23 lipca 2021

WŁOSY ZNISZCZONE POTRZEBUJĄ ODBUDOWY, A JA POLECAM ZESTAW TRESEMME /SZAMPON + ODŻYWKA/

Witam

Kosmetyki do włosów TRESemmé po raz pierwszy pojawiły się na rynku w 1948 roku. Twórczyni marki, Edna L. Emme, wcześniej była fryzjerką, dlatego dobrze wiedziała, jak piękne włosy potrafią zwiększyć pewność siebie każdej kobiety. W czasach, gdy wysokiej jakości produkty były dostępne tylko w salonach, przedstawiła ofertę profesjonalnych produktów do pielęgnacji włosów, także do użytku domowego. W ten sposób ta przedsiębiorcza, inteligentna i piękna kobieta zapisała się w historii fryzjerstwa.



TRESemmé Biotin + Repair 7 to kolekcja produktów przeznaczona do pielęgnacji włosów zniszczonych przez 7 najczęściej stosowanych zabiegów (m.in. suszenie, zaplatanie, prostowanie, kręcenie).

Seria wzbogacona jest o trzy składniki, które pomagają regenerować każdy włos od zewnątrz i od wewnątrz, zapewniając mu wspaniały wygląd.

Biotyna to jedna z witamin z grupy B, czyli witamina B7. Jest ona bogata w atomy siarki chroniące włosy przed uszkodzeniami. Potrafi poprawiać kondycję wierzchnich warstw włosa i wygładzać je, by odzyskały zdrowy wygląd, miękkość i gładkość.

Pro-Bond Complex to specjalnie stworzona mieszanka składników, która wnika do wnętrza włosa i odbudowuje uszkodzone wiązania wewnątrz włosa.

Repair Actives tworzący na powierzchni włosa ochronną warstwę poprawiająca wygląd włosów dzięki czemu włosy są gładsze, bardziej miękkie, lśniące, odbudowane oraz silniej chronione przed uszkodzeniami.



Szampon wraz z odżywką mają kremowo-satynowe gęstości, które wpijają się we włosy podczas masowania. Szampon w małej ilości wytwarza gęstą pianę myjąc każdą część włosów precyzyjnie.

Odżywka natomiast trzyma się pasm nie spływając, czuję jak pod opuszkami palców włosy stają mięsiste. Używanie odżywki jest na tyle wygodne, że nie trzeba jej czasu, wystarczy wmasować i spłukać oczywiście omijając nasadę. Dzięki niej włosy mogę rozczesywać bez większego nacisku szczotki.

Przy tym duecie włosy są lejące, błyszczą umiarkowanie, ale to i tak dobry początek na dość krótki czas stosowania serii.



Produkty wyróżnia pierwszorzędny zapach. Czuję się dzięki niemu dowartościowana. Mogę go porównać do zapachu jaki utrzymuje się na włosach po wyjściu z ekskluzywnego salonu fryzjerskiego. Miłą niespodzianką jest to, że po wysuszeniu włosów do kolejnego dnia czuję nadal ten wyjątkowy i niepowtarzalny zapach.


Ten duet dostępny jest na Notino.pl

pozdrawiam - Magda

15 komentarzy:

  1. Firmę znam i muszę przyznać, że bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam bardzo dużo różnych produktów do włosów, ale te nigdy nie trafiły w moje ręce, przynajmniej ich nie pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dawno temu miałam ten zestaw i pamiętam, że byłam z niego zadowolona :) może jeszcze kiedyś wrócę do produktów treseme

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnam skorzystać z takiego zestawu, bo moje włosy ostatnio to jakaś kompletna porażka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę bliżej przyjrzeć się temu zestawowi, zdecydowanie jest mi to potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam te produkty bardzo doskonale, kiedys miałam z nimi do czynienie, jesli chodzi o pięlegnację włosów. Teraz by były dla nich zbyt ciezkie, szczególnie jesli są osłabione.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele dobrego o marce, ale nie miałam nic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków tej marki,ale liczne pozytywne recenzje sprawiają,że mam na to coraz większą ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na ciekawy zestaw. Pewnie może okazać się przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kiedy pielęgnacja włosów nie zajmuje mi zbyt wiele czasu, bo nie zawsze go mam :) A ten zestaw to chyba pozwoli zadbać o włosy na szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za tą marką. Jednak każdy włos potrzebuje innego kosmetyku więc być może dla innego typu włosó to będa odpowiednie. Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj nie wiem czy na moją i tak minimalistycznie krótką fryzurę coś by pomogło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy raz spotykam się z tą seria, ale lubię testować nowości. Klaudia J

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę. Nowa marka. Jeszcze o niej nie słyszałam. Warto wziąć pod rozwagę. Dobry wpis. Dzięki wielkie.

    OdpowiedzUsuń