniona jest wilgoć jaka może totalnie zniszczyć taką tkaninę. Dobrym rozwiązaniem natomiast są dywany na balkon winylowe jakie spełniają się nie tylko pod względem wizualnym, ale i wytrzymałościowym.


Zainteresowani? A oto kilka cech takiego dywanu.

Dywan wykonany z poliestru przede wszystkim od słońca nie blaknie. Jego kolor i wzór utrzymują się cały czas. Można go dowolnie przemieszczać w każdej chwili bez względu na pogodę. Nawet mokry nie wchłania wody, a wprost przeciwnie sprawnie wysycha. 

Taki dywan nie skupia w sobie bakterii jest znakomitym rozwiązaniem dla zwierząt jakie nam towarzyszą na balkonie. Nie musimy się obawiać, że dywan będzie zbierał nieproszonych gości czyli drobnoustrojów. Bardzo łatwo się go czyści, wystarczy zwilżona szmatka, a wszelkie zanieczyszczenia od razu się zmywają.


Główną cechą takich dywanów jest to, że można je otrzymać w różnych rozmiarach, kolorach i wzorach. Modne np: są obecnie geometryczne desenie jakie zgrywają się z aranżacją z salonu czyli głównie meblami w stylu skandynawskim. Z kolei taras czy balkon jest przedłużeniem salonu, dlatego takie wzory jakie można spotkać w dywanach winylowych wtapiają się w najnowsze trendy.

Jestem zdania, że dobrany dobrze dywan winylowy będzie sprawdzał się idealnie jako oryginalna dekoracja każdego balkonu. Zachwyci nie tylko domowników swoimi zaletami, ale także odwiedzających gości.

pozdrawiam - Magda

11 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi się te dywany i sama zastanawiam się na zakup takiego na swój balkon. Mają piękne wzory i są łatwe w czyszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się wizualnie, ale nie widzę u siebie dywanu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o balkon na pewno warto zadbać o to by było tam ładnie, a podłoga balkonu w tym pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie to wygląda, szkoda że nie mam balkonu.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja właśnie jestem przeciwniczką dywanów, chociaż muszę przyznać, że zaskakująco ładnie się komponują ze wszystkim :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten ostatni !! Bardzo mi się podoba wzór : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się prezentuje, ale ja wolę jednak surowe drewno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo suoer pomysł :) ja swoj balkon bedę ogarniać dopiero w przysżłym roku, bo w tym za dużo się uzbierało :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy dywan jest dobrą opcją na balkon, nawet osłonięty... Mi się podoba drewno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz spotykam się z takim sposobem dekoracji balkou. Nie wiem czy u mnie ten pomysł by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń