22 stycznia 2023

EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ CANABO Z CZARNUSZKĄ I KONOPIAMI

Witam


Poważniejsze problemy intymne dopadają mnie bardzo rzadko. Może to wyłącznie moja zasługa, że nie borykam się z dużymi podrażnieniami czy upławami? Możliwe. Staram się prowadzić przede wszystkim zdrowy tryb życia oraz dbam o te miejsca szczególnie. 


Codzienna toaleta, czasami nawet dwa razy dziennie, kiedy jestem po wcześniejszym treningu, odpowiednie produkty do mycia stref intymnych. Myślę, że każda z tych czynności poniekąd przekłada się na na dobre samopoczucie i komfort każdego dnia.

Ostatnio stosuję emulsje do higieny intymnej – czarnuszka CANABO.



Posiada ona:

– 85% składników roślinnych pochodzenia naturalnego
– KONOPIE + CZARNUSZKA


SKŁADNIKI AKTYWNE:

– Czarnuszka (Nigella sativa L.) usprawnia działanie naturalnych funkcji obronnych naskórka, działa detoksykująco, pozytywnie wpływa na mikroflorę skóry.
– Delikatne substancje myjące naturalnego pochodzenia – bardzo łagodne, najczęściej stosowane w produktach dla dzieci, bezpieczne dla kobiet w ciąży.
– Kwas mlekowy – reguluje naturalne pH miejsc intymnych.
– Konopie siewne (Cannabis sativa L.) to źródło kannabinoidów, witamin, minerałów, protein i fitosteroli – łagodzą uczucie suchości i podrażnienia, działają ściągająco i antyoksydacyjnie.



Wizualnie tą emulsję łatwo jest zobaczyć bo jej opakowanie wyróżnia mocno niebieski kolor. Buteleczka posiada pompkę co w przypadku takiego produktu do higieny intymnej jest dla mnie bardzo ważne.

Polecana jest dla osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. Delikatnie myje i łagodzi podrażnienia, niweluje uczucie napięcia błon śluzowych.

Dla mnie okazała się być na tyle dobra w działaniu, że z pewnością do niej powtórnie powrócę. Jej składniki myjące są na tyle dobrze dobrane, że nie odczuwam dyskomfortu. Emulsja jest łagodna, dobrze myje i odświeża miejsca intymne.

Znacie? Polecacie tą emulsję?

pozdrawiam - Magda

9 komentarzy:

  1. Myślę, że mogłabym się na nią skusić. Poszukam na zakupach, bo do tej pory nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanna Postupalska-Bożek22 stycznia, 2023

    Higiena intymna jest bardzo ważna, zwłaszcza u kobiet. Dzuekuje za polecenie produktu, chętnie wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale jakiś czas temu słyszałam, że nie powinno się używać takich produktów, bo bardziej szkodzą niż pomagają. Pytanie tylko, czy rzeczywiście tak jest?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy miałam problemy intymne używałam podobnych emulsji i bardzo je sobie chwaliłam. Teraz na szczęście podobne kłopoty już mnie omijają... :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takimi kosmetykami trzeba uważać i bacznie obserwować reakcję organizmu na nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, organizmu? Chyba miejsc intymnych.

      Usuń
  6. Zauważyłam jako kobieta, ze coraz mniej kosmetyków posiada pompkę... dlaczego? Ten opis kosmetyku mnie przekonał, gdy go spotkam chetnie zakupie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sądzę, że każda kobieta powinna stosować takie emulsje. A ta ma bardzo ciekawy skład. Chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarnuszka do tej pory kojarzyła mi się głównumie z kosmetykami do pielęgnacji włosów - a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń