1 marca 2023

DOMOWA BIBLIOTECZKA Ludka Skrzydlewska "KRÓL KIER"

Witam


Historia „Króla Kier” wciąga od pierwszych stronic. Autorka Ludka Skrzydlewska nie daje nam się nudzić i tworzy emocjonalną przygodę dwojga ludzi, którzy spędzając ze sobą noc nie wiedzą jak bardzo zmieni się ich dotychczasowe życie.

Autorka stopniuje napięcie. Jako czytelnicy wciąż jesteśmy zaskakiwani zwrotami akcji. Poprzednie jej książki jakie czytałam były na podobnym stopniu, każda historia wciąga chce się ją czytać i najlepiej jakby autorka tworzyła kolejne jej wątki. Ja osobiście nie lubię czytać jak autor tworzy niezrozumiałe i niedokończone historie w jakich jestem zagubiona. Skrzydlewska ma lekkie pióro, fajny styl pisania co przekłada się na jej treści. Ja jestem jej wierna fanką i mam nadzieję, że spod jej pióra wyjdzie jeszcze nie jedna powieść. 



„Król Kier” przedstawia parę: kobietę i mężczyznę o ciekawych charakterach i uosobieniach. Nie biorąc pod uwagę jednorazowej przygody...ich losy się jednak spotykają. Akcja toczy się w Vegas. Pewnego razu Persia znalazła się w nieodpowiednim miejscu i przez przypadek odkrywa tajemnicę Króla Kier. Ten nie mając wyboru porywa ją, a ona nie ma tu nic do gadania. Kolejne dni spędzone razem wywołują między nimi namiętność, siłę jaka ich do siebie zbliża. A kiedy Reign poznaje tajemnicę dziewczyny to uwierzcie na pewno nie pozwoli jej odejść.

W czasie wychodzą na jaw również inne sekrety. Persia poznaje prawdę o ojcu i wszystko dosłownie zaczyna się komplikować, bo zemsta Króla Kier staje pod znakiem zapytania.

W książce mamy mnóstwo chwil jakie trzymają w napięciu. Przez przypadkową wspólną noc życie zmienia się i u niego i u niej. Plany jakie oboje mieli zmieniają się i zaczyna się pisać nowa historia ich życia. Dla przyszłych czytelników nie mogę zdradzić jak zakończy się ta historia. Chcę, aby sami, stronica za stronicą poznali tą nieoczekiwaną historię dwojga ludzi. 

Mocne pożądanie, sekrety przeszłości, zemsta, uczucie?, napięcie budowane momentami niebezpieczeństwem oraz namiętność – to wszystko przeplata się w książce i jak się zakończy? Kim okaże się główny bohater, czy zwykłą krupierka będzie potrafiła zaaklimatyzować się w nowej dla niej sytuacji? A co najważniejsze – czy będą razem?

wpis reklamowy

pozdrawiam - Magda

5 komentarzy:

  1. Czytałam kilka innych wydań autorki. Lubię przenieść się do wykreowanych przez nią światów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś akurat dla mnie, lubię książki które trzymają w napięciu, a jednocześnie są nieoczywistym romansem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam tej książki jeszcze, może w przyszłości po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli książka trzyma w napięciu to coś dla mnie! Jeszcze nie miałam okazji czytać książek tej autorki, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi dobrze, tym bardziej że sama chętnie sięgam po tego typu ksiązki, dobrego wieczoru

    OdpowiedzUsuń