10 września 2023

DERMAxPRO by Head & Shoulders LINIA JAKA PORADZIŁA SOBIE Z POCZĄTKUJĄCYM ŁUPIEŻEM

Witam

Dopada i was czasami łupież? U mnie pojawia się sporadycznie i od razu zaczynam stosować odpowiednią kurację, by jak najszybciej się go pozbyć. Ostatnio do pielęgnacji włosów z tym problemem zastosowałam linię DERMAxPRO by Head & Shoulders.


W skład w niej wchodzi:

🩵Head & Shoulders DERMA szampon przeciwłupieżowy. W składzie znajdziemy m.in. aloes, ekstrakt z kaktusa, witaminę E oraz pirokton olaminy - substancję czynną o potwierdzonym klinicznie działaniu.

🩵Head & Shoulders DERMA odżywka jaka zawiera formułę piroktonu olaminy.

🩵Head & Shoulders DERMA maskę do włosów w składzie której znajdziemy: aloes, witaminę E i pirokton olaminy.


Zestaw przyjemnie pachnie, subtelnie. Używa się go wygodnie, poszczególne konsystencje nie spływają z rąk czy z kosmyków. Używany po kolei w trakcie mycia, przynosi ulgę dla skalpu jaki zostaje nawilżony, przez co łupież zanika. Zestaw dba także o nasze kosmyki, włosy można rozczesać po umyciu nie szarpiąc ich. Po wyschnięciu są miękkie i podatne do upinania.

Zestaw mi przynajmniej pomógł, ale rozpoczęłam nim kurację od razu kiedy zauważyłam wysuszony skalp i łupież zaczął pojawiać się na ubraniach. Dzięki szybkiej interwencji uporałam się z problemem.


Macie swoje sprawdzone sposoby na walkę z łupieżem?
To trio miałam przyjemność poznać dzięki portalowi wizaz.pl 
 

#współpraca barterowa

pozdrawiam - Magda


6 komentarzy:

  1. Mi łupież pojawia się od szamponów z cocamidopropyl betaine w składzie, więc produkty przeciwłupieżowe nie pomogły, bo też go zawierają ;) Najważniejsze to poznać przyczynę łupieżu :) Nie słyszałam o ten nowej serii Head&Shoulders :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam łupieżu, ale dobrze wiedzieć na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwała Bogu jakoś nie mam z tym problemu, a potrafi być uciążliwy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja łupież może miałam dwa razy w życiu więc nie wiele mogę powiedzieć w tym tamacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście nie mam tego problemu, ale u córki często się zdarza, więc chętnie skorzystamy.

    Miye's Imaginations ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, ale zaciekawiłī mnie te produkty. :)

    OdpowiedzUsuń