15 grudnia 2022

ZIMOWY 🌲🎅✨ ZAPACH JAKI UWALNIA SIĘ PODCZAS MYCIA DŁONI Z ŻELU OD SYLVECO

Witam

Dermokosmetyki Sylveco cieszą się coraz większą popularnością.
 

Co je wyróżnia na tle innych podobnych produktów?

- nie zawierają sztucznych barwników ani substancji zapachowych,

- nie zawierają konserwantów, które są najczęstszymi składnikami uczulającymi i podrażniającymi skórę (parabeny, itp.),

- nie zawierają surowców wytwarzanych z ropy naftowej lub jej pochodnych,

- nie zawierają olejów silikonowych, glikoli,

- są pozbawione zbędnych, obciążających skórę substancji zagęszczających i stabilizujących,

- są wydajne i skuteczne, a przede wszystkim 

- są hypoalergiczne i bezpieczne dla skóry 

- nie są testowane na zwierzętach 

Na zbliżającą się zimową kalendarzową porę szykowałam 🌲🎅✨SYLVECO Nawilżający żel do mycia rąk. Jednak kiedy poprószyło śniegiem uznałam, że sezon zimowy jest już otwarty i czym prędzej zaczęłam korzystać z tego żelu. Stał się on moim ulubieńcem z boxu od Pure Beauty.

Posiada on:

Ekstrakt z liści podbiału pospolitego jaki posiada właściwości nawilżające i ochronne, przyspiesza regenerację skóry i łagodzi zaczerwienienia.

Glicerynę, panthenol i mocznik jakie przywracają skórze miękkość, gładkość i zapobiegają wysuszeniu. 

Olejki: cynamonowy, sosnowy, jałowcowy i bergamotowy.

 

 

Żel Sylveco posiada fizjologiczne pH, a dodatek naturalnych olejków eterycznych tonizuje i pozostawia na dłoniach uczucie pachnącej świeżości.

Co wyróżnia ten żel? Przede wszystkim łagodne detergenty, które w żaden sposób nie są w stanie podrażnić skóry wrażliwej. Sama się o tym przekonałam w trakcie mycia nim dłoni podczas paru tygodni. Żel jest lejący jak płynny miód, jednak zaaplikowany przez pompkę na dłoń i szybko roztarty wraz wodą nie ścieka. Zapienia się i skutecznie myje i oczyszcza dłonie.

Żel został przebadany dermatologicznie. Jest Hypoalergiczny.

Ciemne opakowanie chroni cenne składniki przed światłem, które nie jest ich sprzymierzeńcem. Opakowanie po zużyciu jest przeznaczone do recyklingu lub odzysku energetycznego, dlatego warto jest go poddać segregacji aby w pełni zadbać o środowisko i zamienić opakowanie kosmetyku na ponowny surowiec.

Atutem jego jest zapach. Możemy wyczuć w nim nuty cynamonu i sosny co mi odpowiada i faktycznie mogę przytaknąć, że jest to typowo zimowy zapach. 

Lubicie takie zimowe aromaty w pielęgnacji?

 pozdrawiam - Magda

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie zimowe zapachy i w sumie mogłabym je wąchać zawsze, niezależnie od pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i jest mega ekstra. Polubiłam się z nim

    OdpowiedzUsuń
  3. Joanna Postupalska-Bożek15 grudnia, 2022

    Przyznaje że dopiero wraz z upływem lat zaczęłam doceniać Dermokosmetyki. W końcu nic mnie nie swędzi , nie uczulają , są super

    OdpowiedzUsuń

  4. Glicerynę, panthenol i mocznik to genialne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle plusów, że warto się zainteresować tym produktem, bardzo mi się skład jego podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co wsmarowywać w siebie chemii, świetnie, że żel ma taki naturalny skład. Muszę go sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A w drogerii też można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  8. A w drogerii też można kupić czy tylko online?

    OdpowiedzUsuń