19 listopada 2021

BLACK FRIDAY NA NOTINO.PL /22.11-28.11 2021/

Witam

Dużymi, ogromnymi, pokaźnymi... nie ważne jakiego synonimu bym nie użyła to już niebawem nastąpi Black Friday, czyli czas kiedy cała masa sklepów funduje klientom zniżki na zakupy. Można wtedy w atrakcyjnych cenach kupić naprawdę wiele ciekawych rzeczy. 

Domyślam się, że ostatnie tygodnie nie dla wszystkich są wygodne pod względem zakupów ze względu na rosnące podwyżki zwłaszcza spożywczych artykułów jakie są niezbędne do życia, ale parę groszy jakie macie w zaskórniku warto jest wtedy wydać na własne przyjemności.


"Black Friday to święto zakupów, które powstało w Stanach Zjednoczonych, a stamtąd jego popularność rozprzestrzeniła się na cały świat. Promocja Black Friday odbywa się w piątek po Święcie Dziękczynienia i wiąże się z ogromnymi zniżkami w rzędach dziesiątek procent. Każdego roku Black Friday rozpoczyna świąteczne zakupy.

Początki Black Friday przypadają na rok 1929, kiedy po upadku giełdy w Nowym Jorku i rozpoczęciu kryzysu gospodarczego, niektórzy handlowcy zorganizowali dzień pełen zniżek, aby ponownie przywrócić klientom chęć do zakupów. Wydarzenie stało się popularne, a dziś Black Friday jest jednym z najsilniejszych dni handlowych w roku."

Czarny piatek 2021 w tym roku przypada w piątek, 26 listopada 2021 roku. Na notino.pl możesz skorzystać przez cały tydzień z zniżek Black Friday od poniedziałku, 22 listopada do niedzieli, 28 listopada 2021. Wybór najlepszych perfum i kosmetyków w super cenach, więc będziesz miał wystarczająco dużo czasu.

Od dawna marzą mi się nowe flakony perfum. Jednak analizując listę must have kilka z nich musiałam wykreślić bo budżet mi na to nie pozwala. Zdecydowałam się jednak wam pokazać "co za mną chodzi" od paru miesięcy.


Calvin Klein Euphoria - woda perfumowana dla kobiet
Najpierw urzeknie Cię wyrazisty aromat granatu, przenikający się stopniowo z kwiatowym sercem. W nim skrywa się delikatny lotos i dominująca czarna orchidea, która tworzy główny akord całej kompozycji zapachowej. Nuta bazowa łączy lekkość fiołka z piżmem, ambrą i drzewem mahoniowym.



Calvin Klein Beauty - woda perfumowana dla kobiet
Wstępne nuty zapachu oczarują Cię urzekającymi akordami bursztynu, które nadają kompozycji niezwykle uwodzicielski charakter. Serce kryje kobiecy jaśmin, uzupełniony ciepłym aromatem drzewa cedrowego w nutach głębi.



Przygotowując się powoli do świątecznych podarunków uwzględniłam w zakupach Black Friday zestawy kosmetyczne od Jeana Paula Gaultiera.

Jean Paul Gaultier La Belle

Zawartość zestawu: woda perfumowana 100 ml, oraz spray do ciała 10 ml

Właściwości:
  • kosmetyki perfumowane przedłużają trwałość zapachu
  • w praktycznym opakowaniu o różnym zastosowaniu
  • stylowy design flakonu

Jean Paul Gaultier Scandal - zestaw upominkowy VIII. dla kobiet

Luksusowy zapach to zawsze właściwy wybór dla tych, którzy pragną podarować prawdziwe szczęście, a zestaw perfum damskich Jean Paul Gaultier Scandal w pięknym opakowaniu to radość ukryta w wielu flakonikach. 

Właściwości:
  • kosmetyki perfumowane przedłużają trwałość zapachu
  • wysokiej jakości wykonanie
  • stylowy design flakonu
Zawartość zestawu:
  • woda perfumowana 80 ml
  • mleczko do ciała 75 ml
Ujęły mnie także świece zapachowe.



Souletto Magical Time Orange & Cinnamon - świeca zapachowa z karuzelą
  • kreuje magiczną atmosferę, uwalniając pikantny i rozgrzewający, 
  • cytrusowo-korzenny zapach
  • zdejmowana „karuzela” z gwiazdami obraca się podczas palenia się świecy
  • zapach pozytywnie wpływa na organizm dzięki aromaterapeutycznemu działaniu olejków eterycznych
  • świąteczny, czerwono-złoty design, sprawdzi się jako stylowa dekoracja


Yankee Candle Garden Hideaway - zestaw upominkowy

Właściwości:
  • doskonały pomysł na prezent
  • opakowanie prezentowe
  • zapach na każdy dzień
  • zwiewny czysty zapach
Jak u Was w tym roku przedstawia się black friday? Macie coś upatrzone?

pozdrawiam - Magda

14 komentarzy:

  1. Słyszałam już o tej promocji w telewizji.

    OdpowiedzUsuń
  2. To co mnie akurat interesuje, jest bez żadnych atrakcji cenowych, więc luzik :D

    OdpowiedzUsuń
  3. o! Świeczki i woski - już jestem zainteresowana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znając mnie to pewnie zamówię sobie jakieś perfumy :) Lubię korzystać z tej promocji w Notino.

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealna okazja do zrobienia zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ślicznie wygląda ta świeca zapachowa z karuzelą. Do tego ten kojarzący się ze świętami zapach. To coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalvin Clain Beauty - właśnie mi się skończył! Ja z kolei mogę wam polecić wspaniały kalendarz adwentowy, z którego będzie zachwycona każda kobieta — wejdź na moją stronę odrudej.pl - przeczytaj nowy wpis — najlepszy kalendarz adwentowy 2021! Widziałam nigdzie lepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że za kilka dni warto skusić się na zakupy, dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej nie korzystam z Black Friday. Kupuję na bieżąco to,co mi się kończy. Ale czasami faktycznie można trafić na bardzo fajne promocje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostrożnie podchodzę do tego typu promocji, bo często okazuje się, że ceny promocyjne wcale promocyjnymi nie są. Ale oferty ulubionych sklepów na pewno przejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świeca z karuzelą jest czaderska :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem czy ja sie na coś skuszę

    OdpowiedzUsuń
  13. jest parę zapachów, które mnie kusi, więc może skorzystam już po promocji ;-)

    OdpowiedzUsuń