15 maja 2023

SZANUJ NASZĄ PLANETĘ, CZYLI ZERO WASTE Z BLANDA I JEJ ŚRODKAMI DO SPRZĄTANIA

 Witam


Z perspektywy czasu, uważam, że życie w zgodzie z naturą staje się już normą w wielu domostwach. Mam tu na myśli segregację śmieci, eliminację toreb foliowych na rzecz lnianych czy bawełnianych jakie zabieramy na zakupy. Ogólnie społeczeństwo zaczyna się przekonywać do bycia eko na wielu płaszczyznach. U mnie te normy są już od dawna preferowane i nie może oczywiście na liście rzeczy eko zabraknąć środków czystości.
 

Jeżeli podobnie jak ja jesteście za tym, aby ratować naszą planetę i nawet małymi gestami czy czynami iść w tym kierunku to zapraszam was na stronę Blanda. Firma dba przede wszystkim o środowisko.


Jeżeli mamy w domu butelkę 500 ml to możemy nabyć jedynie same koncentraty jakie znajdują się w mini buteleczkach (15 ml) i samemu przygotować roztwór z wodą z kranu jaki będzie nam służył do sprzątania danej powierzchni. 
 
Jakie płyny/koncentraty proponuje nam firma?

👉Do sprzątania
👉Warzyw i Owoców
👉Uniwersalny
👉Odplamiacz do tkanin
👉Kuchni
👉Łazienki
👉Nocników
👉Podłóg
👉Szyb i Luster


Jakie są zalety zakupu koncentratów, które po przygotowaniu dają nam 0,5 l roztworu do sprzątania?

💚Koniec ze szkodliwą chemią

💚Brak konieczności chowania środków czystości po szafkach

💚Lekkie paczki

💚Mniej odpadów w domu

💚Redukcja jednorazowego plastiku

💚Wspierasz polską markę 
 
Spójrzcie jeszcze jak przesyłka dostarczana jest do klienta.

Blanda pakuje także w sposób ekologiczny. Koncentraty pakują w koperty z makulatury. Większe zamówienia wysyłają w surowym kartonie wypełnionym biodegradowalnym skropakiem, a szklane butelki zabezpieczają tekturą falistą. Paczka zabezpieczona jest papierową taśmą. Zero plastiku.
 

Na co padł mój wybór?

Zestaw startowy - Naturalny odplamiacz do tkanin.
Składa się z wielorazowej butelki i koncentratu 15 ml.

Formuła jest bezpieczna dla wszystkich domowników, nawet dla noworodków. Gotowy odplamiacz zawiera 99,5% składników pochodzenia naturalnego.
ZERO siarczanów (SLS, SLES, SCS), alergenów, wybielaczy chlorowych, barwników, perfum.
Ma naturalny zapach mydła, nadaje się to tkanin zarówno białych i kolorowych. Wygodny spray pomaga w łatwym sposób pokryć plamę.

Dawno nie miałam środka jaki tak sprawnie usuwa plamy, zwłaszcza te "świeże". Wystarczy zastosować się do sposobu używania i możemy liczyć na eliminację plamy - brawo dla tego odplamiacza!



Drugi zestaw startowy to: naturalny płyn do szyb i luster oraz butelka z dozownikiem.



Ten płyn ma bardzo szerokie zastosowanie. Jest wydajny, wystarczy dwa pryśnięcia na lustro i gotowe. Możesz nim umyć też szybę prysznicową, szkła od okularów, płytę indukcyjną, pędzle do makijażu, a także wywabisz plamy od długopisu i farb.

Wszystkie szklane przedmioty oraz lustra i szyby mam doczyszczone na błysk. Wraz z zalecaną szmatką z mikrofibry jestem w stanie sprawnie ogarnąć dom i usunąć smugi, zacieki itp. plamy.



Naturalny płyn do kuchni – koncentrat radzi sobie z tłustymi plamami
usuwa zanieczyszczenia i zaschnięty brud. Upraszcza sprzątanie – wystarczy spryskać brudne powierzchnie, zostawić na 2 minuty i przetrzeć ściereczką.

Ten pomocnik daje radę zwłaszcza z tłustymi plamami jakich w kuchni nie brakuje. Doczyszcza także płytki spryskane tłuszczem podczas gotowania.

Naturalny płyn do łazienki – koncentrat idealny do armatury, wanny, kabiny prysznicowej, toalety, kafelków i innych powierzchni w łazience. Skutecznie usuwa kamień i osady mydlane.

Łazienka u mnie musi błyszczeć. Z tym płynem jest to łatwo osiągnąć i mieć wszystko doczyszczone zwłaszcza z osadu jaki tworzy się po mydle.

Naturalny płyn uniwersalny – koncentrat. Wyczyścisz nim: blaty kuchenne i łazienkowe, fronty szafek, lodówkę, ekspres do kawy, mikrofalę oraz inne sprzęty, płytki, meble, regały, półki, klamki, drzwi.


Z tym płynem mogę wysprzątać cały dom nie obawiając się, że uszkodzę jakąś nawierzchnię. Nie mam obaw, że podczas sprzątania coś pójdzie nie tak. Cieszę, się niego chyba najbardziej bo z nim mogę gruntownie wyczyścić sporo przedmiotów i wiem, że będą pięknie lśnić. A to wszystko dzięki składnikom pochodzenia naturalnego (gotowy płyn zawiera ich aż 99,8%)


💛💜💚Każdy koncentrat sprawdził się w użyciu. Na początku nie sądziłam, że poszczególne propozycje dadzą rady. Podobają mi się przede wszystkim składy, butelki wielorazowego użytku i koncentraty jakie można zakupić solo.

Naturalne składy przeszło 99 % są bezpieczne dla zdrowia, a to chyba liczy się najbardziej kiedy żyjemy w świecie, gdzie w wielu miejscach czyhają na nas pewne niezależne od nas zanieczyszczenia. Tylko tak naprawdę my mamy wpływ jak prowadzimy nasze domostwa. Dlatego warto stawiać na bycie eko, segregować odpady, stosować naturalną chemię i żyć w zgodzie z samym sobą.

Czy znacie chemię naturalną Blanda?
Jeszcze nie?
Ja ją mogę wam zasugerować i to nie dlatego, że ją otrzymałam. Sama ją przetestowałam, zapoznałam się z informacjami na jej temat, stąd moja sugestia - sprawdźcie ją, jestem przekonana, że będziecie zadowoleni.

pozdrawiam - Magda



9 komentarzy:

  1. Anonimowy16 maja, 2023

    Nie znam tej firmy,ale kwestia zero waste mnie przekonuje:)
    Agaman

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów, ale może skuszę się na ten płyn do szyb. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się , że jest na rynku co raz więcej takich eko produktów

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jestem pod wrażeniem! Bardzo fajny pomysł z tymi wielirazowymi butelkami i koncentratami. Świadome, ekologiczne podejście marki zawsze na plus!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem mega zaskoczona tym, że takie rzeczy wychodzą na rynek. Super. Chociaż muszę przyznać, że w większości miejsce w Holandii używa się tylko koncentratów do podłogi i płynu do toalet, a tak wszędzie sprząta się wodą ozonową.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie znam tej marki, ale może się skuszę na jeden z tych produktów. :) Pytanie, który wybrać na początek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja się cieszę, że jest co raxz więcej takich eko produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam marki, ale wszystko przemawia na plus!😃

    OdpowiedzUsuń