13 stycznia 2023

SPRZĄTAM MIESZAKNIE Płynem uniwersalnym - owoce leśne OD ZIELKO

Witam

Niektórzy uważają, że do sprzątania trzeba mieć talent. Ja mam inne zdanie. Nie trzeba mieć talentu tylko chęci i dobre środki czystości. Wysprzątany dom nie tylko świadczy o domownikach, ale jest ich oazą spokoju i odpoczynku. Miejscem w którym czują się dobrze i mogą w pełni poczuć się swobodnie.

Ostatnio Zielko wprowadziło sporo nowinek jakich możemy użyć podczas porządków. Swoją przygodę zaczęłam z Płynem uniwersalnym - owoce leśne.

ZIELKO to marka naturalnych, przyjaznych środowisku środków czystości stworzonych przez firmę SYLVECO. Produkty, których receptury zawierają minimum 98 % składników pochodzenia naturalnego, a składnikami aktywnymi są kwas cytrynowy i soda oczyszczona. ZIELKO to biodegradowalne środki czystości, które wykazują wysoką skuteczność wobec bakterii, drożdży i pleśni. W szybki, łatwy i bezpieczny sposób pozbywają się zanieczyszczeń, walczą z brudem, osadem i tłuszczem. To co je wyróżnia to także piękne, świeże, owocowe zapachy, które wyczuwalne są w powietrzu przez dłuższy czas.


Do rodzinki Zielko należy także:

💚Płyn do łazienki o zapachu melona 500 ml

💚Płyn do kuchni o zapachu mango i brzoskwini 500 ml

💚Żel do WC o zapachu jaśminowo-pomarańczowym 500 ml

💚Płyn do szyb i luster o zapachu egzotycznym 500 ml

💚Pasta czyszcząca o zapachu caramboli i kaki 500 g

Produkty te mają same jak dla mnie zalety. 
 
Są naturalne, bezpieczne dla skóry, dlatego zawsze pomogą nam w codziennej walce o czystość. 
 
BIODEGRADOWALNE – wszystkie składniki produktów ZIELKO ulegają biodegradacji, a opakowania warto po zużyciu poddać segregacji. 
 
Producent zapewnia nas, że środki te są skuteczne – wystarczy zaaplikować produkt ZIELKO na wybraną powierzchnię, chwilę odczekać i przetrzeć, a efekt zdecydowanie zaskoczy. Będzie lśniło! Czy tak było i u mnie? Zaraz się przekonacie.

Płyn uniwersalny - owoce leśne nadaje się do takich powierzchni jak: płytki, terakota, kafle, podłogi, blaty, powierzchnie plastikowe, meble, zabawki, sprzęt AGD, panele winylowe, linoleum, PCV, framugi okien. Czyli jednym słowem stał się on moją "prawą rękę" odnośnie sprzątania bo mogę go użyć prawie przy każdej powierzchni jaką chcę odświeżyć i domyć. Nie muszę go spłukiwać, wystarczy, że spryskam dane miejsce i po paru sekundach przetrę ręcznikiem i gotowe.



ZIELKO Płyn uniwersalny jest w 100% biodegradowalny. Jego skład sprawia, że jest bezpieczny dla flory bakteryjnej, jaka powinna panować w przydomowej oczyszczalni ścieków.

pH: 6.6

Aktywnie działa: kwas cytrynowy

Płyn przyjemnie pachnie, fajnie rozpyla się mgiełką. Działa bez zarzutu. Ja jestem z niego zadowolona. Cieszę się, że znalazłam go w boxie od Pure Beauty w edycji limitowanej.

pozdrawiam - Magda

8 komentarzy:

  1. Nie znałam go wcześniej, ale wygląda bardzo porządnie. Dobra alternatywa dla "pronto" :)
    Pozdrawiam,
    Miśka
    miska-grabowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Już po pierwszym użyciu tego płynu zostałam oczarowana zapachem, działanie też dobre więc chętnie po niego sięgam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem przekonana, że już teraz zacznę rozglądać się za tym płynem do czyszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że dopiero teraz przeczytałam - wczoraj poszukiwałam dobrego płynu i niestety już kupiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. NIe miałam okazji jeszcze używać produktów Zielko. Popatrzę w sklepach, może coś mi wpadnie w oko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu, ale zdecydowanie zachęciłaś mnie tym wpisem do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zielko ma bardzo fajne produkty do pielęgnacji domu, chętnie po nie sięgam

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi świetnie, chętnie przetestuję, bo nie mam płynu z którego byłabym w 100% zadowolona.

    OdpowiedzUsuń