15 lutego 2023

ROZŚWIETAJĄCY ELIKSIR Z DROBINKAMI 24 KARATOWEGO ZŁOTA OD POLSKIEJ MARKI HERLA

Witam 
 
Przedstawiam dziś nową markę luksusowych kosmetyków jaką jest Herla Cosmetics. Wyróżnia się ona na tle innych w działaniu pielęgnacyjnym, łącząc najnowsze osiągnięcia naukowe z bogactwem najcenniejszych naturalnych składników, pomagająca kobietom w osiągnięciu harmonii pomiędzy wewnętrznym i zewnętrznym pięknem.

Marka ma do zaoferowania kilka linii pielęgnacyjnych między innymi do twarzy i ciała.



Podczas pierwszego zetknięcia się z marką w internecie doszłam szybko do wniosku, że asortyment należy do wyższej półki na który nie wszyscy mogą sobie pozwolić. Miałam rację. Za co zapłacimy w takim razie?

Za bezpieczeństwo, ponieważ produkty HERLA powstają w oparciu o wyrafinowane kompozycje składników, wykorzystujących w pełni hojność natury, aby wspomóc naturalne piękno skóry. 

Istotnym atutem marki jest elegancki design opakowań. Użyję tu określeń: prostota, przejrzystość, elegancja. 
 


Herla Cosmetics to przede wszystkim:

  • Elegancki design opakowań.
  • Uczciwe podejście do produktu.
  • Dla kobiet wymagających najwyższej jakości.
  • Naturalność połączona z technologią.
  • Bogaty skład kosmetyków.
  • Luksus jakości.

Marka została stworzona specjalnie z myślą o kobietach, które cenią sobie autentyczność, pragną wydobyć swoje prawdziwe piękno w sposób zgodny z naturą.

Jako zagorzała fanka drobinek zawartych w mazidełkach poznaję w ostatnich tygodniach
Herla Gold Body Elixir Złoty elixir do ciała z drobinkami  jaki w czasie karnawału sprawdza się idealnie.

Olejkowe body mieści się w szklanej buteleczce z grubym dnem. Zaopatrzone jest w dozownik z ochronną skuwką. Wyróżnia go bogata formuła złożona z 95% składników pochodzenia naturalnego z certyfikatem ECOCERT, w tym m.in. 
💚ekstrakt olejowy z lawendy hiszpańskiej (Stoechiol), który zmniejsza widoczność zmarszczek i redukuje napięcia skóry. 💚Tocobiol C pozyskiwany z soi i słonecznika działa nawilżająco, przeciwzapalnie i antnyoksydacyjnie, a przy tym chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieniowania UV. 💚Olej ze słodkich migdałów w połączeniu z masłem shea i witaminą E odbudowuje uszkodzoną warstwę lipidową naskórka i zabezpiecza ją przed podrażnieniami. Same drobinki to 💚24-karatowe złoto. 


Jakie ma właściwości?


  • Działanie nawilżające, rozświetlające, wygładzające i odżywcze.
  • Zwalcza wolne rodniki w skórze.
  • Zmniejsza widoczność zmarszczek.
  • Naturalny skład.
  • Wygodna buteleczka z pompką.

Z reguły w takie podobne rozświetlające olejki zaopatruję się latem, ponieważ uwielbiam nimi podkreślać opaleniznę, dlatego ten z dzisiejszego wpisu będzie idealnie nadawał się na wakacje 2023. 
 
Po użyciu ten olejek nie brudzi ubrań i nie zostawia smug czy filmu na skórze. Daje subtelne rozświetlenie, a ja nie obawiam się, że wyglądam jak bombka na choince lub, że jestem pokryta za dużą ilością brokatu. Uwielbiam go za to, że ma lekką pachnącą konsystencję, sprawnie się wchłania i mogę się poczuć jak "milion dolarów" przez drobinki 24-karatowego złota jakie się w nim znajduje.

Komponenty z jakich został zrobiony pochodzenia naturalnego, dobrze nawilżają, odżywiają i rewitalizują skórę. Użyty na cerę wrażliwą z pewnymi obawami dał mi pełnię szczęścia. Ten olejek jest dla prawdziwych kobiet, które cenią siebie dbając o skórę ciała.

Jeżeli lubicie używać takich cudaków, nie mówię, że przez cały rok na okrągło, ale wprowadzacie pewną odmianą w pielęgnacji to Złoty Elixir Do Ciała Z Drobinkami naszej polskiej marki Herla dostaniecie na Topestetic.


pozdrawiam - Magda

7 komentarzy:

  1. Nie miałam tych kosmetyków.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś podobny olejek ale innej marki. Uwielbiałam stosować taki złoty olejek zwłaszcza latem, świetnie podkreślał opaleniznę

    OdpowiedzUsuń
  3. nie stosowałam akurat tego produktu, ale podobne tak i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam kosmetyków tej marki, ale przyznaję, kuszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie rozświetlające olejki wybieram na lato do opalonej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie go kupić? Jeśli podkreśla opaleniznę to poproszę namiary. Nie widziałam w sklepach ale może dlatego że nie znałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie rozświetlające, brokatowe drobinki w kosmetykach! - zwłaszcza latem i na różne festiwale :) Dziękuję za polecenie!

    OdpowiedzUsuń