27 sierpnia 2021

WORKI POD OCZAMI, CZY ZAWSZE MOŻNA ICH SIĘ POZBYĆ STOSUJĄC ODPOWIEDNIĄ PIELĘGNACJĘ? Lierac Dioptipoche ŻEL KORYGUJĄCY OBRZĘKI POD OCZAMI /TOPESTETIC/

Witam
"Dzięki swoim najnowocześniejszym dermokosmetykom Laboratoria LIERAC odkrywają piękno jutra. Opracowując coraz to skuteczniejsze kosmetyki, marka przesuwa granice wieku i uwalnia kobiety od presji młodości. Dzięki temu mogą one podchodzić do życia z optymizmem i bez kompleksów oraz mieć pewność, że ich wygląd zawsze odzwierciedla ich wewnętrzną energię i osobowość."


Worki pod oczami oraz metody, jak się ich pozbyć?

Worki to zmora wielu osób i tych młodszych i starszych - dojrzałych. Worki pod oczami u młodszych osób to po prostu obrzęki powstające np. wskutek niewyspania i zmęczenia. U dojrzałych osób – są objawem starzenia się i utratą jędrności skóry. W obu tych przypadkach lubią często występować cienie pod oczami. Czy można się ich skutecznie pozbyć? I tak i nie - w zależności jaki typ worków nam dokucza.

Worki pod oczami najczęściej są objawem zmęczenia, stresu i niewyspania. Próbując się ich pozbyć często warto sięgnąć po żele z chłodzącym aplikatorem lub płatki pod oczy lub zimne kompresy.

Kluczowa jest tutaj też codzienna pielęgnacja – szczególnie polecane są kremy z kofeiną, która usprawnia drenaż w okolicy oczu i zapobiega obrzękom. Nakładając dany specyfik warto jest dołączyć do niego krótki masaż okolic oczu. 

Jednak nie wszystkie worki można zmniejszyć specjalistycznymi preparatami. U starszych osób worki pod oczami mogą być objawem tzw. przepuklin tłuszczowych i po stosowaniu Lierac Dioptipoche Żelu korygującego obrzęki pod oczami doszłam do wniosku, że w moim przypadku worki można usunąć tylko chirurgicznie. Dlaczego? Nie zauważyłam znaczących różnic po jego zastosowaniu, ale chętnie go wam przedstawię. 


Zadania żelu
  • Szybko wygładza zwiotczałą skórę i niweluje obrzęki okolic oczu.
  • Działanie wzmocnione w peptydy anti-blue light, które chronią skórę wokół oczu przed negatywnym wpływem niebieskiego światła. Komórki skóry są chronione przed uszkodzeniami, a korekta obrzęków jest jeszcze skuteczniejsza.
Wskazania

Skóra zwiotczała wokół oczu
Obrzęki pod oczami (wodne, tłuszczowe, związane ze zwiotczeniami)

Działanie
Unikalna synergia najlepszych składników aktywnych z nauki i natury.

Aktywne składniki: 

Imbir: działa na opuchnięcia związane z zatrzymywaniem wody. Pobudzając mikrokrążenie walczy z zatrzymywaniem wody i obrzękami.

Peptyd lipolityczny: działanie na opuchnięcia związane z magazynowaniem tłuszczu. Redukuje tłuszcz i zapobiega jego magazynowaniu.

Bażyna czarna: działa redukująco na opuchnięcia związane ze zwiotczeniami. Restrukturyzuje i poprawia sprężystość tkanek skóry.

Peptydy Anti-blue light: tworzą tarczę ochronną przed uszkodzeniem komórek skóry spowodowanym działaniem niebieskiego światła emitowanego przez ekrany (telefony komórkowe, tablety, komputery). Wzmacniają skuteczność redukcji obrzęków skóry wokół oczu.



Żelu w tubce mamy 15 ml. Jest on bezzapachowy, dobrze się wchłania. Używałam go zawsze na noc, w dzień bywały dni kiedy omijałam dawkę. Kiedy byłam niewyspana i moje worki pod oczami były większe to ten żel potrafił zniwelować ich wielkość. Skóra fajnie stawała się napięta. Jednak kiedy bywały dni kiedy pomimo wyspania, wypoczęcia i kolejnych dawek żelu nie zauważałam większych różnic to uznałam i była to również dla mnie pewna wiadomość, że występują u mnie worki spowodowane przepuklinami tłuszczowymi.

Kosmetyki możecie nabyć w moim ulubionym sklepie internetowym topestetic.pl
gdzie można znaleźć naprawdę wiele wskazówek pielęgnacyjnych czy porad kosmetologa, jak i produktów czy informacji o promocjach, dlatego warto być na bieżąco i odwiedzać ten profil na ig @topestetic

Czym wyróżnia się to miejsce?
  • Profesjonalnym doradztwem
  • Do dyspozycji jest specjalista, który określi potrzeby skóry i doradzi odpowiednie produkty, oraz
  • Wieloma markami oferującymi swój bogaty asortyment
  • Robiąc zakupy na tej stronie, możecie liczyć na sporo różnych próbek oraz gadżety firmowe.
pozdrawiam - Magda

12 komentarzy:

  1. Mega przydatny wpis. Uwielbiam ta drogerie 🥰💮🌸

    OdpowiedzUsuń
  2. marka lierac jest genialna tak samo jak topestetic uwielbiam ich asortyment!

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę Lierac znam doskonale.
    Miałam do czynienia z ich kremem do biustu, który okazał się u mnie prawdziwym fenomenem wśród innych tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przyglądam się zbyt dokładnie mojej twarzy, ale chyba nie mam worków, niemniej wiem komu polecę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa propozycja na pozbycie się worków pod oczami. Sklep już bardzo dobrze znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nie mam wielkich problemów z workami pod oczami. Bardzo obszerna i ciekawa recenzja produktu 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobno dużo zależy też od budowy okolic oczu, szczególnie doliny łez. Trochę pomoże też masaż limfatyczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Próbowałam wielu kosmetyków na zmniejszenie worków pod oczami, jednak nie udało się, widocznie taka już moja natura/uroda. Może ten kosmetyk wpadnie mi w ręce?

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam inny wariant kremu pod oczy tej marki i bardzo dobrze się u mnie sprawdził, dlatego podejrzewam, że ten także byłby ok

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie znam ani matki, ani ich kosmetyków, ale już wizualnie czuję się zachęcona do zakupów

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto wiedzieć, że nie zawsze kosmetykami uda się zlikwidować worki pod oczami.

    OdpowiedzUsuń