19 sierpnia 2021

SZYBKIE I TANIE KOKTAJLE JAKIE LATEM PRZYGOTOWUJĘ PRZY POMOCY MOBILNEGO BLENDERA BLENDIMA

Witam

Owocowy zawrót głowy trwa u mnie praktycznie przez cały rok, ale od połowy wiosny do późnej jesieni kocham uradzaj owocowy jaki daje nam matka natura. Odżywianie wtedy nieco zmieniam i stawiam na więcej owoców i warzyw sezonowych.

Jednym z najlepszych sposobów na dostarczenie organizmowi solidnej dawki witamin są świeże koktajle owocowo-warzywne. To one potrafią u mnie częściowo zastąpić nawet posiłek, wszystko zależy od tego z jakich składników przygotuję sobie smoothie. Do tej pory korzystałam jedynie ze stacjonarnego blendera jaki od wielu lat zajął w kuchni zacne miejsce. Od niedawna stałam się posiadaczką wyjątkowego urządzenia jakie zaczęło mi towarzyszyć przy krótkich wyjazdach. Przedstawiam wam bezprzewodowy blender kielichowy Blendima.



U kogo znajdzie zastosowanie?

Bez wątpliwości zainteresują się nim osoby jakie spędzają codziennie po parę godzin w kuchni lubiąc pichcić dla siebie czy rodziny. Ja od razu w tej grupie się zobaczyłam jak po raz pierwszy miałam z nim spotkanie. U kogo jeszcze? U osób lubiących podróżować, uprawiać sport i prowadzących zdrowy tryb życia.

Jak z rozmiarem blendera?

Jest to przemyślane urządzenie pod względem gabarytowym. Kompaktowy rozmiar 8x8x24 cm o wadze tylko 0,5 kg zmieści się do torebki, lub plecaka. W górnej części posiada zawieszkę jaka podczas np.: wyprawy w góry sprawdzi się kiedy zapniemy go do plecaka czy paska i będziemy mieć tuż pod ręką przygotowany napój do spożycia. Biały kolor w jakim go poleca producent jest estetyczny, a na ciemnym wyświetlaczu dobrze widać zmieniającą się diodę podczas użytkowania.



Jak sprawnie można przygotować koktajl oraz jakie produkty jest on w stanie rozdrobnić?

Koktajle z miękkich owoców powstają sprawnie bo już w pół minuty mamy smaczną owocową poezję. Ja co prawda skracam czas bo lubię jak jest kilka kawałeczków nie rozdrobnionych owoców.

Przygotowując kawę mrożoną z kostkami lodu lub smoothie z warzyw czy dodatkiem orzechów trzeba jednak o te kilkanaście sekund blendować dłużej.



Jak wygląda czyszczenie?

Blender został złożony z prostych elementów. Nie ma nic w nim skomplikowanego jeżeli chcę go umyć. Wystarczy, że wlewam do niego wodę z płynem do naczyń i po prostu go włączam, a całe zanieczyszczenie schodzi w przeciągu kilkunastu sekund. Potem wystarczy jedynie go wypłukać i blender jest gotów do następnego użycia.



Co można w nim przygotować?

Oczywiście wspomniane smoothie owocowe, warzywne oraz mrożone latte, napoje bezalkoholowe, a nawet posiłki dla dzieci.



Jak wygląda zasilanie oraz ile posiłków możemy przygotować?

Przy pełnym naładowaniu kablem USB typu-C blender jest w stanie pracować w mniej więcej 10 cyklach.

Ładowanie odbywa się przez powerbank, lub klasycznie przez podłączenie do komputera czy laptopa. Czas ładowania do pełna to 3 godziny.



DANE TECHNICZNE:

Bezprzewodowy blender kielichowy BLENDIMA
Pojemność kielicha: 380 ml
Pojemność baterii: 2000mAh
Materiały: ABS+AS, SUS304, PCV
Ilość obrotów: 550 obrotów na sekundę! / 22000RPM



Blender Blendima stał się odkryciem moim tego sezonu. Zdążył się sprawdzić w kilku sytuacjach, gdzie wypadł naprawdę dobrze. Zabieram go ze sobą praktycznie wszędzie bo wiem, że z łatwością mogę przygotować smoothie – sprawnie i tanio. Jest to gadżet jaki zmieści się w tradycyjnej kobiecej torebce, na pewno w plecaku czy torbie podróżnej. Jest mobilny i łatwy w czyszczeniu, dlatego mając dostęp do wody i mydła możemy go sprawnie umyć i ponownie w razie potrzeby wykorzystać. Ja go polecam:)

pozdrawiam - Magda

13 komentarzy:

  1. Przygotowanie koktajlu w takim blenderze na pewno nie nastręcza większych trudności.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba wrócę do picia koktajli, bardzo mnie zainspirowałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa opcja, szczególnie na wakacje lub wyjazdy. Sama mam stacjonarny blender i chętnie z niego korzystam, ale czasem potrzebowałabym zrobić sobie koktajl chociażby na działce, a tam nie mamy prądu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o mobilnym blenderze, ale to świetne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się Twój blender, jest mały i poręczny, można go zabrać na wakacje, idealnie zrobi porcję na raz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam koktajle :) Pomysłowy produkt. Dla fanów koktajli i podróżników to na pewno duże ułatwienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne urządzenie. Przed wypiciem można jeszcze raz zmieszać składniki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam koktajle i wszelkie owoce no może poza grejfrutem, jest zbyt kwaśny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Yum! Your smoothies look so tasty!

    OdpowiedzUsuń
  10. I've wanted to try one of these for a while! Thanks for the recommendation! They seem super easy to clean.

    OdpowiedzUsuń
  11. These look so handy for making a quick breakfast

    OdpowiedzUsuń