25 października 2021

NOWE PERFUMY JAKIE ZNALAZŁAM NA NOTINO.PL

Witam

Chyba czas nad przemyśleniem nowej półki czy nawet witryny w mniejszym rozmiarze w której mogłabym trzymać swoją całą kolekcję zapachów. Coraz to nowsze, trafiające do mnie flakoniki zaraz nie będą mieć miejsca i zacznie się kłopot. Bo jak można przejść nie zauważywszy nowych perfum jakie ukazały się na Notino.pl?

Każda maniaczka i kolekcjonerka fikuśnych flakonów przyzna mi rację, że pomimo sporej kolekcji nowy zapach to kolejna wisienka na torcie (a mówi się, że przysłowiowa wisienka jest tylko jedna - haha).

Zaprezentuje dziś kilka zapachów jakie ujęły mnie przede wszystkim bukietami. Tak wiem, że wygląd flakonu także odgrywa sporą rolę podczas zakupów perfum, ale tak się składa, że tym razem postawiłam na nuty. 



Chloé Naturelle woda perfumowana dla kobiet

Głowa: cedrat, czarna porzeczka
Serce: neroli, róża
Podstawa: cedr, mimoza
Grupy zapachów: kwiatowe, drzewne

Za wyjątkową kompozycją Chloé Naturelle stoi perfumiarz Michel Almairac, który poświęcił cały rok na badania i stworzenie idealnej kompozycji – wszystko po to, by zyskać pewność zastosowania wyłącznie najlepszych składników.

Ta woda jest w pełni naturalna i luksusowa. Ten niezwykle kobiecy, nowoczesny i elegancki zapach przekona nie jedną kobietę, że do pełni doznań zmysłowych nie potrzebuje niczego, czego nie może zaoferować sama przyroda.
Jest to świeża, kwiatowa kompozycja zapachowa z drzewnymi nutami.
Serce kompozycji tętni ręcznie zbieraną, etycznie pozyskiwaną różą
wegańska formuła w 100% naturalnego pochodzenia, bez filtrów i sztucznych barwników


Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum - woda perfumowana dla mężczyzn

Głowa: cannabis, grejpfrut
Serce: geranium, czarny pieprz
Podstawa: wetiweria, skóra
Grupy zapachów: skórzane

Nie zapominając o panach proponuję dla nich tą nowość składającą się z energetycznego aromatem grejpfruta w towarzystwie konopi, które razem tworzą ekscytujący akord. Po chwili ich zapach łączy się z pikantnym czarnym pieprzem, idealnie uzupełniającym się z geranium. Ostatecznie w kompozycji zaczyna dominować ciepły zapach skóry i drzewnej wetywerii, domykając całość zmysłowym tonem.


Armani My Way Intense - woda perfumowana dla kobiet

Głowa: kwiat pomarańczy, gorzka pomarańcza
Serce: indyjska tuberoza, tuberoza
Podstawa: drzewo sandałowe, wanilia madagaskarska
Grupy zapachów: kwiatowe

Wstęp kompozycji oczarowuje wyrazistym połączeniem białych kwiatów pomarańczy i esencji gorzkiej pomarańczy. Następnie na pierwszy plan wysuwa się aksamitna, kremowa tuberoza, zbierana ręcznie w Indiach. Baza zapachu, manifestująca się w finalnych nutach, wybrzmiewa wanilią i drzewem sandałowym, w imponujący sposób nadając całości zmysłowy charakter.

❤❤❤Moje trzy propozycje to zapowiedź nowości jakie ukazały się w sklepie internetowym i jakie mam nadzieję zachęcą Was do zapoznania się z całą ofertą nie tylko perfum. Notino to także skupisko marek kosmetycznych jakie zadbają o waszą skórę czy paznokcie.

Czy macie w planach nowy zapach? 
Podzielcie się swoimi typami zapachowymi w komentarzach:)

pozdrawiam - Magda

10 komentarzy:

  1. Zapachy Chloe uwielbiam, też tam kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Armani My Way Intense - woda perfumowana dla kobiet bardzo mnie zainteresowała i chętnie się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe kompozycje, jestem ciekawa jak pachniałby na mojej skórze, także jak będę miała okazję to wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tej kwestii nie jestem typową kobietą. Od lat używam dwóch - trzech ulubionych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie podążam za nowymi zapachami. Mam kilka swoich ulubionych,których używam od lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei jestem otwarta na nowości, nie mam jeszcze swojego ulubionego zapachu.

      Usuń
  6. Chętnie poznałabym każdy z tych zapachów i sprawdziła czy wpisują się w moje upodobania. Lubię perfumy i każdy nowy flakon cieszy

    OdpowiedzUsuń
  7. My Way jestem ciekawa, znam jedynie klasyczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, Notino ma bardzo bogatą ofertę i tak naprawdę czasami boję się do nich zaglądać, żeby nie popłynąć z zamówieniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zamawiać na notino mają genialny asortyment nie tylko zapachow ale i innych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń